Heda fanclub!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Ja precis, "lagt sig ned å vilat".... Ebbe lurade ut Heda på en knattekrossbana vilket i sig var skitskoj för på den vanliga crossbanan fick man både torg å höjdskräck ju.

Sedan när orken tog slut i armarna så understyrde det lite å vi tippade lite innåt, men jag vurpade inte..... eftersom jag inte släppte styret å skrek högt å ljudligt -JAG HAR INTE VURPAT !!!

Hehehe, Ebbe fnissade ivf

Fy faan va roligt vi haft :hej :bow :tummenupp

:bow :bow 18/21 :bow :bow

Tihi... Oskulden är tagen! :fakta Så nu är du inte så oskuldsfull längre Guru. :brynad
Ja, tokskoj hade vi. Fast jag efterlyser lite ork till nästa sväng. :rolleyes: Fick ju stanna hela tiden så Heda fick vila armarna... :skrämd Men vad säger jag!?! Heda har ju inga brister, Guru som han är! Men vänta nu..... han fejkade bara så att jag skulle känna mig jämbördig med honom! Åhhhhh, å jag som trodde att jag för en gångs skull skulle glänsa lite... :eek: Skit!

Se till å skaffa hjul nu Anders så du/ni kan va med å leka oxå! Om nu vera lånar ut hojen för skogsbus.... :brynad

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Se till å skaffa hjul nu Anders så du/ni kan va med å leka oxå! Om nu vera lånar ut hojen för skogsbus.... :brynad
Ja just det, det var just det! Att det är MIN hoj!!! *mutter* *fnys* *fräs* *suck* ANDERS har minsann SÅLT sin motard och köpt en GIXXER!!!! :fakta

Lill-husan har aldrig ens gått på blöt asfalt, så det kan man ju förstå hur bortskämd hon är?!? :rodnar

Oh, jag glömde ju...

:bow :bow Heda :bow :bow

Krattan

14 000 rpm
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX10R
Yasha skrev:
Ja just det, det var just det! Att det är MIN hoj!!! *mutter* *fnys* *fräs* *suck* ANDERS har minsann SÅLT sin motard och köpt en GIXXER!!!! :fakta
Och vem åker på tjej träffar med min Gixxer då :confused: Man kanske ska låta hojen stå inlåst i helgen :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Krattan skrev:
Och vem åker på tjej träffar med min Gixxer då :confused: Man kanske ska låta hojen stå inlåst i helgen :D
Och vem får lov att TÄVLA med lill-Husan?!? :rolleyes: Lås in Gixxern du älskling, om du tror att det blir bättre så... :smasha

Dessutom var det inte det faktum att du kör Husan som störde mig, utan att det är du som tilltalas vad gäller beslut rörande min söta lilla hoj... Återigen diskriminering! :mad:

Heda råkkar iaf phetast! :rock

Last edited:

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Krattan skrev:

Försiktigt nu, hon kan börja räkna antal ggr du åkt Lill-Husa och slitagefaktor mm mm. Och det ställt mot hennes gixxer-abuse.... Du är lurad direkt Anders!!! :fakta :p

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
Och vem får lov att TÄVLA med lill-Husan?!? :rolleyes: Lås in Gixxern du älskling, om du tror att det blir bättre så... :smasha

Dessutom var det inte det faktum att du kör Husan som störde mig, utan att det är du som tilltalas vad gäller min söta lilla hoj... Åter igen diskriminering! :mad:

Heda råkkar iaf phetast! :rock

AAARRRGHHHH.... Hur gör du? Läsa tankar sådär.... :skrämd

Anledningen till att jag tilltalade Anders var ju för att han i ett antal dagar pratat om att fixa hjul till DIN Husa. Bara därför. :fakta

Krattan

14 000 rpm
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX10R
Jaja, nu hör jag dej väldigt dåligt :rodnar

:bow :bow Heda :bow :bow

//Anders :hej

Hur fan kunde man låta kvinnor få rösträtt?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:
:arsele

Puss på dig, älskling!

Va sött det blev här inne :p

Jaja, jag känner mig som ett miffo idag, kan inte öppna läsk med vänsterhanden, kan knappt skriva på tangentbordet, det är pekfingervalsen...........

DET ÖMMAR !!!!!!!!

Men damit vad det råKKade igår.... :bow

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Va sött det blev här inne :p

Jaja, jag känner mig som ett miffo idag, kan inte öppna läsk med vänsterhanden, kan knappt skriva på tangentbordet, det är pekfingervalsen...........

DET ÖMMAR !!!!!!!!

Men damit vad det råKKade igår.... :bow

Hehehehe.... jag känner inget alls... :D :cool:

Vänta nu... det betyder alltså att jag inte körde tillräckligt hårt igår! Fan, sänkt av gurun igen.... :rodnar

:bow :bow :bow Heda :bow :bow :bow

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
På begäran av gurun kommer nu bild på senaste tillskottet i fancluben! :crash
Dock utan hojjen... men det är inte mycket att se....

Heda :rock

Bifogat

• me.jpg
    me.jpg
    24.5 KB · Visningar: 120

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
DreeTman skrev:
På begäran av gurun kommer nu bild på senaste tillskottet i fancluben! :crash
Dock utan hojjen... men det är inte mycket att se....

Heda :rock

APAPAPAPAPAP.... Hangaround kallas det!!! :fakta Fullvärdig medlem blir man bara efter invigningsritualen! Dvs bow'a Heda live i närvaro av Fanclub-styrelsen (Krattan, Yasha, Jag och Fia. Det räcker dock med 50% av styrelsen) framför en kamera så att alla kan se det sen.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ja precis, så är det!

Ebbe, idag funkar kroppen igen :D :p

Ebbe skrev:
APAPAPAPAPAP.... Hangaround kallas det!!! :fakta Fullvärdig medlem blir man bara efter invigningsritualen! Dvs bow'a Heda live i närvaro av Fanclub-styrelsen (Krattan, Yasha, Jag och Fia. Det räcker dock med 50% av styrelsen) framför en kamera så att alla kan se det sen.

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Ebbe skrev:

ouch! sorry, skrev fel där!

Klart man måste göra en IRL bow för gurun innan! :hej

Heda och Heda-moppen råkkar hårdast! :Bugar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Just det!!! Försök inte....

Kolla elGuru's fina film i hans mäktig ainlägg så ser du bl.a min antagning..

:bow All makt åt HEDA, vår Guru :bow

Räven

Norrlänning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gasgas sm400
På uppmaning av Yasha så anmäler jag mig som officiell heda-hangaround! en vacker dag så..... :bow

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...