Heda fanclub!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Vardå :confused:
Nu fattar jag faktiskt inte alls :rodnar

Saxat citat från Supermoto i anna tråd i detta forum.

"Jag tycker en "525smc" med lägre fjädring (de är ju så jävla höga), motor från sx, låda från exc och LV-reggad från handlaren skulle smaka riktigt fint. Kommer KåTeäääääM våga?? Misse ikke neste episode av denne foljetongen...."

Förstår du nu då!!? :fakta :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:

"Jag tycker en "525smc" med lägre fjädring (de är ju så jävla höga), motor från sx, låda från exc och LV-reggad från handlaren skulle smaka riktigt fint. Kommer KåTeäääääM våga?? Misse ikke neste episode av denne foljetongen...."

Busted!!! :fakta

:rofl

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
525an är väl inte hög.......

den har drygt 6cm lägre sadelhöjd än min 625, med den kanske man når ned ju!

Hur hög är Husa enduromopparna då?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Slut drick sprit på jobbet!! 525an e ju lika hög som en Husa enduro +/-5mm....... runt 93cm

Då känns 98cm högt....... :rolleyes:

Tom Byron skrev:
525an är väl inte hög.......

den har drygt 6cm lägre sadelhöjd än min 625, med den kanske man når ned ju!

Hur hög är Husa enduromopparna då?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:

Hatar inte ni oxå när folk hackar sig in på ens konto och bara skriver en massa skit?

Dessutom var det en exc på bilden :fakta

Fattar inte ett endaste dyft!!!

Jävla Ebbe-fan, skaffa ett jobb så du inte kan sitta och lära dig varenda inlägg på forumet på dagarna

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Hu!!

Jag har missat någe, Räven e ju en chick!!

:bow :rock :bow :rock :bow
Är du helt koko?!? :p Tror du att jag skulle värva något annat än en motardBRUD till fancluben?!? Hon är dessutom en riktig FOX! En BABE!!! :rock

Förhoppningsvis så övertygade jag även Lana, hennes kompis som var med i lördags och partajade, att byta till motard och gå med i fancluben!!! Hon är en riktig pingla också!!! :fakta

Sorry, Cissi och Lana, jag bara MÅSTE ju!!! :rodnar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hehehe, hon är väl inte sådär jobbig så hon kör ifrån en? :p

koko? Jo lite, men det sägs är gulligt............ :brynad

Yasha skrev:
Är du helt koko?!? :p Tror du att jag skulle värva något annat än en motardBRUD till fancluben?!? Hon är dessutom en riktig FOX! En BABE!!! :rock

Förhoppningsvis så övertygade jag även Lana, hennes kompis som var med i lördags och partajade, att byta till motard och gå med i fancluben!!! Hon är en riktig pingla också!!! :fakta

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Slut drick sprit på jobbet!! 525an e ju lika hög som en Husa enduro +/-5mm....... runt 93cm

Då känns 98cm högt....... :rolleyes:
Ehhhh, börja citera sina egna mess och dessutom börja argumentera MOT sig själv :p

Inte kan du väl börja vackla från Gurutronen Heda????

VAD SÄGER JAG? :p

:bow :bow HEDA :bow :bow

Yasha skrev:

TJOHOOOOOOO :tummenupp Well Done mammamotardmaster, well done :fakta
Var det nån av dem som var XR600-tjejen???

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Hehehe, hon är väl inte sådär jobbig så hon kör ifrån en? :p

koko? Jo lite, men det sägs är gulligt............ :brynad
Kanske inte än, eftersom hon inte kört supermoppen så länge än och den inte är fullkittad ännu, men jag är helt övertygad om att både Lana och Cissi har potential för de verkar inte blyga med sporthojarna de kört hittills... :fakta Vi tjejer är ju trots allt lite lugnare och försiktigare på gasen i största allmänhet, eller?!? :rodnar

Men för övrigt finns det väl ingen som kan köra ifrån DIG, oh store moppeguru?!? :bow

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Förresten har du väl ännu inte träffat en chick som ens varit i närheten av att köra ifrån dig? För i så fall skulle jag vilja träffa henne och bilda en ny fanclub!!! :Bugar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hoppas hon håller sig borta ett tag till :crash :fakta

Yasha skrev:
Förresten har du väl ännu inte träffat en chick som ens varit i närheten av att köra ifrån dig? För i så fall skulle jag vilja träffa henne och bilda en ny fanclub!!! :Bugar

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:

Jävla Ebbe-fan, skaffa ett jobb så du inte kan sitta och lära dig varenda inlägg på forumet på dagarna

Ouch.... Men jag har iaf.... Men jag kan iaf.... Ähh va fan, kommer inte på nått bra.

JAG BOR IAF NÄRMARE HEDA ÄN DIG! HA! :rolleyes: :hej

Och vi ska kela i skogen på lördag! :rock

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe skrev:
Ouch.... Men jag har iaf.... Men jag kan iaf.... Ähh va fan, kommer inte på nått bra.

JAG BOR IAF NÄRMARE HEDA ÄN DIG! HA! :rolleyes: :hej

Och vi ska kela i skogen på lördag! :rock
Hört om att man inte ska kasta glasrutor på stenblock?? Jag blev varslad igår :(
Har du plats för en luftmadrass så flyttar jag upp imorron så kan vi dubblera :bow'andet av Gurun. Och såklart leka i skogen :rock

Märklgt att det alltid är :bowHEDA:bow som är lösningen på problemen :va Men det är klart, han är ju GURUN :fakta

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tråkigt att höra om jobbet! :mad:

Verkar vara lite smygsega tider nu :rolleyes:

Supermoto skrev:
Hört om att man inte ska kasta glasrutor på stenblock?? Jag blev varslad igår :(
Har du plats för en luftmadrass så flyttar jag upp imorron så kan vi dubblera :bow'andet av Gurun. Och såklart leka i skogen :rock

Märklgt att det alltid är :bowHEDA:bow som är lösningen på problemen :va Men det är klart, han är ju GURUN :fakta

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...