Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:
"No te aburras" betyder typ, "du kommer inte att bli uttråkad" Det bör vara spanska, men jag är ingen fena på det, så det kanske är bäst att låta någon som vet fortsätta... :rodnar

Det är SÄKERT något obscent, det SER du väl på bilden?!? :fakta SNUSKHUMMER!!!

:notme

Inte snuskigare än din tejpfetish-anka!!!! :D Din e mera weird, min e mera rakt på..... :fakta
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Hmm.. vad är det för fel med den nu då?!? Duck tape - upptejpad anka... :p

Jag tröttnade på självdyrkan så jag tänkte ha något helt irrelevant i sammanhanget, men hittade silvertejp och det funkar ju alltid, eller hur?!?
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:
Hmm.. vad är det för fel med den nu då?!? Duck tape - upptejpad anka... :p

Jag tröttnade på självdyrkan så jag tänkte ha något helt irrelevant i sammanhanget, men hittade silvertejp och det funkar ju alltid, eller hur?!?

Hihihihi, ajdå, dumt att ha fantasi som skenar iväg........ Nu ska jag muppa ned till Tierp å kolla ifall det blev någe streetrejs.......
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Vill också... men det känns lite långt! Nu skulle jag ha haft Krattans monsterhoj i garaget... (men inte så länge till! :D )
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Yasha skrev:
"No te aburras" betyder typ, "du kommer inte att bli uttråkad" Det bör vara spanska, men jag är ingen fena på det, så det kanske är bäst att låta någon som vet fortsätta... :rodnar

Det är SÄKERT något obscent, det SER du väl på bilden?!? :fakta SNUSKHUMMER!!!

:notme

"Du kommer inte att bli uttråkad. Elrellano får dig att må bra."

Något i den stilen... Elrellano är namnet på en spansk website som ägnar sig åt humor av olika slag. Det är alltså inget kinky, även om avataren ger vissa anspelningar åt det hållet.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
He has done it again!!! :fakta

TomK, finns det någonting du INTE har svar på?!? :D Jag är totally impregnerad... :tummenupp
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
TomK skrev:
"Du kommer inte att bli uttråkad. Elrellano får dig att må bra."

Något i den stilen... Elrellano är namnet på en spansk website som ägnar sig åt humor av olika slag. Det är alltså inget kinky, även om avataren ger vissa anspelningar åt det hållet.

Kinky? Det enda är väl att KERMIT är otrogen mot Miss Piggy
3devil3.gif


Men jag hittade det inte på någon humorsida iaf :fakta :rodnar :rodnar :rodnar
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:
Nå?!? Var det nå't rejs på flygfältet nu då?!? Berätta!!! :hej

Jo, Yamahan var ute å åkte så jag fick åka KTM dit....suck! Men när jag väl vibrerat ned dit å återfått synen som blurrar till sig så var det rejs där på Uppsala/Lunda vis.

201 å 402meter, lagomt soft att spana på med massa rörkenkändisar å lite fuelmediafolk. :tummenupp
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Du hade säkert kunnat få skjuts med monster-Suzuki! :) Om du vågar! :eek: Men det är ju omanligt att sitta bakpå.. det glömde jag!
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:
Du hade säkert kunnat få skjuts med monster-Suzuki! :) Om du vågar! :eek: Men det är ju omanligt att sitta bakpå.. det glömde jag!

han var ju inte där, så det hade blivit lite knepigt då....... :rolleyes:

Nu e det snask å filmtajm, ungfär samma sak som= :kär

hihihih faan va jag råKKar PHET!!
 

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gnesta [sörmland]
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Någon sån ser någon likhet med en gammal bild sån fanns förra sommaren??
 

Bifogat

  • 144-4479_img.jpg
    144-4479_img.jpg
    37.4 KB · Visningar: 115

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
han var ju inte där, så det hade blivit lite knepigt då....... :rolleyes:


Nej, han o jag å nåra till satt hos Jossa å Ullis å snacka skit hela kvällen. Helt okej det med... Sen när jag skulle hem sa jag till Anders: "Kan inte du köra om mig sådär monsterfort på skogen, så man får lite nostalgikänsla?"
Det är ju hundra år sen man blev riktigt omkörd av en hoj nuförtiden!! :crash Okej sa han å jag drog iväg. Men han kom aldrig så jag stanna innan jag kom till stan. Så skönt insugsljud på 1000:ingen när han kommer lödandes över skogen på fullgas. :D Inte utan att man börjar bli sporthojssugen igen... Gjorde leveransservice på en till 1000R idag som en polare ska ha... Hur fan ska man göra!?!?!?! :(
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ebbe skrev:
Nej, han o jag å nåra till satt hos Jossa å Ullis å snacka skit hela kvällen. Helt okej det med... Sen när jag skulle hem sa jag till Anders: "Kan inte du köra om mig sådär monsterfort på skogen, så man får lite nostalgikänsla?"
Det är ju hundra år sen man blev riktigt omkörd av en hoj nuförtiden!! :crash Okej sa han å jag drog iväg. Men han kom aldrig så jag stanna innan jag kom till stan. Så skönt insugsljud på 1000:ingen när han kommer lödandes över skogen på fullgas. :D Inte utan att man börjar bli sporthojssugen igen... Gjorde leveransservice på en till 1000R idag som en polare ska ha... Hur fan ska man göra!?!?!?! :(

hm, jo jag har gått å blivit kär i en R6 men har ingen lust att förlora massa dollars på moppen jag har nu, så jag fruttar motard åtminstone nästa säsong...

Vill åka lite mera storbana (midlanda, gelleråsen) å lite is innan man shoppar en brudmagnet :squid
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top