Men leopardkalsongstring har du inte nekat till... Du är konstig du...abstruse skrev:När helvetet fryser till is...
Men leopardkalsongstring har du inte nekat till... Du är konstig du...abstruse skrev:När helvetet fryser till is...
Ghost skrev:Men leopardkalsongstring har du inte nekat till... Du är konstig du...
Heda skrev:Hhaha, kryphål serru !!!
Wheeliegirl skrev:Njaaa...vill vi verkligen se Abs i sälkostym??? hmmmm (ja, ok då,hellre än i leopardkalsong-string iaf!!!!)
Ghost skrev:Men leopardkalsongstring har du inte nekat till... Du är konstig du...
abstruse skrev:I'm fucked...
Quitte skrev:Jag tyckte det lät rätt poetiskt med tre välansade pojkar som jagar varann i pauserna till MotoGP...
Heda skrev:Nu e re abs kvar i sälkostym vi vill se
Just det!Acrid skrev:Bror...sluta skriv i denna här tråden va? Jag vill inte komma hem till dig o upptäcka att du har byggt ett Heda-altare hemma som du tillber varje dag fem gånger om dan... :kocko
Heda skrev:Acrid din mupp come n´DO ME !!!!
Fram me kniven Är det här hängröv då vettefan va man ska säga om din häck
Supermoto skrev:Just det!
För det vore ju tråkigt att tivngas stena sin egen bror för att han inte följer de föreskrivna reglerna som säger att man ska tillbe sitt GURU-altare SEX gånger om dan
Supermoto skrev:
Wheeliegirl skrev:Heda har säkert omvänt honom mest av alla! (eftersom dom bor på samma ställe och Guruns makt upplevs bäst irl!)
Därför ska han nu köpa trikåer och en best med en hästkraft i istället!!!!
Acrid skrev:Bror...sluta skriv i denna här tråden va? Jag vill inte komma hem till dig o upptäcka att du har byggt ett Heda-altare hemma som du tillber varje dag fem gånger om dan... :kocko
HEHE, en annan idé är att du leker säl istället så jag kan jag jaga dig med ubbakklubban åkandes din jetskitHeda skrev:Chaps eller hur det nu stavas är tydligen på G, dyrt med sådana där brallortydligen, fransjacka skulle han oxå köpa (Ebbe alltså)
Rena vilda western i där i skogen.....
Jag ska leka tjur så ska de jaga mig med lasso i sommar
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet