Das weis du dein altes slangendipperHeda skrev:Klart vi bryr oss, skönt när det kan vara okej lixom Roligt som faan att du tog hem det (beviks)
Ska vi fira på tyskt vis eller
Quitte skrev:Skriver bara för att det är sorgligt att denna tråd är nere på typ 70 11´e sidan...
Sen drar jag snart till Norge Wish me luck!!!
Quitte skrev:Skriver bara för att det är sorgligt att denna tråd är nere på typ 70 11´e sidan...
hmm...kan de kanske bero på att mr.chef i den hära tråden ägnar sig åt ...ja just det, plask å lek....i vatten.
ägnar man sig åt irrläror kanske fänsen sviker
pw skrev:Quitte skrev:Skriver bara för att det är sorgligt att denna tråd är nere på typ 70 11´e sidan...
hmm...kan de kanske bero på att mr.chef i den hära tråden ägnar sig åt ...ja just det, plask å lek....i vatten.
Jag har inget mer att tillägga!pw skrev:hmm...kan de kanske bero på att mr.chef i den hära tråden ägnar sig åt ...ja just det, plask å lek....i vatten.
pw skrev:det KAN vara så att mr.chef slipper undan om han skaffar en hoj me piggdäck å åker lite PÅ vattnet i stället för I vattnet
å då menar ja inte som Jesus utan när H20:et har frusit till närmare jul.
det KAN va så....men man vet inte...
Heda skrev:ACRID only 4 you
EDIT: Acrid smaska upp en bild på den där EBBE look-alikesnubben Jag vill se
Heda skrev:1, Man får ju FLER och SÖTARE chix när man åker jetski Å det e rackarns statisktiskt bevisat
2, Jag har ju åkt massa hoj i sommar, visserligen på en Yamaha....... å 4 cyl å 1000 kubik........räknas inte det va va va va !!!
Snacka om tokdissad...Heda skrev:1, Man får ju FLER och SÖTARE chix när man åker jetski Å det e rackarns statisktiskt bevisat
Jahaaaaa.. och det har vi hört mycket om?!?Heda skrev:2, Jag har ju åkt massa hoj i sommar, visserligen på en Yamaha....... å 4 cyl å 1000 kubik........räknas inte det va va va va !!!
Tack, Supermuppo, kunde inte säga det bättre själv.Supermoto skrev:SNICK!!! å sen SNACK!!!
Heda skrev:1, Man får ju FLER och SÖTARE chix när man åker jetski Å det e rackarns statisktiskt bevisat
ALLA kan väl inte ha fel heller? NÅGON borde ju ha rätt...Ebbe skrev:Det är sant faktiskt. Ni har alla fel!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|