Yasha skrev:Du kan ju inte bara stövla in här och tro att du kan sno åt dig motardbrudarna!!!![]()
Jag raggar ju brudar till fancluben så att jag och Wheeliegirl ska slippa vara så ensamma och uttittade och så att Heda har snygga chix kring sig, som det anstår en framstående person som gurun!![]()
Så, gå nu och ragga brudar på lämpligare ställe!![]()
![]()
Det är faktiskt synd om dig om din cykel inte går fortare än 140...![]()
Badkarma skrev:ojoj vad man trampar på tårna![]()
![]()
Får nog skaffa mig en husa till sommaren så man platsar![]()
Inte lätt med en hoj som toppar 140, synd om mig..
Ska nog dreva upp den![]()
Kram Anders
Yasha skrev:![]()
Välkommen till Heda fanclub, där Husasektledare Yasha har storhetsvansinne, Ebbe bjuder in till motardkollektiv, Wheeliegirl vägrar rätta sig i ledet och Supermoto mest krälar i stoftet och bugar för gurun, som själv bara ler och tycker att vi är dumma i huvudet! (Eller var det jag som tyckte det?!?)
![]()
Yasha skrev:![]()
Välkommen till Heda fanclub, där Husasektledare Yasha har storhetsvansinne, Ebbe bjuder in till motardkollektiv, Wheeliegirl vägrar rätta sig i ledet och Supermoto mest krälar i stoftet och bugar för gurun, som själv bara ler och tycker att vi är dumma i huvudet! (Eller var det jag som tyckte det?!?)
![]()
Ebbe skrev:Kanonsammanfattning! Fast det var ju ett Fanclub-kollektiv jag ville ha...
![]()
Och förresten, du glömde att berätta om Yashas schizofreni. Hon pratar ju alltid om sig själv i tredje person... :kocko *censur* Puss då!
Hmmmm "borde redan vara fast" hmmmm.... Är ju skillnad på KTMer och Husor, hehe.Wheeliegirl skrev:Va?? Men om hon redan provat Ebbes KTM, borde hon ju redan vara fast?? Näe, nu fattar jag ingenting! Ebbe, fram med hårdhandskarna nu!![]()
![]()
Fireblade, näe vet du vad!!![]()
(vill oxå eg....men inget man talar högt om här...)
"krälar i stoftet"Yasha skrev:![]()
![]()
Supermoto skrev:Hmmmm "borde redan vara fast" hmmmm.... Är ju skillnad på KTMer och Husor, hehe.
Yasha! cover my back here, plesae![]()
Varför tror du att jag la' in "asgarvande rolling on the floor"- smileys som svar på inlägget för?!?Supermoto skrev:Hmmmm "borde redan vara fast" hmmmm.... Är ju skillnad på KTMer och Husor, hehe.
Yasha! cover my back here, plesae![]()
Yasha skrev:Varför tror du att jag la' in "asgarvande rolling on the floor"- smileys som svar på inlägget för?!?
Just hon, av alla, borde dessutom veta bättre...![]()
Om du inte var så jämrans obstinat hela tiden skulle vi (Yasha alltså) behövaWheeliegirl skrev:*blablabla*
Å när jag köpte en egen, blev det självklart en KTM igen!!!![]()
Statistiken talar för sig själv.....Trots att jag började ban-karriären på en Husa, kommer man alltid tillbaka till KTM! hehe
Eller vad säger DU, store GURU?![]()
Supermoto skrev:Om du inte var så jämrans obstinat hela tiden skulle vi (Yasha alltså) behövadig så mkt vilket skulle göra att huvvet skulle funka lite bättre
*duckar*
Och vips skulle du oxå köpa/köraHusa
![]()
blom skrev:jag håller nog med mario där![]()
Yasha skrev:Och förresten så har det ingenting med schizofreni att göra, det är en gammal tradition att kungligheter och andra människor som står över pöbeln talar om sig själva i tredje person!![]()
Supermoto skrev:Om du inte var så jämrans obstinat hela tiden skulle vi (Yasha alltså) behövadig så mkt vilket skulle göra att huvvet skulle funka lite bättre
*duckar*
Och vips skulle du oxå köpa/köraHusa
![]()
Vi säger hej till publiken!Ebbe skrev:Som sagt storhetsvansinne!![]()
Nu var det ju så att Supermoto inte är riktigt frisk i huvudet han heller och vad han menade var att om inte Wheeliegirl var så obstinat så vi var tvungna att banka så mycket på hennes stackars huvudEbbe skrev:Jag visste det!!! Det krävs ett visst mått av dumhet att köpa Husa! Fan, sanningarna kryper fram sakta men säkert...![]()
Och för Yasha... *censurerat*
Wheeliegirl skrev:Morr!Obstinat?? JAG??? VA????
![]()
Tror det e DU som skulle behöva stryk! Och lära dig hur man behandlar kvinnor (läs motardbrudar) kanske?![]()
Om du inte e snäll, så kommer Gurun att ge dig forum-förbud, tills du lär dig att ha respekt för oss UNIKA motard-tjejer! ;-)
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!