Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Rycka upp, blanda inte in mig i hans misär! :rolleyes:

Jag svävar ju på moln, går det att ryckas högre upp?

Yasha skrev:
Åhåjaja... här går allt i svart... Ryck upp er nu grabbar, det är säkert någon som tycker om er iaf!!!

:skrämd

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Inga fler som vill bli arbetslösa och flytta in? Har de stort förresten??
Jag kan tänka mig att hänga på, jag är trött på Södertälje nu! Ni kanske behöver en madame med lång piska som håller reda på saker och ting?!? :confused:

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Tom Byron skrev:
Vaddå inte fattar? Tro du jag fattar någe, (men säg inget till de andra) :p
Jaha de därför du får poängen så bra, så som bara du kan :bow :D

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Yasha skrev:
Kan ni fatta, att det finns "folk" (som DreeTman), som blir nyfikna på Heda Fanclub-tråden och läser HELA och sedan FRIVILLIGT anmäler sig som hangarounds?!? :crash

Jag tycker det är sååå cooolt!!! :Bugar

Jag är en coool kille! :cool:

Dessutom vill jag ha en Kåt emm... *fniss*

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
DreeTman skrev:
Dessutom vill jag ha en Kåt emm... *fniss*

:3freak

:kocko

:hördu Det är tur det är ett fritt land och att inlägget ligger i Heda fanclub-tråden. Annars skulle jag berätta ett och annat för dig! :fakta

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Wheeliegirl jag är ju din wannabe :kär , ska du inte sluta leka med de smutsiga jordfäsarna med gatgummi och leka med oss piloter istället :D :D Men du kanske har blivit farträdd :slicka
Det finns ett lyckligare liv efter 140 :lol

Kramar till alla SM åkare(bäst och säga så) :hej

/Anders

Wheeliegirl skrev:
Yasha, ska du inte :whip :smasha :kulspruta :lol :arsele :hördu :FU :kocko

Fia nu då, som du (vi) gör med alla WANNABE´S utan motardhoj, eller hoj överhuvudtaget? ;-) haha
Hedas flicka fick ju stå ut med en del! :D :fakta :notme

Kan dom inte tåla initiationsriten från vår ärade sektledare, (Yasha för dom oinvigda) :Bugar

så har man väl inget här att göra? :tummenupp :p

Bifogat

• pic9.jpg
    pic9.jpg
    29.9 KB · Visningar: 76

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Du kan ju inte bara stövla in här och tro att du kan sno åt dig motardbrudarna!!! :4skrika

Jag raggar ju brudar till fancluben så att jag och Wheeliegirl ska slippa vara så ensamma och uttittade och så att Heda har snygga chix kring sig, som det anstår en framstående person som gurun! :tuttar

Så, gå nu och ragga brudar på lämpligare ställe! :fakta

:hej

Det är faktiskt synd om dig om din cykel inte går fortare än 140...:7peta

Badkarma skrev:
Wheeliegirl jag är ju din wannabe :kär , ska du inte sluta leka med de smutsiga jordfäsarna med gatgummi och leka med oss piloter istället :D :D Men du kanske har blivit farträdd :slicka

/Anders

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Yasha skrev:

:3freak

:kocko

:hördu Det är tur det är ett fritt land och att inlägget ligger i Heda fanclub-tråden. Annars skulle jag berätta ett och annat för dig! :fakta

Lär mig chefen, lär mig! :slicka

Vill ju ha en alldeles egen Heda moppe ju! även fast min bara skulle kunna bli en skugga av hans... :rodnar

Gurun :rock :rock

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Hmm... svårt fall, doktorn grät! :fatta!

JAG är ledare för HUSA-SEKTEN och kommer ALDRIG att lära NGN att en Heda-moppe är OK, om gurun nu inte är smart nog att BYTA TILL EN HUSABERG!!!! :4skrika

För övrigt sköter du dig MYCKET bra och jag är övertygad om att du inom en mycket snar framtid får tillfälle att ansöka om ordinarie medlemsskap! :hej

:bow Heda :bow

Men den där äckliga tungsmileyn tycker jag vi bannar from nu... Den är bara SÅÅÅ vidrig! *urrrk*

DreeTman skrev:
Lär mig chefen, lär mig! :slicka

Vill ju ha en alldeles egen Heda moppe ju! även fast min bara skulle kunna bli en skugga av hans... :rodnar

Gurun :rock :rock

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
När jag flyttar in hos E&F (f'låt F, att jag missade dig) kan jag ligga i köket (närmre till kylskåpet, hehe) men Husan får såklart stå i garaget...

Glömde... då får du gosa med hunden om nätterna oxå, en stor vit Samojed! :tummenupp :D

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:

Kanske vore snällast att inte låta Husan sova i garaget om 660n är där för då kommer den inte våga starta när ebbe ska rasta den :D

Öhhh, jaha!?!? Min hoj startar alltid på första kicken(jaja, ibland andra, men då är det jag som gjort fel och inte hojen)! :fakta Det blir nog sova-på-husan-i-garaget varianten för dig ändå! :whip Eller soprummet, där passar ju hojen in iaf... :crash

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
Jag kan tänka mig att hänga på, jag är trött på Södertälje nu! Ni kanske behöver en madame med lång piska som håller reda på saker och ting?!? :confused:

Vi kanske ska starta ett Heda Fanclub kollektiv!?!? :rock :rock :rock :rock Fan va fränt! Fast då räcker nog inte våra 69 kvm... :rolleyes: Och fatta vilket fett garage vi måste ha för att få plats med alla motarder och andra hojar! PHHETTTT!!!! :D

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
Hmm... svårt fall, doktorn grät! :fatta!

JAG är ledare för HUSA-SEKTEN och kommer ALDRIG att lära NGN att en Heda-moppe är OK, om gurun nu inte är smart nog att BYTA TILL EN HUSABERG!!!! :4skrika

För övrigt sköter du dig MYCKET bra och jag är övertygad om att du inom en mycket snar framtid får tillfälle att ansöka om ordinarie medlemsskap! :hej

Men den där äckliga tungsmileyn tycker jag vi bannar from nu... Den är bara SÅÅÅ vidrig! *urrrk*

Storhetsvansinne är ett ord som ploppar upp allt oftare i mitt huvud när jag läser dina inlägg... :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka :slicka

Muahahahahahaha...... :brynad

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Vi kanske ska starta ett Heda Fanclub kollektiv!?!? :rock :rock :rock :rock Fan va fränt! Fast då räcker nog inte våra 69 kvm... :rolleyes: Och fatta vilket fett garage vi måste ha för att få plats med alla motarder och andra hojar! PHHETTTT!!!! :D
Glömde jag säga att jag installerade min senaste version av skitsnacksfiltret igår. Verkar funka skitbra :tummenupp Har inte sett/hört nåt skitsnack sen jag skrev det sista här igår :)

Guru-kollektiv verkar asbra :tummenupp :bow :skrämd
Får man ställa in en kraschkittad R6a bland motarderna??

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Glömde jag säga att jag installerade min senaste version av skitsnacksfiltret igår. Verkar funka skitbra :tummenupp Har inte sett/hört nåt skitsnack sen jag skrev det sista här igår :)

Guru-kollektiv verkar asbra :tummenupp :bow :skrämd
Får man ställa in en kraschkittad R6a bland motarderna??

Skitsnacksfilter...?!?! Ähhh, skitsnack!! Du blundar bara för verkligheten.
Kraschkittad R6'a får stå i garaget om jag får prova den med jämna mellanrum. :tummenupp

Dags igen nu, det var ett tag sen (Förlåt Heda).

:bow :bow :bow HEDA! :bow :bow :bow

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Då blir det som det ska, ett stort garage, med tillhörande bostad! :bow

Ebbe skrev:
Storhetsvansinne är ett ord som ploppar upp allt oftare i mitt huvud när jag läser dina inlägg... *CENSURERAD DEL AV INLÄGGET*
Muahahahahahaha...... :brynad
Yeah! :rolleyes:

:whip

Heda råkkar! :rock

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Badkarma skrev:

/Anders

Men hallå killen, har du hittat hit!! :rock

Farträdd???? Moi????? Men hur kan du tro nåt sånt?= :p :whip :finger
Nej då, jag behöver ff en dos av både och faktiskt! :D

Men prova en supermotard nångång, så får du se varför!! :tummenupp
Jag skulle dra dig vid ett rödljus hur lätt som helst!! :fakta :p

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Yasha skrev:
Men Fia har redan visat att hon tänker häda! För hon har kärat ner sig i en röd Fajerbläjd! :whip Dock har hon nästan fått tillåtelse att övningsköra på Ebbes KÅTEÄÄÄM... :crash

Edit: Hon kanske förtjänar lite pisk ändå... :whip :fatta! :smasha :6surkart :kocko :hördu :arsele

Provar hon Husan är hon fast!!! :fakta

Va?? Men om hon redan provat Ebbes KTM, borde hon ju redan vara fast?? Näe, nu fattar jag ingenting! Ebbe, fram med hårdhandskarna nu! :whip :D

Fireblade, näe vet du vad!! :rolleyes:

(vill oxå eg....men inget man talar högt om här...)

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...