Heda fanclub!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag har sett honom LIVE på Karlskoga stadshotell :banana :yoparty :fyllisar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12

Bifogat

• Bild(2).jpg
    Bild(2).jpg
    59.4 KB · Visningar: 30

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Guynther är inte helt omöjligt! Ska ut å käka med mina bröder på lördag, sen så kanske man(vi) hakar på för en gångs skull. :banana :fyllisar

Å nu är fälgarna sålda å skickade. Han som köpte dom ville sälja däcken så om nån är sugen på dom kan ni få nummret av mig. PM'a eller ring... 070-6312944
Han som köpte hjulen bodde i Örebro å var polers med J. Stambeck. Rickard Persson hette han har jag för mig å åkte enduro.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ebbe på Disco, faan va coolt, har jag bara upplevt en gång tidigare, å då hade vi SVIN-skoj juh!!! :D

Ebbe skrev:
Guynther är inte helt omöjligt! Ska ut å käka med mina bröder på lördag, sen så kanske man(vi) hakar på för en gångs skull. :banana :fyllisar

Å nu är fälgarna sålda å skickade. Han som köpte dom ville sälja däcken så om nån är sugen på dom kan ni få nummret av mig. PM'a eller ring... 070-6312944
Han som köpte hjulen bodde i Örebro å var polers med J. Stambeck. Rickard Persson hette han har jag för mig å åkte enduro.

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Heda skrev:
Ebbe på Disco, faan va coolt, har jag bara upplevt en gång tidigare, å då hade vi SVIN-skoj juh!!! :D

Fast då var det ju en massa Mümmel inblandat! Blir nog inte så mycket sånt den här helgen... tror jag!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag blir nog oxå nykter så man kan dyrka Gunter till 100pråsänt!

Jobbar ju dagen efter :mad:

Ebbe skrev:
Fast då var det ju en massa Mümmel inblandat! Blir nog inte så mycket sånt den här helgen... tror jag!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Men men men.......

Vad betyder det här :va :confused:

Jo, det är så här.... Jag ska sälja hojen. *duckar* :rodnar

Har inte råd att åka så mycket som jag vill och tycker inte att det är så kul längre av samma anledning. Därför tänker jag lägga ner hojåkandet för tillfället. Så vet ni nån som är sugen på en Husa -04, force edition (1 av 5 sålda i sverige) så skrik till. 14h har den gått och är fixad i motorn, dvs omshimsad vev mm. 70 för hojen och + 5 om Akrat ska hänga kvar på.

Snälla Muppo, spöa mig inte nu! :näsblod :3freak Du får komma hit å åka så mycket Jetski du vill i sommar! :Bugar :Bugar :tummenupp
Eller nedan om så önskas... :rofl

PS. Ser det ut som en best eller?!? :hihi DS.

Bifogat

• Frölina1nätbild.jpg
    Frölina1nätbild.jpg
    124.4 KB · Visningar: 34
Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe skrev:
Jo, det är så här.... Jag ska sälja hojen. *duckar*

Har inte råd att åka så mycket som jag vill och tycker inte att det är så kul längre av samma anledning. Därför tänker jag lägga ner hojåkandet för tillfället. Så vet ni nån som är sugen på en Husa -04, force edition (1 av 5 sålda i sverige) så skrik till. 14h har den gått och är fixad i motorn, dvs omshimsad vev mm. 70 för hojen och + 5 om Akrat ska hänga kvar på.

Snälla Muppo, spöa mig inte nu! :näsblod :3freak Du får komma hit å åka så mycket Jetski du vill i sommar! :Bugar :Bugar :tummenupp
:(:(
Var är världen på väg
:confused: :confused:

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Ebbe skrev:
Jo, det är så här.... Jag ska sälja hojen. *duckar* :rodnar

Eller nedan om så önskas... :rofl

ååå nej! Det var ju exakt som jag trodde!!!! :huvet :kocko han vill hellre ha EN hästkraft! jaaa....vart är världen på väg....
Kan det vara gurun som har vart framme igen???? :fatta!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Wheeliegirl skrev:
ååå nej! Det var ju exakt som jag trodde!!!! :huvet :kocko han vill hellre ha EN hästkraft! jaaa....vart är världen på väg....
Kan det vara gurun som har vart framme igen???? :fatta!

Nää, snarare 80-90 sjöhästkrafter. En hästkraft kan jag låna när jag vill.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jaja, jag får byta ut mina två favvo-sm-kamrater mot två nya då...

Raffa + whili, ska vi bilda ny klubb???

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...