Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:
Ska du säga, som tramsade runt med flickvännen istället fär att huliganisera med de andra i "rosa" gruppen!!! :fakta :crash

Heda råkkar och vågar vara fjollig... uhum.. romantisk menar jag ju!!! :bow :bow :bow

Och isbrytare vet jag inte om Krattans nya hoj kan liknas vid, för fy satan vad den går!!! (Och Husa körde han OCKSÅ på Rörken igår, det var någon som var snäll och lånade ut sin! :hej )

Hm, jag menade isbrytare i jämnfört med en Husa.... (antar jag) den borde ju vara lite bängligare på Rörken :rolleyes: Men Mister schnabb råkkar ju på ALLA hojar :fakta

Krattan

14 000 rpm
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX10R
Tom Byron skrev:
Hm, jag menade isbrytare i jämnfört med en Husa.... (antar jag) den borde ju vara lite bängligare på Rörken :rolleyes: Men Mister schnabb råkkar ju på ALLA hojar :fakta
Jag hoppas du menar mej :bow , för jag tar åt mej iaf. Jag var inte så snabb igår, gled runt bara å tyckte allt var underbart! Gasa lite mer dom sista passen men var väldigt försiktig i kurvorna, vill ju inte repa nya hojen första veckan(inte första året heller)! Hade väldigt kul iaf. Sen provade jag att gasa lite på hemvägen oxå hej hå va de gå, 299 på mätaren är inte lång bit på fullgas inte!

//Anders :hej

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Yasha skrev:
Ska du säga, som tramsade runt med flickvännen istället fär att huliganisera med de andra i "rosa" gruppen!!! :fakta :crash

Jag vågade inte vara kvar efter att nån mosterhusa blåst förbi mig på uppvärminingsvarvet ;)
Nu känner jag igen dig bättre så nästa gång ska jag vinka :tummenupp

Måste ju vara med och ge lite tips till övningskörerskan så hon kan åka ifrån mig sen.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
WestW skrev:
Jag vågade inte vara kvar efter att nån mosterhusa blåst förbi mig på uppvärminingsvarvet ;)
Nu känner jag igen dig bättre så nästa gång ska jag vinka :tummenupp
:skrämd Ja, Krattan kan verkligen köra Husa han!!! :fakta

Måste ju vara med och ge lite tips till övningskörerskan så hon kan åka ifrån mig sen.
Trevligt med flickor med huliganambitioner! Men de har ju instruktörer till så'nt på Rörken!!! Seså, skaffa dig en "riktig" motard och huliganisera mera!!! :rock

Oh förlåt, eftersom det här är Hedas tråd för dyrkan måste jag ju naturligtvis tillägga att Heda är bäst, snyggast och snabbast!!! :bow :bow :bow

Krattan

14 000 rpm
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX10R
Yasha skrev:
:skrämd Ja, Krattan kan verkligen köra Husa han!!! :fakta

Oh förlåt, eftersom det här är Hedas tråd för dyrkan måste jag ju naturligtvis tillägga att Heda är bäst, snyggast och snabbast!!! :bow :bow :bow
Älskling, jag tror nog det var du som blåste förbi!

Heda :rock

//Anders :hej

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Kika förbi om du vill :tummenupp
Jag pular i garaget

Ohåj du stor regnguru, inte många kompisar som offrar sig å hälsar på i t-shirt å shorts i regn på hoj!!

:rock :rock :rock KRATTAN :bow :bow :bow

Fiiiiiin moppe du har :D :tummenupp

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Ja, han lyckades tajma ett besök hos mig med, precis när Fia hämtat mig på sjukan igår kväll. Krattan :hej

Saknade dig på Rörken i måndags som alla redan påpekat! Vi blev ju en hel flock Gävlebor till slut.

:bow :bow Heda :bow :bow

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe skrev:
Ja, han lyckades tajma ett besök hos mig med, precis när Fia hämtat mig på sjukan igår kväll. Krattan :hej

Saknade dig på Rörken i måndags som alla redan påpekat! Vi blev ju en hel flock Gävlebor till slut.

:bow :bow Heda :bow :bow

Hm....... jag saknade er oxå (såhär i efterhand)
Men jag var phet busy med att hångla, kolla blinkande fyrar å njuta av ljumma havsvindar...... :rodnar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mäh, va otrevligt av mig :whip HUR GICK DET DÅ??

Eller snarare går du nu? Muhaha fyndigt va?

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Mäh, va otrevligt av mig :whip HUR GICK DET DÅ??

Eller snarare går du nu? Muhaha fyndigt va?

Nja, kan räta på benet iaf. Inte gå än, ganska svullen å öm. Men den som väntar på nå gott väntar.... ALLDELES FÖR LÄNGE!!! :(

Du kanske kan förgylla min tillvaro med en fika på Amusment? Jag har ju inte så långt dit... :rolleyes: Jag ringer, börjar bli hungrig.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe skrev:
Nja, kan räta på benet iaf. Inte gå än, ganska svullen å öm. Men den som väntar på nå gott väntar.... ALLDELES FÖR LÄNGE!!! :(

Du kanske kan förgylla min tillvaro med en fika på Amusment? Jag har ju inte så långt dit... :rolleyes: Jag ringer, börjar bli hungrig.

Förgylla, nja, jag jagar damråttor å sätter in papper i pärmar, Faan va papper det blir........ hm............

Fika imorgon?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Provar en smiley.........
hug2.gif

lovestory.gif

EDIT:

hump.gif

ylinlove.gif

kotzen.gif

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Hihihih, men kan du utrikiska, jag vet inte vad texten betyder, kanske någe obcent?.......
microwave.gif

Edit: kolla vilken söt
3devil3.gif

skönt att ha en egen tråd att spamma i............. :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Hihihih, men kan du utrikiska, jag vet inte vad texten betyder, kanske någe obcent?.......
microwave.gif
"No te aburras" betyder typ, "du kommer inte att bli uttråkad" Det bör vara spanska, men jag är ingen fena på det, så det kanske är bäst att låta någon som vet fortsätta... :rodnar

Det är SÄKERT något obscent, det SER du väl på bilden?!? :fakta SNUSKHUMMER!!!

:notme

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM