Ghost skrev:Do you? Du ser ju redan nyknivad ut...
abstruse skrev:Måhända en nyknivad, strandad säl isf...
Jag har bara en smärre fråga... VAD GÖR NI TVÅ?????Heda skrev:Ebbe, phet skoj idag, värsta Theri isbrytaren jue, men satan va ont i röven jaghar
Quitte skrev:Jag har bara en smärre fråga... VAD GÖR NI TVÅ?????
Jag då?? Är ledig hela veckanEbbe skrev:Ahh, va fan. Födelsedagar å skit i familjen ju...
Aja, hörde rykten om förfrusna fötter å helt utmattade, osportiga killar som låg flåsandes och aspirerade på säl-stämpeln i Hagaström...
Ska vi kela idag då Heda? Ringer på em och är vrålkaffehungrig! Åker mot stan snart...
Husasektledaren välkomnar ytterligare en sektmedlem. May the 4-stroke force be with you! *swoosh*Ghost skrev:Det är nära nu...
klart vi (jag iaf) vill seYasha skrev:Jag vill bara tala om att till guruns ära lekte jag och Wheeliegirl lite med Gurumopeden och Ubbaklubban i garaget igår... Some serious Ubbaklubba-spanking documented!
Vill ni se?
Lilla laban har tagit sitt förnuft till fånga nu gissar jag??Yasha skrev:Husasektledaren välkomnar ytterligare en sektmedlem. May the 4-stroke force be with you! *swoosh*
Pjåår löööv!!! Eller hur?
WEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOOOOYasha skrev:Okej då... men det är inte så avancerat som det låter...
Jag börjar seriöst undra om det här med att tillbe Heda är den rätta vägen? Jag menar, han har ju KONVERTERAT!!! Till vad vet jag inte riktigt, men är det inte dags att börja tillbe Husachixen istället?!?Supermoto skrev:WEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOOOO
Now we're talking
Heda!!! But out of this. Face it! Din hoj är borta! Alla motardchixen är MINA nu. MOUHAHAAAAAA
Yasha skrev:Okej då... men det är inte så avancerat som det låter...
Ledsen guruskrälle, att det inte var mer lättklätt...
Yasha skrev:Okej då... men det är inte så avancerat som det låter...
Ledsen guruskrälle, att det inte var mer lättklätt...
abstruse skrev:NU börjar den här tråden arta sig.
Tack Yasha för att du mailade alla korten ur serien. De där ni var inoljade och hade latexdressar på er var riktigt läckra. Keep it up!
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|