Heda fanclub!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Klart vi ska råkka bakom Heda på Åsen. Han ska ju visa spårval och omkörnigstrix för oss! Äntligen lite riktig fanclub-aktivitet, minus Fia då. Hon jobbar iaf... :(

SÅ, trumpetfanfar och uppstigning med tidningsbuden på fredag Heda! :D
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ebbe skrev:
Klart vi ska råkka bakom Heda på Åsen. Han ska ju visa spårval och omkörnigstrix för oss! Äntligen lite riktig fanclub-aktivitet, minus Fia då. Hon jobbar iaf... :(

SÅ, trumpetfanfar och uppstigning med tidningsbuden på fredag Heda! :D

Roligt ska det bli iaf, men jag är så rackarns muppig jämt, jag blir totalnervös ju!!! Men det brukar släppa efter första passet, jaja bara man kommer dit så kanske det släpper iaf....

Innan midlanda hade jag mardröm om att jag blev svartflaggad för jag åkte för sakta.....hm..... men det gick ju bra iaf :tummenupp

Skoj att få kela lite "on track"
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Det blir hur bra som helst, jag lovar! Har du haft tråkigt eller "misslyckats" hittills på nån bankörning?! :)

Kollade väderprognosen på Kackelforumet och det såg nästan för bra ut på fredag!! :eek: Ska hålla tummarna att dom visar nå liknande på 4'ans väder nu snart...
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Re: Re: Re: ?

Tom Byron skrev:

EDIT: 6-7 ska det nog vara

Med till Åland då ? :7peta eller ska Mr Heda gosa bort sig i rosa moln den helgen också ? Se till att låna pengar till den fattige mannen Helmut, i alla fall, så han kan komma loss... :)
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Re: Re: Re: Re: ?

TomK skrev:
Med till Åland då ? :7peta eller ska Mr Heda gosa bort sig i rosa moln den helgen också ? Se till att låna pengar till den fattige mannen Helmut, i alla fall, så han kan komma loss... :)

Fattig är man jämt Tom!!! :( Men nu valde jag faktiskt mellan Gelleråsen och Åland. Åsen vann pga av att jag ff inte kört en riktigt stor bana med KTM'en än. Ville verkligen göra det i sommar. Sen har jag ju åkt på Åsen en sväng tidigare i år med en Gixxer 1000 -03, så det ska bli kul att jämföra. Tack Yasha för möjligheten! :bow

Heda!
4'an visade oxå schysst väder på fredag! Nu är det bara hoppas att dom inte knaprat färgglada piller innan dom gjorde prognosen. :skrämd Regnsvålarna slängs med på släpet iaf.
*håller tummarna*
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Och inte att glömma, uppladdning med Mera Motor nu 23.30 på fyran. Veidec från G-åsen!!! :tummenupp
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Re: Re: Re: Re: ?

TomK skrev:
Med till Åland då ? :7peta eller ska Mr Heda gosa bort sig i rosa moln den helgen också ? Se till att låna pengar till den fattige mannen Helmut, i alla fall, så han kan komma loss... :)

Tom, lite roligare att åka stor banan än gocartbana. Sedan passade det här görbra eftersom det är Fredag å inte krockar med min gulligull :kär helg

Har du fått hojen än? Lite nyfiken på hur den går efter "massagen"
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ebbe skrev:
Och inte att glömma, uppladdning med Mera Motor nu 23.30 på fyran. Veidec från G-åsen!!! :tummenupp

Mera motor, nja jag tar med min hotta depåkossa så kanske jag håller mig stabil!
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Guru påklädd för en gångsskull......... :D
 

Bifogat

  • 1062022054_dscf0033.jpg
    1062022054_dscf0033.jpg
    14.9 KB · Visningar: 111

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Va nu :confused:

Åsen :confused:

Fredag :confused:

Inte imorron, den 29e va :confused:

Då kommer jag lätt ut och glor lite på min lunch som kommer bli _lätt_ förlängd :D

Eller har jag fattat nåt fel, skulle Åsen krocka med Åland är det ju inte imorron :confused:

Berätta nu då, snääääälla...

PS F'låt gurun att jag negligerat dig ett tag, har inte haft så bra tillgång till dator med kontakt med omvärlden på ett tag. Man blir ju riktigt sugen att ta fram autosoltiuben när man ser bilderna rån Tierp :whip :D
HEDA HEDA HEDA :bow :rock :bow :rock
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Va nu :confused:

Åsen :confused:

Fredag :confused:

Inte imorron, den 29e va :confused:

Då kommer jag lätt ut och glor lite på min lunch som kommer bli _lätt_ förlängd :D

Eller har jag fattat nåt fel, skulle Åsen krocka med Åland är det ju inte imorron :confused:

Berätta nu då, snääääälla...

