Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Heda skrev:
Men smaska upp lite bilder på Husan då, NUUUUUU :tungan

Följ supermotos exempel, ha lade ju jupp några jue :tummenupp
Har inte du sett den förut? :va Den ser inge' annorlunda ut nu, än för en månad sedan. Eller... jo, den är lite skitigare (skrämde tanter i Södertälje centrum igår MUAHAHAHAHAAAA), har ett uppsamlingskärl i form av läskflaska och har blivit av med 9:eek:rna. :confused:

Vänta du bara, snart ser den annorlunda ut, DÅ ska du få bilder! :lol

Eller du menar från gokarthallen? :confused: DE bilderna är censurerade, det gick så långsamt att ingenting fastnade på kort. Och så var det dimmigt av all tvåtaktsolja. Och så var det för mörkt... Hittar inga fler ursäkter nu. :3freak Jo, det var så kallt att kameran segnade ihop. :hihi

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Heda skrev:
Men smaska upp lite bilder på Husan då, NUUUUUU :tungan

Följ supermotos exempel, ha lade ju jupp några jue :tummenupp
Här kommer några fler från helgen då. På begäran...
Bara en på mig men en fin stilstudie av hojen iaf (ursäkta den långa stänkan men den lilla har rymt hemifrån...)

På Vertematin Jimmy som tar över P Petterssons (rejser) hoj från förra året för att försvara de röd-grå färgerna.

På den andra husan ser vi Huvell som körde årets SM-hoj. Han var jäkligt nöjd med den och ser fram emot årets rejsande. Han är nu i Bulgarien (om jag minns rätt) på träningsläger. Tydligen ska även Ejdehage köra lilla klassen så det lär bli intressant där oxå...

Bifogat

• Copy of motala 040_2.jpg
    Copy of motala 040_2.jpg
    81.3 KB · Visningar: 50
  • Copy of motala 045_2.jpg
    Copy of motala 045_2.jpg
    117.2 KB · Visningar: 47
  • Copy of motala 048_2.jpg
    Copy of motala 048_2.jpg
    103.3 KB · Visningar: 49
  • Copy of motala 089_2.jpg
    Copy of motala 089_2.jpg
    128.3 KB · Visningar: 49
  • Copy of motala 027_2.jpg
    Copy of motala 027_2.jpg
    85.1 KB · Visningar: 52
  • Copy of motala 047_2.jpg
    Copy of motala 047_2.jpg
    91.1 KB · Visningar: 50
Last edited:

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Heda skrev:
Då uppnås upphetsningen på annat sätt än med kolfiber,
Så delarna från Carbon-Tech är gjorda i papper eller plast?? :va :arsele

Kom ut i ljuset igen oh du store :Bugar GURU det är så mörkt bland dina undersåtar nu när du är annorstädes! :gråta
Vi behöver någon som visar oss vägen vi skall vandra (läs KÖRA :fakta ) för att bli bättre. :bow
Hur ska vi nu kunna bli bättre när vi inte längre har någon att följa efter? :confused: :(

Eder trogne undersåte Spöket

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
YIPPIIIII!!!! Jag har gått Yashas kickskola och nu startar Husa-fan utan problem!!! :yoparty
Tack till snälla Ghost-spöket som kom på vad jag gjorde för fel!!!!!!! :Bugar
Nu kan man ju behålla Husan iaf och inte köpa KÅTEÄÄÄM hehe

Sara *svävar ff på moln*

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Ghost skrev:
Vi behöver någon som visar oss vägen vi skall vandra (läs KÖRA :fakta ) för att bli bättre. :bow
Hur ska vi nu kunna bli bättre när vi inte längre har någon att följa efter? :confused: :(

Tänk positivt! Nu har ju ni SM-muppar iaf ingen framför er som hindrar framfarten och sinkar tempot... :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Wheeliegirl skrev:
YIPPIIIII!!!! Jag har gått Yashas kickskola och nu startar Husa-fan utan problem!!! :yoparty
Tack till snälla Ghost-spöket som kom på vad jag gjorde för fel!!!!!!! :Bugar
Nu kan man ju behålla Husan iaf och inte köpa KÅTEÄÄÄM hehe

Sara *svävar ff på moln*
Vi som vet visste ju hela tiden att det inte var några problems. Bara en liten tidsfråga :tummenupp

Härligt :yoparty :banana

För oss som väger 160-170% av Sara är det ju bara sätta foten på kicken och låta gravitationen göra jobbet :gnissla :huvet

abstruse skrev:
Tänk positivt! Nu har ju ni SM-muppar iaf ingen framför er som hindrar framfarten och sinkar tempot... :D
MOUHAHAHAAAAAAAA, skitroligt ju.... eller... vänta lite... vafan.... ???... vad säger du.?... nej nu jävlar!!!!

YASHAAAAAAAAA :hördu han är dum mot gurun! Ge han :smasha!!!

Last edited:

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Supermoto skrev:
Vi som vet visste ju hela tiden att det inte var några problems. Bara en liten tidsfråga :tummenupp

Härligt :yoparty :banana

För oss som väger 160-170% av Sara är det ju bara sätta foten på kicken och låta gravitationen göra jobbet :gnissla :huvet

MOUHAHAHAAAAAAAA, skitroligt ju.... eller... vänta lite... vafan.... ???... vad säger du.?... nej nu jävlar!!!!

