Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Porr-mupp, jag tänkte tanken men skrev aldrig ned den.......

När blir det skogen nästa gång då (jag bytte ämne till hojåkning) Jag e ledig Lör, Söndag...........
Ibland kanske jag borde låta bli... men jag kan inte!!! :D Men porrmupp... *fnys* Ordet jag skrev KAN ju faktiskt referera till annat,inte alls porrigt. :fakta Även om det nu inte var så jag menade det den här gången...

Dottern är hos mig i helgen och fälgarna ska nog tillbaka till Tobbe nu, så vi får vänta tills egna dyker upp. Om du inte kan övertala Krattan att ge sig ut och muppa lite ändå i helgen förstås! :tummenupp

Har ägnat större delen av eftermiddagen åt att göra rent Husan från diverse klet och klägg som letat sig in i alla möjliga skrymslen och vrår. Bromsoket bak såg t.ex. ut som en rostig lerklump... :rolleyes:
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Meh, ska du harva runt i en gocarthall hela vintern å bli rökförgiftad då? Roligare att använda HELA växellådan. :fakta
Ha ha! Vi får väl se... Om ngn kan övertala mig att försöka, så är det väl du OH Heda-guru! :bow

Motorn ska lämnas in en vända i vinter också, så det blir väl minst en månad helt utan hoj också. (Om vi inte grejar 600-motorn som står och skräpar i garaget förstås!) :(
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Övertala?
Verkar inte så svårt, vi får väl se. Ebbe är ju otrogen å drar utomlands :tummenupp Så han "får" inte köra någe nästa vecka....

Jag kan nog köra en helg till på mitt bakdäck.

Yasha skrev:
. Om du inte kan övertala Krattan att ge sig ut och muppa lite ändå i helgen förstås! :tummenupp

 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hyva in motorn nu då!!! Det blir ju alltid försenat, lägg till en månad. Nov och December blir det dåligt med åkning ju, för kallt att åka grus ju. Samt att isen brukar inte bli stabil förrän efter jul.

Ska ni stå på isen och titta på, sådant suger styggt!! :fakta

Been there done that....... (när jag hade duken)

Yasha skrev:
Ha ha! Vi får väl se... Om ngn kan övertala mig att försöka, så är det väl du OH Heda-guru! :bow

Motorn ska lämnas in en vända i vinter också, så det blir väl minst en månad helt utan hoj också. (Om vi inte grejar 600-motorn som står och skräpar i garaget förstås!) :(
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Meh, ska du harva runt i en gocarthall hela vintern å bli rökförgiftad då? Roligare att använda HELA växellådan. :fakta

Inte då, hon ska ut på nya äventyr i gruset men vågar bara inte tala om det ännu... :crash

Annars så måste jag nog PERSONLIGEN se till att släpa ut henne... :notme
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Krattan lär väl schejpa upp sig å kränga kåpåbäket, så kan hela ligan frutta.



Ghost skrev:
Inte då, hon ska ut på nya äventyr i gruset men vågar bara inte tala om det ännu... :crash

Annars så måste jag nog PERSONLIGEN se till att släpa ut henne... :notme
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Krattan lär väl schejpa upp sig å kränga kåpåbäket, så kan hela ligan frutta.

Eller så sätter han isdubbar på den så alla som vill få knäskrapa på isen med trotteln i topp. :crash

Kåpor föresten é inte det en blomma? :D


:squid
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Himmel vad ni är ute och cyklar nu pojkar?!? :p Har ni käkat svamparna ni körde på ute i skogen nu igen! :crash

Du har så rätt Heda, motorn ska in snart och tanken är väl att åtminstone december är motorrenoveringsmånad + ev. ett par veckor i januari eller nå't. :whip

Och jag kör gärna mer i bushen, när jag har egna fälgar till lill-Husan! :tummenupp För övrigt är allt väl rengjort, skinande och nysmort nu... :crash
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag piffade upp min båge oxå, någon vill provköra den :banana inom snar framtid så det gäller att ha puts å stuts på mopeden :fakta

Yasha skrev:
Himmel vad ni är ute och cyklar nu pojkar?!? :p Har ni käkat svamparna ni körde på ute i skogen nu igen! :crash

Du har så rätt Heda, motorn ska in snart och tanken är väl att åtminstone december är motorrenoveringsmånad + ev. ett par veckor i januari eller nå't. :whip

Och jag kör gärna mer i bushen, när jag har egna fälgar till lill-Husan! :tummenupp För övrigt är allt väl rengjort, skinande och nysmort nu... :crash
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ghost skrev:
Min är smutsig, den har fått jobba idag... :cool:
Hann dock inte tvätta den... :rodnar
Hade jag haft en tandborste i garaget, hade jag nog använt den också idag, men det fick räcka med svamp, diskborste och avfettning. Jag brukar få "skäll" för att min lilla bus-Husa ser alldeles för ren och oanvänd ut, men efter turerna i skogen så ser hon rent förskräcklig ut! :mad: Stackars Husan... :rodnar
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
Hade jag haft en tandborste i garaget, hade jag nog använt den också idag,

Tandborste!! :skrämd :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Ledsen storguru/master/hjälten över alla andra/GUD :BugarHEDA men du är petad...
Alla som putsar/tvättar hojen med tandborste får min beundran.
Iofs så användes inte tandborsten den här gången men bara tanken... :jisses

På ett litet allvarligare plan: Yasha, tandborste..?!! :kocko :crash


:1pajas


Yasha fanclub

1. Ghost
2.
3.
4.
5.


:lol :lol :lol
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top