PS F'låt gurun att jag negligerat dig ett tag, har inte haft så bra tillgång till dator med kontakt med omvärlden på ett tag. Man blir ju riktigt sugen att ta fram autosoltiuben när man ser bilderna rån Tierp :whip :D
HEDA HEDA HEDA :bow :rock :bow :rock

Jajamensan, THE GURU kommer att besöka en bana nära dig inom kort! (imorrn, fre 29/8) :tummenupp

Klart du ska komma och visa din vördnad! :tummenupp

Vi kanske t.o.m. kan ha nån typ av intagsprov för att bli fullvärdig medlem i fancluben. 3/4 av styrelsen kommer ju att vara där.

Prepare to :bow :bow :bow :bow to Heda! :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Var lugn, OH store guru! Du kommer att råkka på Åsen som överallt annars!!! :fakta (och eftersom förmiddagen är tid för bromsövningar m.m. med instruktör, så kan du ju smygträna tills det är dags att råkka loss totalt! :p )

Tar med regndäcken utifall, men det är klart vi hoppas på vackert väder. Hur ska vi annars få gurun att glänsa med sin bleka lekamen i depån?!? :bow :bow :bow
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Re: Re: Re: Re: Re: ?

Ebbe skrev:
Fattig är man jämt Tom!!! :( Men nu valde jag faktiskt mellan Gelleråsen och Åland. Åsen vann pga av att jag ff inte kört en riktigt stor bana med KTM'en än. Ville verkligen göra det i sommar. Sen har jag ju åkt på Åsen en sväng tidigare i år med en Gixxer 1000 -03, så det ska bli kul att jämföra. Tack Yasha för möjligheten! :bow

Men det är ju inte samma datum! Åland är först i nästa vecka...
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Re: Re: Re: Re: Re: ?

Tom Byron skrev:
Tom, lite roligare att åka stor banan än gocartbana. Sedan passade det här görbra eftersom det är Fredag å inte krockar med min gulligull :kär helg

Har du fått hojen än? Lite nyfiken på hur den går efter "massagen"

Ingen hoj än... :( frustrerande! Har inte kört motard på ett par månader nu och vet inte om jag minns hur man gör...
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Lämpligt, visst är det flera grupper oxå så man kan softa lite ibörjan? Det var ganska lämpligt på midlanda att trappa upp undan för undan tyckte jag, det tar ju ändå ett par pass lära sig hitta runt. (för mig iaf)

Hur lång tid tar ett varv? Är det 1minut eller 1,20 eller så?

/Heda


Yasha skrev:
Var lugn, OH store guru! Du kommer att råkka på Åsen som överallt annars!!! :fakta (och eftersom förmiddagen är tid för bromsövningar m.m. med instruktör, så kan du ju smygträna tills det är dags att råkka loss totalt! :p )

Tar med regndäcken utifall, men det är klart vi hoppas på vackert väder. Hur ska vi annars få gurun att glänsa med sin bleka lekamen i depån?!? :bow :bow :bow
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Lämpligt, visst är det flera grupper oxå så man kan softa lite ibörjan? Det var ganska lämpligt på midlanda att trappa upp undan för undan tyckte jag, det tar ju ändå ett par pass lära sig hitta runt. (för mig iaf)

Hur lång tid tar ett varv? Är det 1minut eller 1,20 eller så?

/Heda
Gött som fan :) :tummenupp
Det blir långlunch då...

DU kommer nog köra på neråt 1.17 tror jag. Jag kör ju på ~1.20 för tusan...
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Då siktar jag på runt 1:20, hehe 1:23 får bli ett misslyckande, under 20 blir :tummenupp

Återkommer.............. :D

Supermoto skrev:
Gött som fan :) :tummenupp
Det blir långlunch då...

DU kommer nog köra på neråt 1.17 tror jag. Jag kör ju på ~1.20 för tusan...
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

TomK skrev:
Men det är ju inte samma datum! Åland är först i nästa vecka...

Jaja, men inte har jag mer pengar då heller!!! :( Det var antingen eller...

Heda!
Jag tar rygg på dig så jag får en bra tid jag oxå! :tummenupp :bow :bow
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top