Heda fanclub!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Fett arsel... På GURUN... Skulle inte tro det.....

Tror fan det blir svårt att lämna tillbaka i obruten förpackning när förpackningen inbjuder så till att riva sönder ;) :tuttar

Kanske står nåt i det finstilta...

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Nu tycker tom jag att den här tråden har blivit lite :kocko ........

:Rockbanan :corn

PS. Muppo, hur blir det till helgen nu då om det blir tävlingar? DS.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Yasha skrev:
WEEEEEEEEEEEE!!! Ett guruchick till!!! :Bugar

Och JOO! Du har skrivit i Heda fanclub, så nu är du i hans våld du också!!! :tungan

Välkommen!!! Passa så du inte hamnar i Husasekten med... :banana

Ååååh nej! Vad har jag gjort? Förlåt syster... :galen

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Wheeliegirl skrev:
Jaaaaa! Lägg ut! Återupprätta min oskuld och heder!! :banana
Oskuld lär du nog inte kunna bli igen.... *duckar*

Berätta mer om ventilationstrumman nu :corn :cpparty

@Ebbelainen-> Vet du OM det blir rejs öht?
Blir det av så är planen att fjäska till sig en startplats och hoppas licenesen hinner komma i brevlådan och hoppas att RR är ok (kanske man skulle kollat...) sen komma upp tidigareänsist på fredag och meka på _dina_ hjul med korrekt längd på kedja osv och sen dricka två snabba mümmel och sen sova rejssömn ELLER så ställer jag upp i VM i långa meningar utan vare sig komma eller punkt som går av stapeln i fikarummet på sandviken samma helg vad sägs om det va va va?

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Supermoto skrev:
Oskuld lär du nog inte kunna bli igen.... *duckar*

Berätta mer om ventilationstrumman nu :corn :cpparty

@Ebbelainen-> Vet du OM det blir rejs öht?
Blir det av så är planen att fjäska till sig en startplats och hoppas licenesen hinner komma i brevlådan och hoppas att RR är ok (kanske man skulle kollat...) sen komma upp tidigareänsist på fredag och meka på _dina_ hjul med korrekt längd på kedja osv och sen dricka två snabba mümmel och sen sova rejssömn ELLER så ställer jag upp i VM i långa meningar utan vare sig komma eller punkt som går av stapeln i fikarummet på sandviken samma helg vad sägs om det va va va?
App app app Supermuppo det är dags att du drar ner lite på intaget av svampar, dina meningar börjar bli lite långa!! :tomten :nurse

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ghost skrev:
App app app Supermuppo det är dags att du drar ner lite på intaget av svampar, dina meningar börjar bli lite långa!! :tomten :nurse
Om man bara skriver långa å gränsen till meningslösa meningar hela tiden och bara vägrar och nu menar jag vägrar använda redan tidigare nämnda punkter och komman kan det då bli så att det faktiskt kommer en liten söt :nurse och tittar till en där man sitter framför tangentbordet och bara knackar och knackar på sitt tangentbord i princip helt utan tanke på att sluta?

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Supermoto skrev:
Om man bara skriver långa å gränsen till meningslösa meningar hela tiden och bara vägrar och nu menar jag vägrar använda redan tidigare nämnda punkter och komman kan det då bli så att det faktiskt kommer en liten söt :nurse och tittar till en där man sitter framför tangentbordet och bara knackar och knackar på sitt tangentbord i princip helt utan tanke på att sluta?

*Ringer konvalesenshemmet Långa vita ärmar som spänns fast på ryggen, så att dom skickar 2 stycken söta &
feminina pojkaktiga skötare & 1 st bastant rysk "kulstötar" sjuksköterska som tar hand om Supermuppo*

:D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ghost skrev:
*Ringer konvalesenshemmet Långa vita ärmar som spänns fast på ryggen, så att dom skickar 2 stycken söta &
feminina pojkaktiga skötare & 1 st bastant rysk "kulstötar" sjuksköterska som tar hand om Supermuppo*

:D
Ops!

Ska hålla mig. Till korta. Meningar. I fortsättningen!!!

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO