Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Ok, liten lektion i franska...

Supermoto = jättebramcförare
Supermotard = jättebästmc
Jag måste nog göra dig besviken och å det bestämdaste hävda att det motsatta förhållandet föreligger... :fakta


Även i England kallar de hojarna för supermoto...

Om en supermoto luktar illa så är det föraren, dvs jag. Du är dum :fakta
:rock

När jag flyttar in hos E&F (f'låt F, att jag missade dig) kan jag ligga i köket (närmre till kylskåpet, hehe) men Husan får såklart stå i garaget...
Även här skulle jag vilja hävda motsatsen, om det nu inte är så at Ebbe är rädd om sin hoj, för då får Husan bo i garaget! :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Frågan är huruvida fransmännen egentligen vet vad de sysslar med? För jag hittade den här bilden på en fransk Supermoto-sida, med överskriften "Une Hussaberg..." :kocko
 

Bifogat

  • superm3.jpg
    superm3.jpg
    6.7 KB · Visningar: 78

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Yasha, ska du inte :whip :smasha :kulspruta :lol :arsele :hördu :FU :kocko

Fia nu då, som du (vi) gör med alla WANNABE´S utan motardhoj, eller hoj överhuvudtaget? ;-) haha
Hedas flicka fick ju stå ut med en del! :D :fakta :notme

Kan dom inte tåla initiationsriten från vår ärade sektledare, (Yasha för dom oinvigda) :Bugar

så har man väl inget här att göra? :tummenupp :p
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Nä, Fia har ännu inte utgett sig för att vara någon motardbrud utan är rätt och slätt styrelsemedlem i och grundare av Heda Fanclub! Jag är snäll mot henne så länge hon sköter sig! :fakta

Du kan däremot få lite mer :whip , för har du inte gjort något nu, kommer du säkert att göra det snart!!! :lol

Jenna J, hon fick minsann lära sig hur man uttrycker sig och uppför sig i fancluben! Se vad snäll och rar hon är nu, hon syns nästan aldrig till!!! :eek:
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Jag måste nog göra dig besviken och å det bestämdaste hävda att det motsatta förhållandet föreligger... :fakta


Även i England kallar de hojarna för supermoto...



Även här skulle jag vilja hävda motsatsen, om det nu inte är så at Ebbe är rädd om sin hoj, för då får Husan bo i garaget! :D
Vem fasen dog och utnämnde dig till franskprofessor :va
Jag hittar bara på såklart :crash Tyckte det lät vettigt. Å andra sidan är jag ju ingenjör så jag förväntas vara dålig på språk, hehe.

Den andra motsatsen fattar jag inget av... Ska JAG bo i garaget ifall ebbeponken är rädd om sin hoj :confused: eller ska jag bo i köket och husan i vardagsrummet :confused: eller ska 660n sova på min luftmadrass och jag på husan i garaget :confused: :confused: :confused:
Kanske vore snällast att inte låta Husan sova i garaget om 660n är där för då kommer den inte våga starta när ebbe ska rasta den :D
 

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Yasha skrev:
Nä, Fia har ännu inte utgett sig för att vara någon motardbrud utan är rätt och slätt styrelsemedlem i och grundare av Heda Fanclub! Jag är snäll mot henne så länge hon sköter sig! :fakta

Du kan däremot få lite mer :whip , för har du inte gjort något nu, kommer du säkert att göra det snart!!! :lol

Jenna J, hon fick minsann lära sig hur man uttrycker sig och uppför sig i fancluben! Se vad snäll och rar hon är nu, hon syns nästan aldrig till!!! :eek:

hihi, ja, bäst du ger mig smisk, för jag e alltid olydig och tänker ALDRIG vika in i ledet!!!!! :squid :D :p

Förresten, nu när hon e här, kanske vi (läs DU) kan övertala henne att börja köra lite motard? Sätt henne på Husan, så e det klart sen!!! :tummenupp
 

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Välkommen fia :hej Ja du gjorde som mej du smög runt lite först :D
Å mer wannades blir de ju, jag å Deer nånting å sen har vi ju alla som är med i fan cluben :rock nån dag kommer jag dit å
GURUN du får hitta på nå vad vi heter förutom wannabes. Vill ju vara med i samtalen jag å fast jag inte nå fattar :D

:bow :bow :bow HEDA :bow :bow :bow
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Vem fasen dog och utnämnde dig till franskprofessor :va
Jag hittar bara på såklart :crash Tyckte det lät vettigt. Å andra sidan är jag ju ingenjör så jag förväntas vara dålig på språk, hehe.

Den andra motsatsen fattar jag inget av... Ska JAG bo i garaget ifall ebbeponken är rädd om sin hoj :confused: eller ska jag bo i köket och husan i vardagsrummet :confused: eller ska 660n sova på min luftmadrass och jag på husan i garaget :confused: :confused: :confused:
Kanske vore snällast att inte låta Husan sova i garaget om 660n är där för då kommer den inte våga starta när ebbe ska rasta den :D
OK, ingenjörn! jag ska försöka förklara för dig på ett språk som du kanske förstår?!? Vilket iofs vore matematik, (som är vårt enda riktiga universella språk när vi nu talar om det...), men jag orkar inte sätta ihop det här till matematiska samband... :p

Jag är inte professor, VILL inte bli professor och KOMMER ALDRIG bli det heller!!! Däremot doktorerar jag och tycker språk är kul och du har FEL!!! :fakta

Den andra motsatsen handlar precis som jag sa', om att om Ebbe är rädd om sin motorcykel så kommer du visst att få sova i vardagsrummet/köket eller var du nu blir placerad, för Husan är med all säkerhet mer rumsren än du! :whip
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Wheeliegirl skrev:
hihi, ja, bäst du ger mig smisk, för jag e alltid olydig och tänker ALDRIG vika in i ledet!!!!! :squid :D :p
Utmana inte ödet för mkt nu, hon har en lång :whip

Förresten, nu när hon e här, kanske vi (läs DU) kan övertala henne att börja köra lite motard? Sätt henne på Husan, så e det klart sen!!! :tummenupp
Det var det vettigaste du sagt på år och dag :D :fakta
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Supermoto!

Du får ligga på ett kallt köksgolv, så har deras hund någe mjukt å fluffigt att sova på:D

För du är väl karl å har hår på bröstet :D

*evil laugh*
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Wheeliegirl skrev:
Förresten, nu när hon e här, kanske vi (läs DU) kan övertala henne att börja köra lite motard? Sätt henne på Husan, så e det klart sen!!! :tummenupp
Men Fia har redan visat att hon tänker häda! För hon har kärat ner sig i en röd Fajerbläjd! :whip Dock har hon nästan fått tillåtelse att övningsköra på Ebbes KÅTEÄÄÄM... :crash

Edit: Hon kanske förtjänar lite pisk ändå... :whip :fatta! :smasha :6surkart :kocko :hördu :arsele

Provar hon Husan är hon fast!!! :fakta
 
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Vaddå inte fattar? Tro du jag fattar någe, (men säg inget till de andra) :p

Sadam skrev:
Välkommen fia :hej Ja du gjorde som mej du smög runt lite först :D
Å mer wannades blir de ju, jag å Deer nånting å sen har vi ju alla som är med i fan cluben :rock nån dag kommer jag dit å
GURUN du får hitta på nå vad vi heter förutom wannabes. Vill ju vara med i samtalen jag å fast jag inte nå fattar :D

:bow :bow :bow HEDA :bow :bow :bow
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
OK, ingenjörn! jag ska försöka förklara för dig på ett språk som du kanske förstår?!? Vilket iofs vore matematik, (som är vårt enda riktiga universella språk när vi nu talar om det...), men jag orkar inte sätta ihop det här till matematiska samband... :p

Jag är inte professor, VILL inte bli professor och KOMMER ALDRIG bli det heller!!! Däremot doktorerar jag och tycker språk är kul och du har FEL!!! :fakta
Jäjä *yaaawwwnnnn* (betyder gääässsp på engelska) :D

Den andra motsatsen handlar precis som jag sa', om att om Ebbe är rädd om sin motorcykel så kommer du visst att få sova i vardagsrummet/köket eller var du nu blir placerad, för Husan är med all säkerhet mer rumsren än du! :whip
Så du menar att om jag sover i garaget kommer onda saker hända med 660n? Kan kanske stämma, hehe. Å andra sidan är husan ett sånt matvrak så jag skulle aldrig våga han sova vid kylen....
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Fia har ju kört motard i massor!!!

Hon har ju övningkört med gurun!!

*lärt av den bästa* :fakta

Yasha skrev:
Men Fia har redan visat att hon tänker häda! För hon har kärat ner sig i en röd Fajerbläjd! :whip Dock har hon nästan fått tillåtelse att övningsköra på Ebbes KÅTEÄÄÄM... :crash

Provar hon Husan är hon fast!!! :fakta
 

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Du yasha ska du inte fråga gurun :bow om han vill läggas upp som loggo?
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Fia har ju kört motard i massor!!!

Hon har ju övningkört med gurun!!

*lärt av den bästa* :fakta

:bow :rock :bow :rock :bow :rock :bow :rock :bow

Oh store guru, förlåt mig min okunnighet, min stora käft med slintande tunga och mina flinka fingrar som är alltför snabba att döma vid tangentbordet! :bow

FIA, du råkkar iaf!!! :rock
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Supermoto!

Du får ligga på ett kallt köksgolv, så har deras hund någe mjukt å fluffigt att sova på:D

För du är väl karl å har hår på bröstet :D

*evil laugh*
"Mjukt och fluffigt" :( :( :(

Tänkte nästan försöka kontra där men kom såklart inte på nåt.

Jaja, blir väl till att lägga in en :bow HEDA :bow och krypa framför Guruns fötter once more...
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag e tanig å blek, alltså kan vi komplettera varandra. Du e hundmatta å jag är hundben :hej :hej :hej

EDIT: JAG KONTRADE ÅT DIG PÅ MIG SJÄLV.......... fattaru?


Supermoto skrev:
"Mjukt och fluffigt" :( :( :(

Tänkte nästan försöka kontra där men kom såklart inte på nåt.

Jaja, blir väl till att lägga in en :bow HEDA :bow och krypa framför Guruns fötter once more...
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Åhåjaja... här går allt i svart... Ryck upp er nu grabbar, det är säkert någon som tycker om er iaf!!!

:skrämd
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Jag e tanig å blek, alltså kan vi komplettera varandra. Du e hundmatta å jag är hundben :hej :hej :hej

EDIT: JAG KONTRADE ÅT DIG PÅ MIG SJÄLV.......... fattaru?
Mouhahahaaaaaaaa. Garvar ihjäl mig ju. LÄGG AV!!!

Ska du oxå bli arbetslös och flytta in hoss ebbe alltså?? kewl :tummenupp
Inga fler som vill bli arbetslösa och flytta in? Har de stort förresten??
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top