Nä, det är du som råkkarTom Byron skrev:Säger killen som råKKar phetast själv!!
Faan va surt att börja jobba efter semestern..............
//Anders
Nä, det är du som råkkarTom Byron skrev:Säger killen som råKKar phetast själv!!
Faan va surt att börja jobba efter semestern..............
Yasha skrev:Hur mår Hedamopeden?!? Blir han frisk någon gång eller är det så att det inte finns någon läkare som vågar ta sig an en så berömd patient?!?
Hmm... är den "dirty" pga det den såg eller pga det den var med om?!?Tom Byron skrev:...Fast den e dirty nu, var till värsta romantiska pläjset i dalarna. ett kalkbrott med finfint vatten, 18meters stup å läbbigt som faan, men helmysigt
Yasha skrev:Hmm... är den "dirty" pga det den såg eller pga det den var med om?!?
Nej, men allvarligt talat, det känns skönt att veta att Kungens hoj är hel och körklar!
Tom Byron skrev:Nån som ska till rörken på Måndag? Jag slutar sex, ev kommer ned å käkar en korv å ljuger lite
Heda = depåwannabe
Ebbe skrev:Vill bara uttrycka min tacksamhet till "THE MAN" för att jag har fått lånat kryckor av honom efter min lilla krasch på Tierp. Tack Heda!!!!
Går nu utan kryckor så ett besök i Heda-land är nära förestående. Slår du på kaffet så tar jag med fikabröd!?!? Say when...
Deafdumbo skrev:Kom dit och ta med dig stoppuret (+ rent drickvatten ;-). Jag skall rasta min utrotningshotade best och behöver tider. Det blir fjärde (treochetthalvte egentligen, men ändå) gången jag kör så jag måste börja göra bättre tider.
/ JV - ny människa som hinner åka till Rörken
Yasha skrev:Vafalls?!? Blir det nytt Heda-palats? Kommer det att inrättas utrymme för vallfärdande groupies och fans att utöva sin dyrkan på/i?!?
Ver dina grannar om att det kan tänkas bli invaderat av galna fjortisar som står och skriker efter Heda-gurun hela nätterna? Och dagarna!!!
Wheeliegirl skrev:Vaddå, skämtar du aprillo eller?
Har Heda-pojken äntligen klippt av navelsträngen och skaffat eget kyffe? Men du blir det väl inga fler köttbullar hos din mamma då eller?
Hihi, bara skojar med dig, vad kul!!!
Yasha skrev:INFLYTTNINGSFEST?!?
Tom Byron skrev:HUPP, då kan du bli premiärgäst i mitt imperium på Brynäs!! Det blir ju bara en promenad över bron för dig! Men jag är först ledig på Tisdag så .......... jag återkommer i ämnet
Ebbe skrev:God damn!!! Nu får jag ju ännu närmare till Heda, The Man!!!! Din kaffekokare kommer att bli gammal i förtid....
PS. Det är på tiden, du har ju bara haft den i ett år eller så... DS.
Tom Byron skrev:Jo men visst serru. har du kommit ned under 55? På leopardbilden såg du läbbigt snabb ut iaf......
Kommer jag ned så blir det utan båge, jag slutar jobbet vid sex så jag är väl nere till sju.............
Deafdumbo skrev:Kul att man åtminstone SER snabb ut.
Jag brukar ju själv hinna dit tidigast till sju, så det duger ). Du behöver inte ta med paraply och baddräkt idag - stoppur räcker.
/ JV
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |