Känns som man lixom är andrahandsval, men andra hand kanske inte alltid är sämre? Jag är med iaf! Supermuppo for president!!!Supermoto skrev:Raffa + whili, ska vi bilda ny klubb???
Känns som man lixom är andrahandsval, men andra hand kanske inte alltid är sämre? Jag är med iaf! Supermuppo for president!!!Supermoto skrev:Raffa + whili, ska vi bilda ny klubb???
Glöm inte bort lilla mig!!Supermoto skrev:Jaja, jag får byta ut mina två favvo-sm-kamrater mot två nya då...
Raffa + whili, ska vi bilda ny klubb???
Men... snälla, söta, underbara, hypermanliga, överfenomenala Guruskrälle, det var ju bara i klubben juh!Heda skrev:Men för bövelen SKÄRPDIG !!
Yasha skrev:Men... snälla, söta, underbara, hypermanliga, överfenomenala Guruskrälle, det var ju bara i klubben juh!
Du är den ende för mig för övrigt! Aj pråmiss!!!
Hångel och hej!
Nallen???? Du som har Acrid att kramas med, det syns ju tydligt på avataren!Heda skrev:Trodde det skulle bli en lååång sömnlös natt, men nu känns det rätt igen.
Vart lade jag nallen ..........*krama*........zzzzzzzZZZZZZZZ
Supermoto skrev:Jaja, jag får byta ut mina två favvo-sm-kamrater mot två nya då...
Raffa + whili, ska vi bilda ny klubb???
Supermuppo vet inte riktigt hur man ska föra sig i den stora världen, han är helt förblindad av Gurun.Wheeliegirl skrev:Två nya?? Var inte vi ditt första handsval för favvo-SM-kamrater???
Dumma!
Det har varit lite svårt att ha er som förstaval som "favvo-SM-kamrater" eftersom du inte ens bor i landet och tant Raffa har ju åkt touring-R1 ett tag.....Wheeliegirl skrev:Två nya?? Var inte vi ditt första handsval för favvo-SM-kamrater???
Dumma!
"Pimp my ride" - the real thingHeda skrev:Shit va chix du kan pimpa upp i den där, lila plyschinredning med tärningar i backspelgeln, heh
Ghost skrev:Nallen???? Du som har Acrid att kramas med, det syns ju tydligt på avataren!
Jag hörde att det var ett jäkla tryck i bilstereon som satt i. Måste ha varit skönt när man åker nästan 30mil i ett svepSupermoto skrev:WWWEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOO
Acrid skrev:Tror du Heda vågar det...? med tanke på min underarm?
Ghost skrev:Nallen???? Du som har Acrid att kramas med, det syns ju tydligt på avataren!
Du bör nog ringa Nationella insatsstyrkan eller Rambo eller nån utomgalaktisk antisnuskstyrka för snart är det kört med hela den "struse"-eiska släktet, heheheabstruse skrev:VA FAN! SKA HAN SNUSKA MED MIN SYSTER?
-MAMMA!
abstruse skrev:VA FAN! SKA HAN SNUSKA MED MIN SYSTER?
-MAMMA!
Supermoto skrev:Du bör nog ringa Nationella insatsstyrkan eller Rambo eller nån utomgalaktisk antisnuskstyrka för snart är det kört med hela den "struse"-eiska släktet, hehehe
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|