Heda fanclub!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Tråkigt att höra om jobbet! :mad:

Verkar vara lite smygsega tider nu :rolleyes:
Jo, extra roligt att kolla på nyheterna där det sagts hela året att det aldrig sålts så mkt vapen som i år och det går så bra för svensk vapenindustri. Visst, det är väl sant att vi säljer en del men det är ju färdigutvecklade grejer och vi har nästan inga nya utvecklingskontrakt -> uppsägning av er egen favvo-moto :(

Jaja, jag har ju sökt jobb på KTM :skrämd hoppas jag får det....
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Jaja, jag har ju sökt jobb på KTM :skrämd hoppas jag får det....
Lite synd om dig är det, men om du får jobba med mopeder är det lite mindre synd om dig! Men KÅTEÄÄÄM... Husakontoret ligger iaf i samma hus, eller hur?!? Kanske du kan smyga över dit och insuga atmosfären när det blir för svårt att andas?!? Såg annonsen i IB i somras, har de inte bestämt sig ännu?!?
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
KTM!! Å du säger att jag baktalar mig själv å kastar sten i glashus.............hua.

Det här slår allt :fakta

Nja, nästan. Fattas bara att yasha köper en ktm oxå, då är välden upp å ned :öl

Supermoto skrev:
Jo, extra roligt att kolla på nyheterna där det sagts hela året att det aldrig sålts så mkt vapen som i år och det går så bra för svensk vapenindustri. Visst, det är väl sant att vi säljer en del men det är ju färdigutvecklade grejer och vi har nästan inga nya utvecklingskontrakt -> uppsägning av er egen favvo-moto :(

Jaja, jag har ju sökt jobb på KTM :skrämd hoppas jag får det....
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
KTM!! Å du säger att jag baktalar mig själv å kastar sten i glashus.............hua.

Det här slår allt :fakta

Nja, nästan. Fattas bara att yasha köper en ktm oxå, då är välden upp å ned :öl
:skrämd

:rofl


Men... det är Krattans fel att jag har blivit så Husaberg-fixerad! :fakta Om han inte låtit mig provköra den så hade jag säkert också haft en KTM nu... INTE!!! :rock

Jag ÄÄÄÄÄLSKAR min lill-Husa! :kär

Fast det är ju åt Heda-gurun jag har vigt mitt liv! :bow Husa-sekten är bara en bisyssla... typ... :rolleyes:
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
HEHEHE, notera att jag skrev att DU skulle byta inte Krattan ........ DIN husa :fakta

Yasha skrev:
:skrämd

:rofl


Men... det är Krattans fel att jag har blivit så Husaberg-fixerad! :fakta Om han inte låtit mig provköra den så hade jag säkert också haft en KTM nu... INTE!!! :rock

Jag ÄÄÄÄÄLSKAR min lill-Husa! :kär

Fast det är ju åt Heda-gurun jag har vigt mitt liv! :bow Husa-sekten är bara en bisyssla... typ... :rolleyes:
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Men det var ju på Krattans Husa jag började min motard-"karriär", så det är ju ändå HANS "fel"! :fakta Du ska se att vi snart har två Husor i familjen igen! :tummenupp

Det är bara det att det finns vissa i familjen som vill lägga vantarna på MIN Husa och tycker att jag kan köpa en ny... :confused:
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Lite synd om dig är det, men om du får jobba med mopeder är det lite mindre synd om dig! Men KÅTEÄÄÄM... Husakontoret ligger iaf i samma hus, eller hur?!? Kanske du kan smyga över dit och insuga atmosfären när det blir för svårt att andas?!? Såg annonsen i IB i somras, har de inte bestämt sig ännu?!?
KåTeäääääääM = mopeder, visst men jag får ju komma lite närmre mecka :) och kan sakta men säkert smyga över till där de med rikligt med hår på bröstet håller till....


Tom Byron skrev:
KTM!! Å du säger att jag baktalar mig själv å kastar sten i glashus.............hua.

Det här slår allt :fakta

Nja, nästan. Fattas bara att yasha köper en ktm oxå, då är välden upp å ned :öl
Bättre att jobba med mopeder än inte jobba alls :fakta

Lite uppslag på nya jobb:
MAX ska slå upp en ny restaurang på Eyravallen...
Undar om marknaden för Husa-uthyrning är stor på, t.ex cypern eller annan medelhavsö....
Tror ni Husa behöver ÅF i västindien? Ebbe och jag kan öppna konkurrerande butiker vägg i vägg :p
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
KåTeäääääääM = mopeder, visst men jag får ju komma lite närmre mecka :) och kan sakta men säkert smyga över till där de med rikligt med hår på bröstet håller till....


Bättre att jobba med mopeder än inte jobba alls :fakta
Har du fått komma på intervju än då, så du vet om du får chansen att visa att du är "the man"?!? Vore ju kul för övriga orangea anhängare att ha en insider... en spion!!! :crash
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Insider?

Han läcker ju som ett såll, redan :cool:

525smc är ju så gott som slutsåld redan :p :hej :fakta


Yasha skrev:
Har du fått komma på intervju än då, så du vet om du får chansen att visa att du är "the man"?!? Vore ju kul för övriga orangea anhängare att ha en insider... en spion!!! :crash
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Insider?

Han läcker ju som ett såll, redan :cool:

525smc är ju så gott som slutsåld redan :p :hej :fakta
:lol

Stackars Supermoto, han har det inte lätt nu... :smasha Men, som man bäddar får man ligga har jag hört! :crash

Puss då! :hej
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
På med enduropuckar å häng med i skogen på Lördag :fakta

Tanka å häng med,
åk med oss låt motorn le..............

*fragglelrock alt. lyrics*

Yasha skrev:
:lol

Stackars Supermoto, han har det inte lätt nu... :smasha Men, som man bäddar får man ligga har jag hört! :crash

Puss då! :hej
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
På med enduropuckar å häng med i skogen på Lördag :fakta

Tanka å häng med,
åk med oss låt motorn le..............

*fragglelrock alt. lyrics*
En vacker dag så... drömmer mig bort* Fast jag antar att det var SuperMario du uppmanade, eftersom min hoj inte har den utrustningen än... :(

Men himmel vad tråkigt ni skulle få. Vänta på mig vid varenda tall... :D
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ebbe väntar redan på mig vid varje väg/stigbyte iaf :rodnar ......... man åker väl i den takt som är rolig :fakta

Åker man fortare gör det ju ont!!!

Det är ju som att åka storbana, huvudsaken man har skoj, farten spelar mindre roll (men det brukar gå hand i hand, fart å flinet)

Yasha skrev:
En vacker dag så... drömmer mig bort* Fast jag antar att det var SuperMario du uppmanade, eftersom min hoj inte har den utrustningen än... :(

Men himmel vad tråkigt ni skulle få. Vänta på mig vid varenda tall... :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Gurun har ändrat i sin Intresse-rad... jag undrar om han raggar specifikt eller om han menar att generalisera?!? :D

Hoppas jag slipper förtydliga, eftersom det har att göra med upptäckter som deklarerades i inlägg för ett par dagar sedan... :bow
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Rättvik blev ju inte av, så jag ändrade tillbaka.........

Sådär har det alltid stått ju! :fakta




Yasha skrev:
Gurun har ändrat i sin Intresse-rad... jag undrar om han raggar specifikt eller om han menar att generalisera?!? :D

Hoppas jag slipper förtydliga, eftersom det har att göra med upptäckter som deklarerades i inlägg för ett par dagar sedan... :bow
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
:lol

Stackars Supermoto, han har det inte lätt nu... :smasha Men, som man bäddar får man ligga har jag hört! :crash

Puss då! :hej
Hade ju hoppats att den jag ligger med får bädda :p
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Du menar pumpa luftmadrassen :D
Just fasen, glömde en liten detalj :(

Tror du Ebbe tvingar mig packa undan madrassen varje morgon före morgon-:bow'andet eller om den bara kan ligga hela dagen??
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top