abstruse skrev:Kommer du ha lårhöga, svarta lackstövlar på dig när du piskar mig?
Oooh weeee!!!
abstruse skrev:Kommer du ha lårhöga, svarta lackstövlar på dig när du piskar mig?
Now thats the GURU-takter igen....Heda skrev:Nix, vi har beslutat att DU ska ha det
Supermoto skrev:Now thats the GURU-takter igen....
Kan meddela att jag just nu sitter och stirrar på en flaska Johnnie W - Red som snart ska få veta att han lever. Det är nämligen dags för den årliga isracingen på vinterstadion vilket betyder A) Starköl B) Kebabrulle och C) Whisky.
Klara. Färdiga. GÅÅÅÅ!!!!!!!!
Yasha skrev:Oj h-e vad ni hittar på mycket dumt när man är borta ett par dagar... *suck*
Problemet för Bakhjulsflikkan var att hon stod med högerbenet utsträckt på fotpinnen när hon kickade, vilket ju gjorde att om hon inte böjde på det benet, kom hon inte längre ner än till fotpinnen med kickbenet heller, alltså kickade hon inte igenom helt. När hon böjde på höger knä, fick hon ner vänsterfoten hela vägen igenom kicken och Husan spann igång som en snäll liten kattunge. Det var Husan som var len, inte Spöket! ..............
:Men fy tusan vilken gullig sak det är som står i mitt garage... *yummie* Du kommer att sakna honom, gurun...
Heda skrev:Acrid, spana in den "tajta" rumpan på den är killen då
*hängröv*
Fan det blev nog en del för mycket igår...Heda skrev:Ohhh, party party!! Dra i dig lite eldvatten åt mig oxå, hihi
Supermoto skrev:Fan det blev nog en del för mycket igår...
Huvvet sitter inte riktigt fast just nu känns det som
Blir nog ett par bilder lite senare oxå...
@bakhjul-> Vaddå missförstå?? SKulle jag. Klart fanken det inte gick att fatta en sån grej. Dessutom känns det rätt uppenbart att man måste "göra så det går" ...
Heda skrev:5, äntligen ÅKA !! Weeeee
Ghost skrev:Det ser inte ut att gå så fort?
abstruse skrev:Heda, din gnu! Töm din inbox, det går inte skicka PM till dig.
Muppo!
Jag kan inte simma alls.Heda skrev:No, ny jue, inkörning osv...
Den gick 2timmar idag, så nu kan du inte simma ifatt iaf
ÄNTLIGEN bilder som jag förstår mig på!LasseR6 skrev:Nu har det blivit lite väl "aquafierat" i den här annars bra tråden.
Slänger in ett par idolbilder från helgens övningar på Mälarisen.
LasseR6 skrev:Nu har det blivit lite väl "aquafierat" i den här annars bra tråden.
Slänger in ett par idolbilder från helgens övningar på Mälarisen.
Heda skrev:Hohohoho, bilden längst ned såg coolt ut!!!
Gick det bra?
LasseR6 skrev:Självklart gick det bra.
Vi körde dock ingen tävling eftersom vi inte var så många.
Eller, det är väl alltid tävling.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |