Heda fanclub!

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
TomK skrev:
Ey! Inte f_n kan du vara så gammal! Det skulle ju innebära att jag är.. Host! oj, fick något i halsen där... Edgegames lär man dyka upp på - tar med familjen och en bunt med solstolar och parasoll (om det nu blir lika varmt som förra året). Vågar inte lämna gumman hemma i höggravid:t tillstånd om det skulle bära av :)

BTW, jag har en bok liggandes som du kanske vill ha tillbaka - hittade den nu i förrgår när jag rotade i flyttkartonger som inte packats upp.


Hallå! Grattis som f*n till den väntande tillökningen! När är det dags?
Boken har jag inte saknat men kan tänka mig ett byte mot "Championship Tuornament Texas Hold'em" av McEvoy och Cloutier om du råkar ha en sådan liggande.

Intressant det där, åren går men jag blir bara tuffare och tuffare. Motorcyklar var för mesigt så jag växlade upp till poker medan andra här inte pallade trycket utan backade ner till badleksaker. Så är det, inget att göra åt. :)

/Hising
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
hhhahaha

Klockrent !1 :yoparty :rofl

Nurse Ratched skrev:
Intressant det där, åren går men jag blir bara tuffare och tuffare. Motorcyklar var för mesigt så jag växlade upp till poker medan andra här inte pallade trycket utan backade ner till badleksaker. Så är det, inget att göra åt. :)

/Hising
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Nurse Ratched skrev:
Hallå! Grattis som f*n till den väntande tillökningen! När är det dags?
Boken har jag inte saknat men kan tänka mig ett byte mot "Championship Tuornament Texas Hold'em" av McEvoy och Cloutier om du råkar ha en sådan liggande.

Intressant det där, åren går men jag blir bara tuffare och tuffare. Motorcyklar var för mesigt så jag växlade upp till poker medan andra här inte pallade trycket utan backade ner till badleksaker. Så är det, inget att göra åt. :)

/Hising

...och jag har kvarstannat vid tvåhjulingar och banåka - det är ju så jäkla skoj!! :) Men visst har jag en barnvagn nu också :D Nja, jag har inte den boken på hyllan, men den går kanske att beställa och göra ett litet byte där. Gillar skarpt de tips man får och har förbättrat lite av den egna grustekniken och har börjat lära lillgrabben crossåkningens alla roliga detaljer :tummenupp

Palten på gräddning ska anlända 16/8, men det kan nog komma lite tidigare - han/hon har redan fixerat huvudet nedåt. Spännande som fan. Barnkammaren i nya kåken är i alla fall klar så...

/Tom
 

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Bara för att ni nu är vattendjur så slutar ni väl inte använda kamera??? Åsså vill vi ha tillgång till en rejskalender! Jag har 4veckors semester från racingen :) :rolleyes:
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Upptäckte just att jag lagt in ett motardrejs i Gävle i min kalender just den helgen vi talat om. Kan det stämma?? Då vore ju tajmingen nästan FÖR bra :banana
 

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Ort
Västerås
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Supermoto skrev:
Upptäckte just att jag lagt in ett motardrejs i Gävle i min kalender just den helgen vi talat om. Kan det stämma?? Då vore ju tajmingen nästan FÖR bra :banana

Observera att det ALLTID regnar när det är tävling i Gävle. Letade efter Fantomens onda märke förra året. (Verkade vara den mest troliga orsaken just då.) :3freak :rolleyes:
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Bra att du e lite ledig, DÅ e det dags att prova en sådan där vattenmoj :) 24 grader vid "banan" ;)

Ohh, just det jag var ute å åkte hoj igår, kom hem vid ett inatt *gäsp* Weeeeeee :banana


Quitte skrev:
Bara för att ni nu är vattendjur så slutar ni väl inte använda kamera??? Åsså vill vi ha tillgång till en rejskalender! Jag har 4veckors semester från racingen :) :rolleyes:
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Heda skrev:
Bra att du e lite ledig, DÅ e det dags att prova en sådan där vattenmoj :) 24 grader vid "banan" ;)

Ohh, just det jag var ute å åkte hoj igår, kom hem vid ett inatt *gäsp* Weeeeeee :banana


EEEH! WRONG!!!

26 grader igår vid banan! :yoparty
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
JEJE, okie då! men 124 i skinnstället :D


Nähä frxtn, det blev 24 i vattnet när jag var där för jag e så COOOOOL :tummenupp


Kom du upp i morse, känns det i ryggen?

Nä, nu ska jag mecka på org. scoop å platta å se om jag hänger på er, om det blir någe åka i helgen :banana

Ebbe skrev:
EEEH! WRONG!!!

26 grader igår vid banan! :yoparty
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Heda skrev:
JEJE, okie då! men 124 i skinnstället :D


Nähä frxtn, det blev 24 i vattnet när jag var där för jag e så COOOOOL :tummenupp


Kom du upp i morse, känns det i ryggen?

Nä, nu ska jag mecka på org. scoop å platta å se om jag hänger på er, om det blir någe åka i helgen :banana

Jodå, ryggen känns... :huvet
Men det är nog bara en sträckning tror jag. Ska ta det lugnt nu ett par dar. Ingen åkning för mig imorrn alltså. Hoppas det släpper till helgen. Zon och Ibumetin är mina bästa vänner just nu. :ätapiller

Du kommer alltid köra ifrån mig eftersom jag gillar att bada hela tiden ju... :död
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Ni som bor i Gävle - är Motordepå en bra firma att ha att göra med ? Jag satt och kollade var återförsäljare av Pitpro fanns och den i Gävle verkar vara närmast (annars var det Bålsta och Bromma).
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jaa, de är trevliga å fixxar, inte typ........ -Jag beställer det nästa vecka, utan för mig small det bara till lixom :tummenupp

TomK skrev:
Ni som bor i Gävle - är Motordepå en bra firma att ha att göra med ? Jag satt och kollade var återförsäljare av Pitpro fanns och den i Gävle verkar vara närmast (annars var det Bålsta och Bromma).
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ingen åkning för mig heller, jag har köpt två nya luftmadrasskrokodiler att plaska runt på, blir ju lixom lite annat tempo på en sådan.

Så slipper man tanka oxå:)

Faan bara denna å nästa vecka kvar så blir det phet soft med SEMESTER å massa brudar, chix å pumor :D

Ebbe skrev:
Jodå, ryggen känns... :huvet
Men det är nog bara en sträckning tror jag. Ska ta det lugnt nu ett par dar.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Supermoto skrev:
Upptäckte just att jag lagt in ett motardrejs i Gävle i min kalender just den helgen vi talat om. Kan det stämma?? Då vore ju tajmingen nästan FÖR bra :banana
Det ÄR rejs den 6e i Valbo!!!
790m, 60/40 mellan asfalt/grus. Hur ser banan ut?? Är den bra?

Vad sägs om hojrejs på lördagen och vattenlek på söndagen?? :banana
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
det e väl folkracebanan tror jag, vet inte. Ska kolla

Supermoto skrev:
Det ÄR rejs den 6e i Valbo!!!
790m, 60/40 mellan asfalt/grus. Hur ser banan ut?? Är den bra?

Vad sägs om hojrejs på lördagen och vattenlek på söndagen?? :banana
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Det ÄR rejs den 6e i Valbo!!!
790m, 60/40 mellan asfalt/grus. Hur ser banan ut?? Är den bra?

Vad sägs om hojrejs på lördagen och vattenlek på söndagen?? :banana

Helt ok med mig. Banan är väl "sådär", inga riktiga rakor för fartkänsla å fetslajd in i kurvor. Många övergångar mellan grus å asfalt.
Det var iofs förra året, vet inte om dom har byggt om nått till i år. Vad är det för tävling? Fristående eller ingår i nån cup/SM? Har ingen koll alls på motardvärlden längre ju... :gnissla

Ni kommer hit tidigt på fredag fm, vi tar båten å åker ut å slöar, åker lite ring å badar. Grillar på kvällen med nån trivsel-Falcon. På lördag motardrejs då kanske, grillar å dricker fylledryck på kvällen. Söndag badar vi vid bryggan å åker jetski. Kanske kan vi lura till en Taco-middag som avslut. Hur låter det?
Blir det inge rejs på lördagen så åker vi kanske till Norrtälje å leker Hising-FanClub med termoskaffe å kanelbullar!? How's that?
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Helt ok med mig. Banan är väl "sådär", inga riktiga rakor för fartkänsla å fetslajd in i kurvor. Många övergångar mellan grus å asfalt.
Det var iofs förra året, vet inte om dom har byggt om nått till i år. Vad är det för tävling? Fristående eller ingår i nån cup/SM? Har ingen koll alls på motardvärlden längre ju... :gnissla

Ni kommer hit tidigt på fredag fm, vi tar båten å åker ut å slöar, åker lite ring å badar. Grillar på kvällen med nån trivsel-Falcon. På lördag motardrejs då kanske, grillar å dricker fylledryck på kvällen. Söndag badar vi vid bryggan å åker jetski. Kanske kan vi lura till en Taco-middag som avslut. Hur låter det?
Blir det inge rejs på lördagen så åker vi kanske till Norrtälje å leker Hising-FanClub med termoskaffe å kanelbullar!? How's that?
mr 100% slår till igen :tummenupp

Hittade inte en dålig grej där förutom kanske det om att banan inte är den allra bästa.
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hörru skit i banana, jag har lite payback å vara din depåallitallo som du var åt mig på isen, jag vill se dig köra!!!

Du får phet fanclub iaf:) Vi ska kasta ölburkar på dig om du kör för sakta :D

Supermoto skrev:
mr 100% slår till igen :tummenupp

Hittade inte en dålig grej där förutom kanske det om att banan inte är den allra bästa.
 

katana

Min medelmotorcykel är från -84
Gick med
10 Feb 2004
Ort
Valbo
Hoj
Suzuki DR 800, Suzuki Katana, Yamaha SR 500
bilder

Quittes efterlysning hörsammas härmed....
Några bilder från i lördags när jag fick tillbringa ett par
timmar i trevligt sällskap ute i båten.

// Roger
 

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    80.2 KB · Visningar: 78
  • 2.jpg
    2.jpg
    85.8 KB · Visningar: 75
  • 3.jpg
    3.jpg
    83.3 KB · Visningar: 76
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Muhahahahahahah !!!

Fiiiina bilder, den där i mitten gillar jag :)

Ebbo, sådär stabil å snabb har jag aldrig sett dig, vad e skillnaden :hihi :rofl :lol

EDIT: Kawwa armar å grejor, hihi SNYGGT !! :Bugar :Bugar
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top