Heda fanclub!

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Jag har ju inget vettigt att säga på hojfronten... Väntar på att en revisor skall säga sitt och försöker få en date med ytterligare en finansiär + att jag jobbar på fyra fronter ang. hojval, sen har jag börjat smygsälja min nuvarande.
Det är allt jag har, LOVAR!

Fika vore skoj, men CSI får du ta med dig inspelat (Jenny gråter varje gång hon blir påmind om att det programmet går "där ute") :pannkyss
Heda skrev:
Hörru din gammla knäskrapsgangster, dig får man ju dra ur orden som har med mc att göra, din vintermoppe e ju oxå såld, visserligen för en god sak. Men du spammar inte ihjäl dig heller :D

Men skoj att du tittarförbi å se att jag sköter mig (me chixen) :D :D

Blir det CSI och fika någon kväll?

/Heda

EBBE! Jag trivs i mina sandaler :huvet faktiskt...
Snart är det över!!! :banana :banana
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Blir massa motoGP hemma hos mig i sommar då :banana

Quitte skrev:
Fika vore skoj, men CSI får du ta med dig inspelat (Jenny gråter varje gång hon blir påmind om att det programmet går "där ute") :pannkyss
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Quitte skrev:

JAG OXÅ!!! :banana

Fast jag brukar ju spana med Robban.... Ska vi starta en MotoGP-junta?!?
Fan va nice, kaffe å bulla, skitsnack mellan klasserna, mera kaffe, lite mer... eller rättare sagt, mycket mer skitsnack, "OOOOHHHH" 'a åt fetställen å garva åt dom odugliga kommentatorerna. Eller....? Och så kan vi rotera hos vem vi ska kolla, fast hos Q kan man ju inte glo iofs... :tungan
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jaa, så kan chixen massera fötterna å hämta massa bärs när vi ligger i soffan å vräker oss :D

Ebbe skrev:
JAG OXÅ!!! :banana

Fast jag brukar ju spana med Robban.... Ska vi starta en MotoGP-junta?!?
Fan va nice, kaffe å bulla, skitsnack mellan klasserna, mera kaffe, lite mer... eller rättare sagt, mycket mer skitsnack, "OOOOHHHH" 'a åt fetställen å garva åt dom odugliga kommentatorerna. Eller....? Och så kan vi rotera hos vem vi ska kolla, fast hos Q kan man ju inte glo iofs... :tungan
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Heda skrev:
Jaa, så kan chixen massera fötterna å hämta massa bärs när vi ligger i soffan å vräker oss :D

Kommer du verkligen undan med en sådan kommentar, trots gurutiteln? Yasha?!?!? :hördu
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
abstruse skrev:
Kommer du verkligen undan med en sådan kommentar, trots gurutiteln? Yasha?!?!? :hördu

Lugn, bubben...:pannkyss jag ska berätta en hemlighet för dig. Gurun är innerst inne en riktig mjukis, så sexistiska kommentarer som den ovan får stå kvar så att han fortsätter att framstå som den mansgris han önskar att han var. :lol


Dessutom, vad är det för fel på att bli bortskämd nå'n gång ibland? :hihi
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Yasha skrev:
Lugn, bubben...:pannkyss jag ska berätta en hemlighet för dig. Gurun är innerst inne en riktig mjukis,

Jodå, jag vet allt. Men hade ju hoppats på att du inte visste. :D När vi pratade flickor häromdagen så fick jag reda på att mamma är hans favorittjej. Det är säkert. :hihi
 

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
BÄRS??? Snackade inte Ebbe om ett oskyldigt kafferep?? Eller skall vi ha fest o bengaliska eldar på parketten :cpparty :dricka :rock :slicka :öl :fyllisar :zpy
Dessutom kan vi elda upp mitt golv med om Ebbe tar med sin eminenta box!!! :Bugar
Kan bli riktiga pyjamaspartyn när de kör på andra sidan klotet :trött
Heda skrev:
Jaa, så kan chixen massera fötterna å hämta massa bärs när vi ligger i soffan å vräker oss :D
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Quitte skrev:
BÄRS??? Snackade inte Ebbe om ett oskyldigt kafferep?? Eller skall vi ha fest o bengaliska eldar på parketten :cpparty :rock :slicka :öl :fyllisar :zpy
Dessutom kan vi elda upp mitt golv med om Ebbe tar med sin eminenta box!!!
Kan bli riktiga pyjamaspartyn när de kör på andra sidan klotet :trött
"Pyjamasparty".... :va

Sabba inte min fantasi om vad tjejer gör på sina pyjamaspartyn med kuddkrig i bara trosorna osv nu.....
Ser bara dig, Ebbe och Heda springa runt i bara kallingarna (du vet vilka, Heda :hihi) med händerna över huvvet skrikandes "han har mig, han har mig" medans Esport-kommentatorerna förvirrat berättar om hur det var på svenska banor på 80talet. :zpy
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Supermoto skrev:
"Pyjamasparty".... :va

Sabba inte min fantasi om vad tjejer gör på sina pyjamaspartyn med kuddkrig i bara trosorna osv nu.....
Ser bara dig, Ebbe och Heda springa runt i bara kallingarna (du vet vilka, Heda :hihi) med händerna över huvvet skrikandes "han har mig, han har mig" medans Esport-kommentatorerna förvirrat berättar om hur det var på svenska banor på 80talet. :zpy

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

:kocko :tuttar :lol
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Myyyysigt, får jag ha brynja :D

Ofcourse, kallingarna e hotta som faan ju, nästan som hotpants :rofl

Ska tvätta dem i 100c så ska de sitta ännu tightare :tungan
 

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Supermoto skrev:
"Pyjamasparty".... :va

Sabba inte min fantasi om vad tjejer gör på sina pyjamaspartyn med kuddkrig i bara trosorna osv nu.....
Ser bara dig, Ebbe och Heda springa runt i bara kallingarna (du vet vilka, Heda :hihi) med händerna över huvvet skrikandes "han har mig, han har mig" medans Esport-kommentatorerna förvirrat berättar om hur det var på svenska banor på 80talet. :zpy

hmmm...... kanske bättre om du behåller dina fantasier för dig själv, när dom innefattar två killar/gubbar i kallingar!!!!! :whip :ajjabajja :lol :p
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Wheeliegirl skrev:
hmmm...... kanske bättre om du behåller dina fantasier för dig själv, när dom innefattar två killar/gubbar i kallingar!!!!! :whip :ajjabajja :lol :p
TRE :fakta
Quitte, Heda och Ebbe....

:whip på dig själv!!
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top