Vad är det för fråga? Det är klart du ska, om du vill och kan!blom skrev:frågan är ju om man ska klämma bärs både idag och imorgon
Vad är det för fråga? Det är klart du ska, om du vill och kan!blom skrev:frågan är ju om man ska klämma bärs både idag och imorgon
Min é chråååmad!abstruse skrev:Vadå "alla fina presenter"? Till mig har Heda bara skickat en present. Vad f*n, jag vill också ha fler! *morr*
jag kan och vill blev så sugen när jag läste vad du skrevYasha skrev:Vad är det för fråga? Det är klart du ska, om du vill och kan!
Heda skrev:Ghost, klart du e omvänd å utan egen vilja, varför annars "fixa släpet" kör mig till gävle......... du var så söt bakom ratten, förstod att du fått lite innan så det blev fart på dig
Wheeliegirl skrev:hmmm...... kanske bättre om du behåller dina fantasier för dig själv, när dom innefattar två killar/gubbar i kallingar!!!!!
Supermoto skrev:TRE
Quitte, Heda och Ebbe....
Ghost skrev:Men, men, men... jag har ju inte kört dig till Gävle??? Du fanns ju redan där när vi kom fram!! :kocko
Och bara för din skull så inkluderar jag...
HEDA
Ebbe skrev:Hmmm... Aja, har ju inte så mycket att sätta emot längre eftersom strecket är passerat.
Men va faaan... i det sällskapet framstår jag ju verkligen som en säl/valross!!! Kommer att få djupa fettodepressioner efter en sånn tillställning. Kan vi inte vänta till slutet av sommaren med kalsongpartaj iaf, så man hinner jetskia av sig lite vinterstoppning?!?
Hm... Bränna däck framför McD med en vattenskoter??? :kockoHeda skrev:Idag var solen framme ivf, blir nog lite vår snart, DÅ ska tån doppas i ån och gummi brännas utanför McD så chixen blir till sig
Ghost skrev:Hm... Bränna däck framför McD med en vattenskoter??? :kocko
Javisst ja du fick ju låna en Fazer eller vad det nu hette... Är inte det en godissort?
Heda skrev:Knasmupp! Det var ju sektledaren som smiskade upp dig hit
Oldish...Heda skrev:Jag blev styggt påmind om att jag fyller 29 i vår, inte 28 som jag trodde..... Hm, vart tog det här året vägen, jag blev helt nervig å spyfärdig, me oldish
Yasha skrev:Jaja, det är tur att jag bara fyller 25 i sommar då!!!
Shit... Jamenvaf-n, vi SÄGER väl 19 då!!!abstruse skrev:Kom vi inte fram till 19? Har du lurat mig?
Yasha skrev:Shit... Jamenvaf-n, vi SÄGER väl 19 då!!!
Puss då!
Tänkte inte på det!!! Men då var det iaf inte JAG som sagt det.. *pheeew* Vågen säger att jag fyller 25 och du och Sara 19 (hon... 17? *asg* You go girl!!! )... förstår du om jag blir förvirrad? Dessutom får jag vara med bland guruchixen och HAN gillade ju förut bara fjortisar, så viss åldersförvirring framstår som ganska så ... normal?abstruse skrev:Ja, vadådå? Sara sa att du bara var två år äldre än hon själv?
Yasha skrev:Skit samma, party blir det i vilket fall som helst!
Ebbe skrev:Hmmm... Aja, har ju inte så mycket att sätta emot längre eftersom strecket är passerat. ..............
hehe ;-) Gammelgubben!
Fast det e väl bäst att hålla tyst, jag kommer väl dit så småningom oxå!!! Fast det dröjer läääääääänge än!!
19 sa vi va Yasha??
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |