Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Nån som ska till rörken på Måndag? Jag slutar sex, ev kommer ned å käkar en korv å ljuger lite :D

Heda = depåwannabe

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Hur mår Hedamopeden?!? Blir han frisk någon gång eller är det så att det inte finns någon läkare som vågar ta sig an en så berömd patient?!?

:hej

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Hur mår Hedamopeden?!? Blir han frisk någon gång eller är det så att det inte finns någon läkare som vågar ta sig an en så berömd patient?!?

:hej

Den mår finfint, jag rev isär å spanade, inget glapp. Sedan när jag bytt olja/filter huliganåkte jag en 45min, bytte olja å då var det inte ett smack med spån, ska låta den gå nu 2tim innan nästa oljebyte å se om det kommer någe, så får den gå en kväll på rörken efter det så får vi se ifall det kommer någe då rå??

Fast den e dirty nu, var till värsta romantiska pläjset i dalarna. ett kalkbrott med finfint vatten, 18meters stup å läbbigt som faan, men helmysigt :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
...Fast den e dirty nu, var till värsta romantiska pläjset i dalarna. ett kalkbrott med finfint vatten, 18meters stup å läbbigt som faan, men helmysigt :tummenupp
Hmm... är den "dirty" pga det den såg eller pga det den var med om?!? :rolleyes: :rodnar

Nej, men allvarligt talat, det känns skönt att veta att Kungens hoj är hel och körklar! :fakta :bow :bow :bow

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Hmm... är den "dirty" pga det den såg eller pga det den var med om?!? :rolleyes: :rodnar

Nej, men allvarligt talat, det känns skönt att veta att Kungens hoj är hel och körklar! :fakta :bow :bow :bow

Apapap, den är inte som ägaren :D

Lortig blev den för att grusvägen hade många fräna vattenpölar som jag försökte hjula över och inte insåg att bakhjulet spinner på en fuktig grusväg. Det blev mera lixom att plumsa ut i skiten...

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Vill bara uttrycka min tacksamhet till "THE MAN" för att jag har fått lånat kryckor av honom efter min lilla krasch på Tierp. Tack Heda!!!! :bow :bow :bow
Går nu utan kryckor så ett besök i Heda-land är nära förestående. Slår du på kaffet så tar jag med fikabröd!?!? Say when...

Deafdumbo

Barbro: Hemkunskapslärare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
CR500 supermotleopard
Tom Byron skrev:
Nån som ska till rörken på Måndag? Jag slutar sex, ev kommer ned å käkar en korv å ljuger lite :D

Heda = depåwannabe

Kom dit och ta med dig stoppuret (+ rent drickvatten ;-). Jag skall rasta min utrotningshotade best och behöver tider. Det blir fjärde (treochetthalvte egentligen, men ändå) gången jag kör så jag måste börja göra bättre tider.

/ JV - ny människa som hinner åka till Rörken

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe skrev:
Vill bara uttrycka min tacksamhet till "THE MAN" för att jag har fått lånat kryckor av honom efter min lilla krasch på Tierp. Tack Heda!!!! :bow :bow :bow
Går nu utan kryckor så ett besök i Heda-land är nära förestående. Slår du på kaffet så tar jag med fikabröd!?!? Say when...

HUPP, då kan du bli premiärgäst i mitt imperium på Brynäs!! Det blir ju bara en promenad över bron för dig! Men jag är först ledig på Tisdag så .......... jag återkommer i ämnet :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Vafalls?!? Blir det nytt Heda-palats? Kommer det att inrättas utrymme för vallfärdande groupies och fans att utöva sin dyrkan på/i?!? :bow :bow :bow :bow :bow

Ver dina grannar om att det kan tänkas bli invaderat av galna fjortisar som står och skriker efter Heda-gurun hela nätterna? Och dagarna!!! :rock :rock :rock :rock :rock

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Deafdumbo skrev:
Kom dit och ta med dig stoppuret (+ rent drickvatten ;-). Jag skall rasta min utrotningshotade best och behöver tider. Det blir fjärde (treochetthalvte egentligen, men ändå) gången jag kör så jag måste börja göra bättre tider.

/ JV - ny människa som hinner åka till Rörken

Jo men visst serru. har du kommit ned under 55? På leopardbilden såg du läbbigt snabb ut iaf......

Kommer jag ned så blir det utan båge, jag slutar jobbet vid sex så jag är väl nere till sju.............

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Vafalls?!? Blir det nytt Heda-palats? Kommer det att inrättas utrymme för vallfärdande groupies och fans att utöva sin dyrkan på/i?!? :bow :bow :bow :bow :bow

Ver dina grannar om att det kan tänkas bli invaderat av galna fjortisar som står och skriker efter Heda-gurun hela nätterna? Och dagarna!!! :rock :rock :rock :rock :rock

Chixen har ju redan hittat dit :( På det här stället finns ju ett brevinkast att flukta i hehe :p

Verkar soft område iaf, massa pensinärer som rastar hundarna bara..... inga discobrudar som spyr i hissen iaf :tummenupp

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Vaddå, skämtar du aprillo eller? :D

Har Heda-pojken äntligen klippt av navelsträngen och skaffat eget kyffe? ;) Men du blir det väl inga fler köttbullar hos din mamma då eller? :( :gråta

Hihi, bara skojar med dig, vad kul!!! :tummenupp

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Wheeliegirl skrev:
Vaddå, skämtar du aprillo eller? :D

Har Heda-pojken äntligen klippt av navelsträngen och skaffat eget kyffe? ;) Men du blir det väl inga fler köttbullar hos din mamma då eller? :( :gråta

Hihi, bara skojar med dig, vad kul!!! :tummenupp

Köttbullen går ju alltid att trolla fram, vi kan ju bränna dit å mumsa lite ändå. Det var ju ändå..... "tvärs över gatan"

Smaskens :tummenupp

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
HUPP, då kan du bli premiärgäst i mitt imperium på Brynäs!! Det blir ju bara en promenad över bron för dig! Men jag är först ledig på Tisdag så .......... jag återkommer i ämnet :tummenupp

God damn!!! Nu får jag ju ännu närmare till Heda, The Man!!!! Din kaffekokare kommer att bli gammal i förtid.... :D

PS. Det är på tiden, du har ju bara haft den i ett år eller så... :7peta DS.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe skrev:
God damn!!! Nu får jag ju ännu närmare till Heda, The Man!!!! Din kaffekokare kommer att bli gammal i förtid.... :D

PS. Det är på tiden, du har ju bara haft den i ett år eller så... :7peta DS.

Man ska inte ha bråttom lixom, impulsflytta är lite jobbigare än att impulshandla massa grejor :D

Känner mig pressad att shoppa en rollsroyce av kaffekokare.......

Deafdumbo

Barbro: Hemkunskapslärare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
CR500 supermotleopard
Tom Byron skrev:
Jo men visst serru. har du kommit ned under 55? På leopardbilden såg du läbbigt snabb ut iaf......

Kommer jag ned så blir det utan båge, jag slutar jobbet vid sex så jag är väl nere till sju.............

Kul att man åtminstone SER snabb ut.

Jag brukar ju själv hinna dit tidigast till sju, så det duger :)). Du behöver inte ta med paraply och baddräkt idag - stoppur räcker.

/ JV

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Deafdumbo skrev:
Kul att man åtminstone SER snabb ut.

Jag brukar ju själv hinna dit tidigast till sju, så det duger :)). Du behöver inte ta med paraply och baddräkt idag - stoppur räcker.

/ JV

Bra, då slipper jag fixxa frillan på benen :zpy

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM