Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hhaha, jag å challe har oxxå börjat med BRAK, roligt gratis å fränt. Är man två blir det ju match om vem som fjollar ur först!!! hihi
Nä, springa har inte jag gjort, men brak lär jag lägga in ett pass xtra nu, nu jävlar ska jag komma i toppform så ingen bryter va mig på mitten. I´m HE-MAN
Damn vilken biff jag ska bli!!!
Fishface å jag käkade lunch, inte på Mcd eller Max eller takeawaypizza, utan på ett sådant där truckerhak med husmanskost, dutti serru
Jag känner hur spänstig min kropp blev bara av dagens..............eh......... lunch
Nästa gång det åskar e det inte åskan utan jag som spänner låren
Nä, springa har inte jag gjort, men brak lär jag lägga in ett pass xtra nu, nu jävlar ska jag komma i toppform så ingen bryter va mig på mitten. I´m HE-MAN
Damn vilken biff jag ska bli!!!
Fishface å jag käkade lunch, inte på Mcd eller Max eller takeawaypizza, utan på ett sådant där truckerhak med husmanskost, dutti serru
Jag känner hur spänstig min kropp blev bara av dagens..............eh......... lunch
Nästa gång det åskar e det inte åskan utan jag som spänner låren
Ebbe skrev:Faktiskt, ja! Längta kan man tydligen ändå. Vet du vad jag har gjort idag då.... Sprungit å brakat! Konditionen måste ju bättras på om man ska ha nån suck i sommar. Du kommer ju att gasa ifrån mig, så jag lär ju matta ut dig om jag ska komma först.