Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Den här dagen tar fanimej priset i sjukhet, eller var det igår ni spammade som grisar :D

Ebbe, någe e fel. Jag e biten av vattenguden, sitter i en våtdräkt och surfar :va Sitter som gjuten, shit vilket bra impulshandlande Men det börjar bli varmt :3freak
Eurosport, SÅKLART

Abstruse, kan du inte ta din leopardtanga istället, din häck e snyggare i dem. Vad äter du för piller för att stay in shape, inte kan det vara polly ivf :rofl Frxtn, den där presenten på bilden har du inte fått av mig, det var ju en STÖRRE burk, are you cheatin´ on me :mad: VEM har gett dig den, håller du på och högerprasslar igen med AlexanderBard :huvet

:lol

Yasha, pryd, hahaha Jo hej alltså :banana Århundradets lögn
Blir det någe åka i helgen då?

Ghost, klart du e omvänd å utan egen vilja, varför annars "fixa släpet" kör mig till gävle......... du var så söt bakom ratten, förstod att du fått lite :whip innan så det blev fart på dig

Wheeliegirl, jag e inte bi........eller humla, bara lite uttråkad ibland. Du får nog snart en "gott å blandat" så du blir snäll igen, eller så e du bara avis för vi gör massa böghögar i snön. Har abs berättat när han å jag badade bastu :fyllisar

.......... oh, shit va varmt, jag lär hoppa ur den här mojängen
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Heda skrev:
Ghost, klart du e omvänd å utan egen vilja, varför annars "fixa släpet" kör mig till gävle......... du var så söt bakom ratten, förstod att du fått lite :whip innan så det blev fart på dig

Men, men, men... jag har ju inte kört dig till Gävle??? :va Du fanns ju redan där när vi kom fram!! :kocko :rolleyes:
Och bara för din skull så inkluderar jag... :smasha


:Bugar HEDA
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Wheeliegirl skrev:
hmmm...... kanske bättre om du behåller dina fantasier för dig själv, när dom innefattar två killar/gubbar i kallingar!!!!! :whip :ajjabajja :lol :p

Hmmm... :va Aja, har ju inte så mycket att sätta emot längre eftersom strecket är passerat. :huvet :gnissla


Supermoto skrev:
TRE :fakta
Quitte, Heda och Ebbe....

Men va faaan... i det sällskapet framstår jag ju verkligen som en säl/valross!!! Kommer att få djupa fettodepressioner efter en sånn tillställning. Kan vi inte vänta till slutet av sommaren med kalsongpartaj iaf, så man hinner jetskia av sig lite vinterstoppning?!? :rodnar
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Knasmupp! Det var ju sektledaren som smiskade upp dig hit :tummenupp

Ghost skrev:
Men, men, men... jag har ju inte kört dig till Gävle??? :va Du fanns ju redan där när vi kom fram!! :kocko :rolleyes:
Och bara för din skull så inkluderar jag... :smasha


:Bugar HEDA
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hörru, bubben. Inte ska du oxå ha kris......

Jag blev styggt påmind om att jag fyller 29 i vår, inte 28 som jag trodde..... :näsblod :rolleyes: Hm, vart tog det här året vägen, jag blev helt nervig å spyfärdig, me oldish :3freak

Nä, Du e ingen valross säl eller whatever, du e ju ett med vattnet, simmar som en barracuda som DrAlban sade en gång :D

Idag var solen framme ivf, blir nog lite vår snart, DÅ ska tån doppas i ån och gummi brännas utanför McD så chixen blir till sig :banana :hihi

Ebbe skrev:
Hmmm... :va Aja, har ju inte så mycket att sätta emot längre eftersom strecket är passerat. :huvet :gnissla




Men va faaan... i det sällskapet framstår jag ju verkligen som en säl/valross!!! Kommer att få djupa fettodepressioner efter en sånn tillställning. Kan vi inte vänta till slutet av sommaren med kalsongpartaj iaf, så man hinner jetskia av sig lite vinterstoppning?!? :rodnar
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Heda skrev:
Idag var solen framme ivf, blir nog lite vår snart, DÅ ska tån doppas i ån och gummi brännas utanför McD så chixen blir till sig :banana :hihi
Hm... Bränna däck framför McD med en vattenskoter??? :kocko
Javisst ja du fick ju låna en Fazer eller vad det nu hette... Är inte det en godissort? :tungan
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Meh, kan väl böööööööörna lite me pimpbilen då :tummenupp

Ghost skrev:
Hm... Bränna däck framför McD med en vattenskoter??? :kocko
Javisst ja du fick ju låna en Fazer eller vad det nu hette... Är inte det en godissort? :tungan
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Heda skrev:
Jag blev styggt påmind om att jag fyller 29 i vår, inte 28 som jag trodde..... :näsblod :rolleyes: Hm, vart tog det här året vägen, jag blev helt nervig å spyfärdig, me oldish :3freak
Oldish... :va :fatta!

Jaja, det är tur att jag bara fyller 25 i sommar då!!! :lol
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
abstruse skrev:
Ja, vadådå? Sara sa att du bara var två år äldre än hon själv?
Tänkte inte på det!!! Men då var det iaf inte JAG som sagt det.. *pheeew* Vågen säger att jag fyller 25 och du och Sara 19 (hon... 17? *asg* You go girl!!! :tummenupp )... förstår du om jag blir förvirrad? :3freak Dessutom får jag vara med bland guruchixen och HAN gillade ju förut bara fjortisar, så viss åldersförvirring framstår som ganska så ... normal? :va

Skit samma, party blir det i vilket fall som helst! :fyllisar
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Herregud vilken sopa till presentetör dom har skaffat till i år på melodifestivalen :död
Jag tror att det skulle bli bättre om dom stod framför henne i bild med stora plakat där hon kunde läsa innantill vad hon ska säga... :näsblod

tur att man inte tittar på sån't dä'ra... :rolleyes:
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Kan ni dämpa er lite och prata med lite mindre bokstäver idag, bitte? :sjuk
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top