Ghost skrev:Do you? Du ser ju redan nyknivad ut...![]()
![]()
Jag har bara en smärre fråga... VAD GÖR NI TVÅ?????Heda skrev:Ebbe, phet skoj idag, värsta Theri isbrytaren jue, men satan va ont i röven jaghar![]()
Quitte skrev:Jag har bara en smärre fråga... VAD GÖR NI TVÅ?????![]()
Jag då?? Är ledig hela veckanEbbe skrev:Ahh, va fan. Födelsedagar å skit i familjen ju...
Aja, hörde rykten om förfrusna fötter å helt utmattade, osportiga killar som låg flåsandes och aspirerade på säl-stämpeln i Hagaström...![]()
Ska vi kela idag då Heda? Ringer på em och är vrålkaffehungrig! Åker mot stan snart...
Husasektledaren välkomnar ytterligare en sektmedlem.Ghost skrev:Det är nära nu...![]()
klart vi (jag iaf) vill seYasha skrev:Jag vill bara tala om att till guruns ära lekte jag och Wheeliegirl lite med Gurumopeden och Ubbaklubban i garaget igår...Some serious Ubbaklubba-spanking documented!
![]()
Vill ni se?![]()
Lilla laban har tagit sitt förnuft till fånga nu gissar jag??Yasha skrev:Husasektledaren välkomnar ytterligare en sektmedlem.May the 4-stroke force be with you! *swoosh*
Pjåår löööv!!!Eller hur?
![]()
WEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOOOOYasha skrev:Okej då...men det är inte så avancerat som det låter...
![]()
Jag börjar seriöst undra om det här med att tillbe Heda är den rätta vägen?Supermoto skrev:WEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOOOO
Now we're talking![]()
Heda!!! But out of this. Face it! Din hoj är borta! Alla motardchixen är MINA nu. MOUHAHAAAAAA
Yasha skrev:Okej då...men det är inte så avancerat som det låter...
Ledsen guruskrälle, att det inte var mer lättklätt...![]()
Yasha skrev:Okej då...men det är inte så avancerat som det låter...
Ledsen guruskrälle, att det inte var mer lättklätt...![]()
abstruse skrev:NU börjar den här tråden arta sig.![]()
Tack Yasha för att du mailade alla korten ur serien. De där ni var inoljade och hade latexdressar på er var riktigt läckra. Keep it up!
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |