Heda fanclub!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Nu får det vara nog. Det har gått för långt !!!

Härmed startar jag en fond vars syfte är att så fort det går köpa en ny skärm till Ebbes hjälm. Det ser ju förjävligt ut :4skrika

Bidrag insätter på mit bankkonto omedelbums....

Lugn å fin nu, ny är beställd. Beställde den av Anita på Lelles nån gång i Juni.... borde väl dyka upp snart... :hihi

Närå, ska ner till Lelles å handla ny kruka. Och då ska en extra skärm handlas direkt! Nästa sommar ser det bättre ut, jag lovar! :tomten

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Skit i pilarna snorunge, skriv inte stulen två gånger då så vanliga svensson fattar oxå, du vet vi som inte är rymdforskare har det inte så lätt ibland :rolleyes: :)

Supermoto skrev:
Husa, "STULEN -> R6 <- STULEN"

Vad pekar pilarna på??? Just det!!! :fatta!

;) :krama

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Heda skrev:
Skit i pilarna snorunge, skriv inte stulen två gånger då så vanliga svensson fattar oxå, du vet vi som inte är rymdforskare har det inte så lätt ibland :rolleyes: :)
Du du är nu den andre att ställa frågan så är det nu ändrat. Första killen sket jag såklart i men nu när gurun påpekat min okunnighet och dessutom dryga attityd så ändrar jag omedelbums min profil. Såklart :Bugar

Davve förresten :7peta Har inte sett din anmälan till rejset den 8e ännu..... Antar att det är banken som strular bara ;)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En till ? Jao, då var det inte bara jag då :7peta

Imorrn blir det jetskiuppvisning mitt inne istan, (om du nu e lika trög som jag så går det en å genom stan) hihi, satan va chix det kommer har jag hört, ja jävlar, men e lite nervös när man såg annonsen i tidningen :hihi

Men, men, man kan ju inte mer än bli uppraggad :rofl :rofl

Stackars mig..... :arsele

Supermoto skrev:
Eftersom du är den andre att påpeka det så är det nu ändrat. Första killen sket jag såklart i men nu när gurun påpekat min okunnighet och dessutom dryga attityd så ändrar jag omedelbums min profil. Såklart :Bugar

KTM DAVVE

Mmmmm Hojjar..:)
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
KTMx2+R1
Davve förresten :7peta Har inte sett din anmälan till rejset den 8e ännu..... Antar att det är banken som strular bara ;)[/QUOTE]

Jo faktiskt, har sett.. Jobbar den dagen men har lagt ut lapp om ledighet. Så jag lär spara in i det sista med anmälan. (om jag får ledigt) Skit med skiftgång!!!

KTM DAVVE

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
KTMx2+R1
Supermoto skrev:
Du du är nu den andre att ställa frågan så är det nu ändrat. Första killen sket jag såklart i men nu när gurun påpekat min okunnighet och dessutom dryga attityd så ändrar jag omedelbums min profil. Såklart :Bugar

Davve förresten :7peta Har inte sett din anmälan till rejset den 8e ännu..... Antar att det är banken som strular bara ;)
Dåså! Ledighet fixat. Slantar kommer ikväll.. Skulle vara kul att veta om banan går i högervarv eller vänster? Samt vilken/vilka delar som består av grus? Har kollat på flygbilden men fattar inte riktigt... //Davve

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
KTM DAVVE skrev:
Dåså! Ledighet fixat. Slantar kommer ikväll.. Skulle vara kul att veta om banan går i högervarv eller vänster? Samt vilken/vilka delar som består av grus? Har kollat på flygbilden men fattar inte riktigt... //Davve
:tummenupp :tummenupp

Försöker förklara så gott det går...

Allt det blå är asfalt (530m), brunt är grus (310m)
Den gula fyrkanten "start" visar ungefär var starten är.
Gula fyrkanten med krysset i visar platåhoppet
Gröna fyrkanten visar mållinjen
Gröna strecket på gruset visar bansträckningen på gruset, pilarna riktningen.
Eftersom hoppet ligger så nära starten fick vi inte köra där för MartinH första varvet så istället kör vi första varvet höger efter starten. Alltså genom det gula området (som oxå är asfalt såklart). Andra varvet går över hoppet.
Blå och röda strecken är kabelgenomföringar under asfalten.

Hoppas det räcker....

Bifogat

• 050702 flygbilder 078_skiss_.JPG
    050702 flygbilder 078_skiss_.JPG
    62.8 KB · Visningar: 58
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ACRID :4skrika :4skrika

Titta vad som var på barnkanalen i morse, tvungen att phota lite :hihi :rofl

Muhahaha

Bifogat

• CIMG1716sh.JPG
    CIMG1716sh.JPG
    132.6 KB · Visningar: 42
  • CIMG1718.JPG
    CIMG1718.JPG
    128.8 KB · Visningar: 40

KTM DAVVE

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
KTMx2+R1
Supermoto skrev:
:tummenupp :tummenupp

Försöker förklara så gott det går...

Allt det blå är asfalt (530m), brunt är grus (310m)
Den gula fyrkanten "start" visar ungefär var starten är.
Gula fyrkanten med krysset i visar platåhoppet
Gröna fyrkanten visar mållinjen
Gröna strecket på gruset visar bansträckningen på gruset, pilarna riktningen.
Eftersom hoppet ligger så nära starten fick vi inte köra där för MartinH första varvet så istället kör vi första varvet höger efter starten. Alltså genom det gula området (som oxå är asfalt såklart). Andra varvet går över hoppet.
Blå och röda strecken är kabelgenomföringar under asfalten.

Hoppas det räcker....

Suveränt!! 1000-tack. Räcker förjävla bra. Nu kan man simulera inför tävlingen..:) Hinner ju inte komma o terra före..

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Heda skrev:
Den där såg ju rolig ut!!! :tummenupp

Du vet om att det blåa är asfalt & inte vatten va??? :7peta
Sälj din trimmade surfbräda & skaffa en hoj istället så du kan jaga Supermoto runt banan! :yoparty

Fast eftersom du är snabbare än honom ( :Bugar GURUN är ALLTID snabbast!! :Bugar ) så får väl han jaga dig istället. :näsblod :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja men chixen då ? :fatta!

Vill ju inte släppa imperiumet nu å börja tvätta luftfilter å spänna kedjan å plocka ur motorer igen... :lol .......... och se alla :tuttar försvinna :3freak

Ghost skrev:
Du vet om att det blåa är asfalt & inte vatten va??? :7peta
Sälj din trimmade surfbräda & skaffa en hoj istället så du kan jaga Supermoto runt banan! :yoparty

Fast eftersom du är snabbare än honom ( :Bugar GURUN är ALLTID snabbast!! :Bugar ) så får väl han jaga dig istället. :näsblod :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Heda skrev:
Ja men chixen då ? :fatta!

Vill ju inte släppa imperiumet nu å börja tvätta luftfilter å spänna kedjan å plocka ur motorer igen... :lol .......... och se alla :tuttar försvinna :3freak
Du vet om att vi numera har :tuttar inom vår rejsing ?!

Spökskrälle förresten... Det ryktas att du vill komma ner och köra rejset den 8e!? Klart du ska :tummenupp. Om inte kanske du bara känner för att komma och glo eller vara flaggviftare?

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Supermoto skrev:
Spökskrälle förresten... Det ryktas att du vill komma ner och köra rejset den 8e!? Klart du ska :tummenupp. Om inte kanske du bara känner för att komma och glo eller vara flaggviftare?

Jao visst finns det planer på att dyka upp i Örebro dock inte för att köra rejs, är inte tillräckligt bra för det. :näsblod
Vifta flagga är däremot något jag kan klara av.

:tomten

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ghost skrev:
Jao visst finns det planer på att dyka upp i Örebro dock inte för att köra rejs, är inte tillräckligt bra för det. :näsblod
Vifta flagga är däremot något jag kan klara av.

:tomten
flaggviftare är tyvärr något vi saknar massor av så om du kunde ställa upp vore vi J-VLIGT tacksamma :tummenupp

Får du dessutom med dig nån mer vore det mer än toppen.

Karin

crash and burn girl
Gick med
21 Apr 2005
Hoj
ZX9 -98
Tjusig bild i Gefle Dagblad idag, Mr Power!! :tungan Synd att den inte fanns med på gd.se, då hade alla kunnat sett den. Annars rekomenderar jag alla Heda fans som har möjlighet att köpa/kolla i GD idag sid 5, sen äre bara att klippa ut å spara å rama in :tummenupp

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Äum hehe

De vill ha med kunder oxå på bilden men de drog som en avlöning när de sa att de var från GD, så där hamnade man själv övergiven med en phet kamera att glo i :3freak

Har plingat rätt styggt med sms i tlfn där folk påpekat att de e någon mupp med :lol

Husabrud skrev:
Tjusig bild i Gefle Dagblad idag, Mr Power!! :tungan Synd att den inte fanns med på gd.se, då hade alla kunnat sett den. Annars rekomenderar jag alla Heda fans som har möjlighet att köpa/kolla i GD idag sid 5, sen äre bara att klippa ut å spara å rama in :tummenupp

supermuppo, finns det någon rejsrapport någnstans, hur gick det?

Kom du i mål denna gång å tog bucklan ? :)

Starnis då? Kom han å rejsade?

Supermoto skrev:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Heda skrev:
Äum hehe

De vill ha med kunder oxå på bilden men de drog som en avlöning när de sa att de var från GD, så där hamnade man själv övergiven med en phet kamera att glo i :3freak

Har plingat rätt styggt med sms i tlfn där folk påpekat att de e någon mupp med :lol

supermuppo, finns det någon rejsrapport någnstans, hur gick det?

Kom du i mål denna gång å tog bucklan ? :)

Starnis då? Kom han å rejsade?
Allt finns på www.teknismc.se

Starnberg körde som en demon men det räckte inte hela vägen.

Jag körde oxå som en demon (med mina mått mätt) men klotade rejält på åttonde varvet i första finalen. Låg då tolva men var uppe och stötte på elvan och tian. Elvan klotade på gruset och jag körde rätt över honom med hoj och allt.
Kom tia i andra finalen vilket jag är väldigt nöjd med.
Kvalificerade mig även till den superfinal (näst sämsta kvaltid) som var de snabbaste från Open mixat med de snabbaste från 450. Tyvärr hörde jag samma ljud från hojen då som jag gjorde i Gävle så jag försökte köra ut på mindfukkers hoj men var så jävla dum att jag frågade Martin Holm om det var okej... "NNNNEEEEEEEEJJJJJJJJJJ, får inte köra på hoj nån annan kört" var hans svar samtidigt som han sa att han tyckte jag var dum som hade frågat honom :huvet :4skrika :huvet :kocko

Men eftersom allt flöt på bra vad gällde själva rejsets arrangemang är jag stennöjd. Mitt fokus låg trots allt på att tävlingen skulle bli bra och inte mina egna prestationer.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
aha, I see

Huvudsaken ni hade skoj :)

Holm är alltid holm, och jag tycker det var jättepuckat av dig att fråga en sådan sak, det borde du ju ha koll på, fy på dig :fatta!

*ironismiley* :tummenupp

Supermoto skrev:
Allt finns på www.teknismc.se

Starnberg körde som en demon men det räckte inte hela vägen.

Jag körde oxå som en demon .

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...