Heda fanclub!

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Jag tyckte det lät rätt poetiskt med tre välansade pojkar som jagar varann i pauserna till MotoGP... :confused: :rolleyes:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hohohoho !!!

Now we´re talking :D

Men du får inte vara med förrän du provat min yammis :fakta :crash :brynad
Quitte skrev:
Jag tyckte det lät rätt poetiskt med tre välansade pojkar som jagar varann i pauserna till MotoGP... :confused: :rolleyes:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Acrid skrev:
Bror...sluta skriv i denna här tråden va? Jag vill inte komma hem till dig o upptäcka att du har byggt ett Heda-altare hemma som du tillber varje dag fem gånger om dan... :Bugar :kocko
Just det!

För det vore ju tråkigt att tivngas stena sin egen bror för att han inte följer de föreskrivna reglerna som säger att man ska tillbe sitt :bow GURU-altare :Bugar SEX gånger om dan :mattias

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Klockrent Acrid, det sprutar tårar här nu hihihi

Schnyggt att du lade till text så ingen missar innebörden :arsele :arsele

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Chaps eller hur det nu stavas är tydligen på G, dyrt med sådana där brallortydligen, fransjacka skulle han oxå köpa (Ebbe alltså)

Rena vilda western i där i skogen.....

:)

Jag ska leka tjur så ska de jaga mig med lasso i sommar :3freak

Wheeliegirl skrev:
Heda har säkert omvänt honom mest av alla! (eftersom dom bor på samma ställe och Guruns makt upplevs bäst irl!) :D
Därför ska han nu köpa trikåer och en best med en hästkraft i istället!!!! :rofl

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Acrid skrev:
Bror...sluta skriv i denna här tråden va? Jag vill inte komma hem till dig o upptäcka att du har byggt ett Heda-altare hemma som du tillber varje dag fem gånger om dan... :Bugar :kocko

Bara fem gånger? Fan, det hinner jag ju med redan före lunch? :brynad

Jag slänger ut bönematten, riktar in den mot Gävle och sedan börjar mässandet... Heda akbar, Heda akbar! :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
*host - harklar sig - host*

-Härmed måste jag meddela övriga sektmedlemmar att jag abdikerar från min plats i denna världsfrånvända gemenskap. Mitt urträde har två orsaker:

För det första har jag nu i och med min infiltration skaffat tillräckligt med stoff för att få Knutby-sekten att framstå som småpotatis och dessutom tjäna lite kosing genom att sälja storyn till Aftonblaskan. För det andra så vill någon gifta sig med mig och jag kan då icke vara medlem i en pervers sekt där orgier pågår till långt in på småtimmarna, sådant sysslar man med hemma i sängk... Sådant sysslar man inte med! :tomten

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Heda skrev:
Chaps eller hur det nu stavas är tydligen på G, dyrt med sådana där brallortydligen, fransjacka skulle han oxå köpa (Ebbe alltså)

Rena vilda western i där i skogen.....

:)

Jag ska leka tjur så ska de jaga mig med lasso i sommar :3freak
HEHE, en annan idé är att du leker säl istället så jag kan jag jaga dig med ubbakklubban åkandes din jetskit :yoparty

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO