Supermoto skrev:Jag har sett honom LIVE på Karlskoga stadshotell
Wheeliegirl skrev:Heda???
I "Heda and the HomoChippendales"....?
Puss då!
Supermoto skrev:Nejnejnej, dumsnut...
Supermoto skrev:Nejnejnej, dumsnut...
Wheeliegirl skrev:*snurrar tofsen mellan fingrarna*
Ebbe skrev:Guynther är inte helt omöjligt! Ska ut å käka med mina bröder på lördag, sen så kanske man(vi) hakar på för en gångs skull.
Å nu är fälgarna sålda å skickade. Han som köpte dom ville sälja däcken så om nån är sugen på dom kan ni få nummret av mig. PM'a eller ring... 070-6312944
Han som köpte hjulen bodde i Örebro å var polers med J. Stambeck. Rickard Persson hette han har jag för mig å åkte enduro.
Heda skrev:Ebbe på Disco, faan va coolt, har jag bara upplevt en gång tidigare, å då hade vi SVIN-skoj juh!!!
Ebbe skrev:Fast då var det ju en massa Mümmel inblandat! Blir nog inte så mycket sånt den här helgen... tror jag!
Hygglo skrev:Kolla in under Aktiviteter -- 11/ Mars
Bira . Bärs . Öl . Pillsner serveras till självkostnads pris på bussen!!!
Häng me´ ca:15 platser kvar nu...
http://hem.passagen.se/eltrocadero/?noframe
Supermoto skrev:Men men men.......
Vad betyder det här
Ebbe skrev:Jo, det är så här.... Jag ska sälja hojen. *duckar*
Har inte råd att åka så mycket som jag vill och tycker inte att det är så kul längre av samma anledning. Därför tänker jag lägga ner hojåkandet för tillfället. Så vet ni nån som är sugen på en Husa -04, force edition (1 av 5 sålda i sverige) så skrik till. 14h har den gått och är fixad i motorn, dvs omshimsad vev mm. 70 för hojen och + 5 om Akrat ska hänga kvar på.
Snälla Muppo, spöa mig inte nu! Du får komma hit å åka så mycket Jetski du vill i sommar!
Ebbe skrev:Jo, det är så här.... Jag ska sälja hojen. *duckar*
Har inte råd att åka så mycket som jag vill och tycker inte att det är så kul längre av samma anledning. Därför tänker jag lägga ner hojåkandet för tillfället. Så vet ni nån som är sugen på en Husa -04, force edition (1 av 5 sålda i sverige) så skrik till. 14h har den gått och är fixad i motorn, dvs omshimsad vev mm. 70 för hojen och + 5 om Akrat ska hänga kvar på.
Snälla Muppo, spöa mig inte nu! Du får komma hit å åka så mycket Jetski du vill i sommar!
Eller nedan om så önskas...
Supermoto skrev:
Var är världen på väg
Wheeliegirl skrev:ååå nej! Det var ju exakt som jag trodde!!!! :kocko han vill hellre ha EN hästkraft! jaaa....vart är världen på väg....
Kan det vara gurun som har vart framme igen????
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|