Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
He he he.. Jag tror han fejkar allt! Bara för att han ska slippa bli förnedrad av Queen of Rörken-Vera... Heh hehehehhe... :hej
Hoppsan, här halkade man in i debatten på ett bananskal! :eek: Om jag kunde leva upp till titeln, så skulle jag göra anspråk på den! :rodnar Men det är klart, så många tjejer i motardgruppen är det ju inte så tills vidare... :crash

Men Tom är det väl ingen som kan spöa, eller?!? :p

Förresten råkkar Heda phetast alla kategorier!!! :bow :rock :bow :rock :bow

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:

Men Tom är det väl ingen som kan spöa, eller?!? :p

Mäh, tjejen vakna nu!! Han åker ju på slicks å värst pheta avgassystemet ju! Har man slitzreklam på krashpyjamasen då ÄR man snabb :fakta

Själv har jag blivit en melankolisk räka som låtit hojen stå smutsig i garaget i 2veckor medans jag frossat i massa dataspelande, vad är det för fel på mig :whip :whip :whip

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Tom Byron skrev:

Tom, när får du tillbaka din 620 ? eller är fjärdringen på "massage" nu, berätta vad som händer vettja :fakta

Ja du, det drar ut på tiden. Dock är toppen i alla fall under bearbetning nu och om Ragge lyckas prata rätt med killarna, trots språkförbistringar, så blir det rejs-varianten på trimmet och vurzting-kam och anpassat för 105mm cylle (som jag ska ha om det funkar, annars blir det att nöja sig med 102mm).

Fjädringen tar jag sedan, när jag vet att det finns pengar över :) (ska se om Hulken har lite tid över) och så ska två 5"-bakhjul inköpas och klämmas in med kofot.

Körkåt så in i norden... får väl terapi-sy lite najs reklam på stället så länge. Ska ragga spons hos något italienskt modehus, så jag kommer i kontakt med alla nätta italienska babes som stått modell för tjejskinnställen :tummenupp

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Själv har jag blivit en melankolisk räka som låtit hojen stå smutsig i garaget i 2veckor medans jag frossat i massa dataspelande, vad är det för fel på mig :whip :whip :whip

Du behöver sladda hoj hör jag! Rörken på måndag är bokat, eller hur? Så kan vi lyssna lite mer på Tom's bortförklaringar om Ragge, språkförbistringar, 575cc cylle mm mm.... :tummenupp

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Tom Byron skrev:

Det där känner jag igen mig i förutom att jag inte spelar dataspel ;)

Du som är den högsta av gurus: ska jag köpa Xbox(spela MotoGP3 online) eller PS2? :confused: :confused:

Heda råkkar som vanligt, även när han är melankolisk :rock

/Hising

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Vad ska vi göra för att hjälpa den store gurun ur sin melankoli? Vi lockar ner honom till Rörken, precis som Ebbe säger, så han får svischa förbi hela flocken och inse sin storhet och överlägsenhet! :rock

Oh Heda, store guru, låt oss beskåda din teknik och stil och få sola oss i glansen av din blotta närvaro på måndag! :bow

Men blotta dig inte, för då kan vi bli bländade! :rodnar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TomK skrev:
Ja du, det drar ut på tiden. Dock är toppen i alla fall under bearbetning nu och om Ragge lyckas prata rätt med killarna, trots språkförbistringar, så blir det rejs-varianten på trimmet och vurzting-kam och anpassat för 105mm cylle (som jag ska ha om det funkar, annars blir det att nöja sig med 102mm).

Du blir vass på isen i vinter....... :tummenupp

Ang, chixenmodellerna i läder så har jag redan haft sex :whip med dem, så nu kan de ALLT! åh, va jag råKKar :p

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe skrev:
Du behöver sladda hoj hör jag! Rörken på måndag är bokat, eller hur? Så kan vi lyssna lite mer på Tom's bortförklaringar om Ragge, språkförbistringar, 575cc cylle mm mm.... :tummenupp

Låter gott, ska bara göra klart med plånboken så det inte blir nudelvarning till lön :rodnar Hm, but what the heck, det är det ju värt för att träffa lite vettigt folk :) ;) :hej :crash

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nurse Ratched skrev:
Det där känner jag igen mig i förutom att jag inte spelar dataspel ;)

Du som är den högsta av gurus: ska jag köpa Xbox(spela MotoGP3 online) eller PS2? :confused: :confused:

Heda råkkar som vanligt, även när han är melankolisk :rock

/Hising

Spelkonsoller, jag e ingen att ta tips ifrån när det gäller tv-spel, men tänkte du mygla (för det gör väl alla) så är väl x-boxen hetast med hårddisken så kan du lägga in spelen där och slippa massa skivor å krafs..... öh, har jag hört att en del gör :rodnar

Äsch, shoppa det du får tag spel till lättast

Båda går väl lös på 1990:- nu så det är ju bara att krama lite på spargrisen

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:

Men blotta dig inte, för då kan vi bli bländade! :rodnar

Hehehe, det ska ju bli varmt på Måndag så jag tänkte glida runt i nyputsade vector´s, känguruhandskar å bara kalsonger å spänna min bröstkorg som åtminstone får en koltrast att börja darra.........muhahahahahaha :rodnar :tummenupp :D :rolleyes: :skrämd :skrämd

Nä, heda har hetsbantat 4kg så nu väger jag under 60, vettefan vad som hänt, får nog börja mumsa skräpmat 2ggr per dag......

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Tom Byron skrev:

Nä, heda har hetsbantat 4kg så nu väger jag under 60, vettefan vad som hänt, får nog börja mumsa skräpmat 2ggr per dag......

Du kommer att klå Farmerlip med hästlängder om du fortsätter krympa sådär. Hoppa upp och ner i några dagar så blir du kort som Chambon och boysen också :) Då kan du sedan skryta med att du kroppsligen är som klippt och skuren för EM...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TomK skrev:
Då kan du sedan skryta med att du kroppsligen är som klippt och skuren för EM...

Äh, crap! Det är lätt att skylla på Farmerlip för han har mycket pollar å späd kropp, men Ebbe å Krattan då som (jämnfört med min kropp) ser ut som stora industrilokaler(!) åker ju ändå ifrån mig, och de flest andra här på forumet.

Nä, öva öva öva........ sedan öva öva öva............

Sedan hyva pilot sporten å åka på tyska rännspårtosztar, få se om det går fortare i vår? Jag ska muppa pilotsport tills korden e framme sedan ska jag åka "riktiga" däck, å se om det blir någon skillnad.

Sedan när jag övat lite till så ska jag köra om din skorstenscylindersmoppetrimmuppasmurfbåge å fliiiiiina.

Midlanda -04 i kick your ass!!!!! :hej :crash

devetdu

- Förnekar allt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
saknas och saknad
Tom Byron skrev:
Oooops I did it again ...... :rodnar

hihihihihii, kort kommer lixom, devetdu å 420 drog på sig solbrillorna......

OOOO JA!
hade problem hela vägen hem då alla mötande bilar gav mig ett starkt sken i ögonen...
men tro mig, det var max en promille mot din solbränna!
:D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
devetdu skrev:
OOOO JA!
hade problem hela vägen hem då alla mötande bilar gav mig ett starkt sken i ögonen...
men tro mig, det var max en promille mot din solbränna!
:D

hahha, men det var inte min idé :fakta
Men roligt var det iaf, å det är ju huvudsaken :tummenupp

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hm........ här e jag påklädd iaf :D

Bifogat

• 1061673040_p8170238.jpg