YASHAAAAAAAAA :hördu han är dum mot gurun! Ge han :smasha!!!

Problemet var tydligen att jag inte kunde kicka igenom helt, eftersom mitt ben var "rakt" innan jag kom "ner"...Och halkade av fotpinnarna med Yashas Vector stövel storlek för stor...
Sen sa Niklas att jag skulle böja höger knä, och då gick d direkt!!! (att starta den alltså, om nåt Supersnusko ville missförstå! :p )
PUSS Yasha, min egen GURU!!!!! :kär Å Ghost, min nya personliga tränare! :banana

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Wheeliegirl skrev:
Problemet var tydligen att jag inte kunde kicka igenom helt, eftersom mitt ben var "rakt" innan jag kom "ner"...Och halkade av fotpinnarna med Yashas Vector stövel storlek för stor...
Sen sa Niklas att jag skulle böja höger knä, och då gick d direkt!!! (att starta den alltså, om nåt Supersnusko ville missförstå! :p )
PUSS Yasha, min egen GURU!!!!! :kär Å Ghost, min nya personliga tränare! :banana
Sablar så len han måste vara i truten vårt lilla spöket Laban om det gick bara han sa du skulle böja på knät :va :D :tummenupp

Vaddå böja knät förresten :va Fattar inte....
Ett annat tips om benen sitter för högt upp är att montera kicken ett splineshack längre fram. Då får du lättare att "kicka igenom" :fakta :tummenupp

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Wheeliegirl skrev:

*host* :gnissla :rodnar

-Nänä, titta inte på mig, jag har inte sagt något. :rolleyes:

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Snablar i gatan va det töar idag! Min ramsa igår verkade funka finfint! :banana Snart så Guruman.... :yoparty

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
En fåra i ån nu, men 20 -30m is från min "brygga", skrämde igång Modellbåten nu så den fick bli varm ett par gånger, så kan man kanske köra lite imorrn eller Torsdag, weeeee

Lite tidigt att ta fram Fazern, men den borde få rull på sig nästa vecka om det fortsätter så här :Bugar :Bugar

WEEE, VÅR!!!

I Herrljunga har man säkert full blommning på pollen redan, attjoooooo!! :lol

Ebbe skrev:
Snablar i gatan va det töar idag! Min ramsa igår verkade funka finfint! :banana Snart så Guruman.... :yoparty

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Heda skrev:
En fåra i ån nu, men 20 -30m is från min "brygga", skrämde igång Modellbåten nu så den fick bli varm ett par gånger, så kan man kanske köra lite imorrn eller Torsdag, weeeee

Lite tidigt att ta fram Fazern, men den borde få rull på sig nästa vecka om det fortsätter så här :Bugar :Bugar

WEEE, VÅR!!!

I Herrljunga har man säkert full blommning på pollen redan, attjoooooo!! :lol

RING MIG INNAN DU SJÖSÄTTER FÖR BÖVELEN!!!! :yoparty

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Supermoto skrev:
Sablar så len han måste vara i truten vårt lilla spöket Laban om det gick bara han sa du skulle böja på knät :va :D :tummenupp

Vaddå böja knät förresten :va Fattar inte....
Ett annat tips om benen sitter för högt upp är att montera kicken ett splineshack längre fram. Då får du lättare att "kicka igenom" :fakta :tummenupp
Jo serru, det är i knät det sitter, har du aldrig sett Ally McBeale? :lol

Bra tips!! :tummenupp
Det var något som jag faktiskt tänkte på i garaget att det var mycket spel i början av kickrörelsen.
Varför är det så? Det finns ju så många andra 4-taktare som inte har lika mycket spel i början...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Stillbildskamera blir det iaf ;)

Ebbo, jag hojtar :tummenupp
Du får ro runt i räddningsbåten ifall den stannar eller skenar el. dyl. hihi :hihi

abstruse skrev:
Glöm inte att ta med DV-kamera och filma, så jag kan få se när pråmen sjunker... :D

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Heda skrev:
Stillbildskamera blir det iaf ;)

Ebbo, jag hojtar :tummenupp
Du får ro runt i räddningsbåten ifall den stannar eller skenar el. dyl. hihi :hihi

"Bunny the lifeguard to the rescue!!!" :lol

PS. Jackass-fans knows... DS.

:hihi

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Oj h-e vad ni hittar på mycket dumt när man är borta ett par dagar... *suck* :3freak

Apstrutsen förstår inte bättre, han har aldrig sett gurun in action och borde förstå att man inte hädar eller häcklar andra än wannabes och hangarounds. Apstrutsen ska få smaka på piskan när jag ser honom. :whip Ubbaklubban är guruns har jag ju sagt!!! :mad:

Problemet för Bakhjulsflikkan var att hon stod med högerbenet utsträckt på fotpinnen när hon kickade, vilket ju gjorde att om hon inte böjde på det benet, kom hon inte längre ner än till fotpinnen med kickbenet heller, alltså kickade hon inte igenom helt. När hon böjde på höger knä, fick hon ner vänsterfoten hela vägen igenom kicken och Husan spann igång som en snäll liten kattunge. Det var Husan som var len, inte Spöket! :7peta

:Bugar Hedagurun, jag saknar också din vägledning fast jag är glad att jag får din teoretiska kunskap förmedlad! :tummenupp

Men fy tusan vilken gullig sak det är som står i mitt garage... *yummie* Du kommer att sakna honom, gurun... :(

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati