Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yepp, I kick butt :D

Rackarns finväder då? Helt yberunderbart på Tierp igår.....blev t.o.m röd i nacken :D
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Wheeliegirl skrev:
Men Matte då! Har du redan fyllt 32? Oj vad tiden går, nog för att du börjar bli väldigt gammal....men... :D :p

Nej för faan!! Är ju inte ens 29 än! :crash
Jag kraschar aldrig på gatan (yeah, right... :rodnar ), utan det är en träningsvurpa som gjort att jag haltar. Dr Hising är konsulterad redan och remissen för behandling är skriven. "Oh nuurrrse, what's wrong with me!??" ;)
 

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Supermoto skrev:
Heda är ju en smart (snygg och rik) kille som låter oss undersåtar klota.....
Mina barkisar blir nog aldrig sig själva igen efter jag blev påkörd av EN HULIGAN *skriker* på Åland.

Skulle han knuffat omkull nån så var det med all säkerhet väldigt berättigat :fakta

Nehej du, jag var heeeelt oskyldig! :fakta

Och med ett heeelt nytt skinnställ oxå!
( fast då sa Heda, att det e ju bara coolt att va tjej och ha lite repor i skinnstället! ;) )
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Ebbe skrev:
Nej för faan!! Är ju inte ens 29 än! :crash
Jag kraschar aldrig på gatan (yeah, right... :rodnar ), utan det är en träningsvurpa som gjort att jag haltar. Dr Hising är konsulterad redan och remissen för behandling är skriven. "Oh nuurrrse, what's wrong with me!??" ;)

Men du blev drabbad när all planerad ortopedi ligger nere och alla stjärnor har semester. Får inte tag i knäexperterna. jag föröker igen imorgon

/Hising

Som tydligen är jävligt gammal.... :tummenupp
 
Last edited:

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Nurse Ratched skrev:
Men du blev drabbad när all planerad ortopedi ligger nere och alla stjärnor har semester. Får inte tag i knäexperterna. jag föröker igen imorgon

/Hising

Som tydligen är jävligt gammal.... :tummenupp

Typiskt! Kan inte du fixa det då? Det är väl bara att ha manualen uppslagen bredvid!?!?!? :skrämd

:D

Hemskt tacksam för din hjälp Johan! :bow :bow

Men Heda är kung/Stjärnan!!! :bow :bow :bow :bow :bow :bow :fakta
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Ebbe skrev:
Typiskt! Kan inte du fixa det då? Det är väl bara att ha manualen uppslagen bredvid!?!?!? :skrämd


Oj Ebbe, du skulle bara veta :skrämd Vi har tavlor liknande de man hade i småskolan med instruktioner på som man kan hänga på väggen. "Hur fan var det nu den där skruvjäveln skulle sitta??" vill dock inte göra så med ditt knä :) :)

Heda rockar mest och är en stjärna
:bow :bow :bow :bow :fakta

/Hising
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Vad är det för knäskada nu då ? Kanske kan fixas på samma sätt som min - kör hoj med rejält knäskrap och bänglande och så plötsligt säger det PLOPP! och knät är bra igen. Eller om bastubaden och ölen gjorde sitt till...
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Nurse Ratched skrev:
Men du blev drabbad när all planerad ortopedi ligger nere och alla stjärnor har semester. Får inte tag i knäexperterna. jag föröker igen imorgon

/Hising

Som tydligen är jävligt gammal.... :tummenupp

Jobbar bland vitrockar och man hör ju snacket.
"Vad du än gör bli inte sjuk på sommaren"

Finns inte en kotte på plats och dom som är på plats står och drömmer om semester hela dagarna
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
TomK skrev:
Vad är det för knäskada nu då ? Kanske kan fixas på samma sätt som min - kör hoj med rejält knäskrap och bänglande och så plötsligt säger det PLOPP! och knät är bra igen. Eller om bastubaden och ölen gjorde sitt till...

"PLOPP!".... Det skulle vara hur schysst som helst om det blev så! :) Men när jag testar lite så gör det grönjävligt ont.... :(
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Ebbe skrev:
"PLOPP!".... Det skulle vara hur schysst som helst om det blev så! :) Men när jag testar lite så gör det grönjävligt ont.... :(

Jag hade ju (troligen, var aldrig till läkare och Hising räknas inte, han tror bara man simulerar) bara svullnad pga vätska i knäleden och så broskbildning och skit i och med att knät inte kunde böjas som tänkt. Inga trasiga menisker eller korsband vad jag vet. Det tog dock en dryg månad innan det PLOPP:ade till... Nu är det nästan bra. Måste mjuka upp leden igen och så är det något som känns lite ömt på baksidan av leden emellanåt.
 

Krattan

14 000 rpm
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Kawasaki ZX10R
:bow Å du store Guru :bow , var var du igår? Var till Rörken och prova Gixxern, inte riktigt samma som att köra Husa men kul iaf.

//Anders :hej
 
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Krattan skrev:
:bow Å du store Guru :bow , var var du igår? Var till Rörken och prova Gixxern, inte riktigt samma som att köra Husa men kul iaf.

//Anders :hej

Först var vi till västerås, sedan besök i sala silvergruva, sedan en romantisk promenad i Bönan med avslut uppe i gammla fyren att spana på utsikten :kär :kär :kär

Sedan var klockan mycket :tummenupp

Superljummen kväll iaf :tummenupp

EDIT: Hur gick det då? Var det bängligt att lotsa runt en isbrytare på den där banan :D
 
Last edited:

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Tom Byron skrev:
Först var vi till västerås, sedan besök i sala silvergruva, sedan en romantisk promenad i Bönan med avslut uppe i gammla fyren att spana på utsikten :kär :kär :kär

Sedan var klockan mycket :tummenupp

Superljummen kväll iaf :tummenupp

EDIT: Hur gick det då? Var det bängligt att lotsa runt en isbrytare på den där banan :D

Håller du på med sånt där trams på en måndag kväll när det är Rörken! *suck* ;)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
WestW skrev:
Håller du på med sånt där trams på en måndag kväll när det är Rörken! *suck* ;)
Ska du säga, som tramsade runt med flickvännen istället fär att huliganisera med de andra i "rosa" gruppen!!! :fakta :crash

Heda råkkar och vågar vara fjollig... uhum.. romantisk menar jag ju!!! :bow :bow :bow

Och isbrytare vet jag inte om Krattans nya hoj kan liknas vid, för fy satan vad den går!!! (Och Husa körde han OCKSÅ på Rörken igår, det var någon som var snäll och lånade ut sin! :hej )
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
WestW skrev:
Håller du på med sånt där trams på en måndag kväll när det är Rörken! *suck* ;)

Jaa, klart jag tramsar, jag RÅKKAR ju, jag har ju fått värsta "romantiska" skivan att hångla till.... "dansa å häng med"................. hehe
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top