Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag har slutat vifta efter mygg :fakta

Ödlor har jag inte intresse av.........känner ingen, och vill inte känna på någon heller :tummenupp

Resten råKKar........ :cool:

Yasha skrev:
Ja, jo... :rodnar Jag VET ju att du gillar chix och framförallt fjortisar och att det jobbar en hel del så'na därute, men det brukar ju inte vara dem man behöver vara rädd för. Eller?!? :eek: Jag menar, BRUDARNA brukar ju inte vara de som hänger över en och flåsar framåt nattkröken... det brukar ju vara ÖDLORNA!!! (Detta är nu inte en egen erfarenhet, utan en parallell dragen utifrån erfarenheter med det manliga könets motsvarigheter i liknande situationer... eller... det är inte den som skrivit inlägget som medverkar irl?!? :crash )

Var hård på chixen och snäll mot dinosaurierna, så ska du se att det löser sig! :D

Puss då! :hej
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Ebbe, ska du åka med ON-GRUS på Söndag, Anders inte våran krattan kung utan Andurrs:), sade att det var helt grymma grusvägar. De vi har här hemma e crap jämnfört med den resan, jag hade viljat åkt men jobbar ju tyvärr :mad:

MEN..........

Ikväll är det Köpisfest med allt vad det innebär :tuttar :kär :banana

Nää, känner mig ganska så mör efter Anders å min tur igår. Stygga skoterledåkningar kan man säga. Och länge.... är bra slut i kroppen idag. Du skulle ha följt med! Lite blöta blev vi eftersom det regnade bra nog när vi lastade ur i S-skär, men det slutade sen.
Nu ska jag vårda hojen lite innan vi sticker till solen på torsdag. Så är den startklar när man kommer hem igen! :tummenupp
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ja just det, du ska åka till solens land :finger

Putsa på du, så får du ha det så nice!


Ebbe skrev:
Nää, känner mig ganska så mör efter Anders å min tur igår. Stygga skoterledåkningar kan man säga. Och länge.... är bra slut i kroppen idag. Du skulle ha följt med! Lite blöta blev vi eftersom det regnade bra nog när vi lastade ur i S-skär, men det slutade sen.
Nu ska jag vårda hojen lite innan vi sticker till solen på torsdag. Så är den startklar när man kommer hem igen! :tummenupp
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag ska oxå vårda hojen, imorgon. Jag har köpt OLJA idag!!! (Vad jag nu ska med den till?!?) :eek:



Ghost-Johan sa' till Krattan idag, att motorn brukar nypa efter 3 minuter... varför gjorde inte min det och när GÖR den det?!? :rodnar
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Oki, lycka till denna gång då!

Häll det så det hamnar i motorn :p

Yasha skrev:
Jag ska oxå vårda hojen, imorgon. Jag har köpt OLJA idag!!! (Vad jag nu ska med den till?!?) :eek:



Ghost-Johan sa' till Krattan idag, att motorn brukar nypa efter 3 minuter... varför gjorde inte min det och när GÖR den det?!? :rodnar
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Oki, lycka till denna gång då!

Häll det så det hamnar i motorn :p
Hmm... motorn? :confused: Du kan väl SMS:a och påminna mig, imorgon, när du vaknar upp framåt eftermiddagen! :crash Skulle tro att jag står och tvättar hojen vid 15-tiden! :D



"Någon" skitade ner den något KOPIÖST igår... :mad:
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Heda, vad gör du hemma? Skulle inte du på fest?!?

Heda-gurun, the party animal! :rock
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Börjar ju inte förrän sju, dessutom har jag inte duschat.

Man ska vara seeeeeeeeeeen, bara massa dravel först ju!

Sedan är det bättre att göra entré sent för då har alla satt sig, kommer man i klump så märker ingen att man har några coola brallor eller ful skjorta etc,

Det är inte bara att komma.......hur som helst :fakta

Yasha skrev:
Heda, vad gör du hemma? Skulle inte du på fest?!?

Heda-gurun, the party animal! :rock
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Börjar ju inte förrän sju, dessutom har jag inte duschat.

Man ska vara seeeeeeeeeeen, bara massa dravel först ju!

Sedan är det bättre att göra entré sent för då har alla satt sig, kommer man i klump så märker ingen att man har några coola brallor eller ful skjorta etc,

Det är inte bara att komma.......hur som helst :fakta
Aha! :tummenupp Det är till att ha lagt sig till med divalater! :fakta Men det är precis som det anstår en så framstående och eminent person som gurun! :bow

Råkka phett ikväll, Heda! :rock Jag ska ta reda på allt partyskvaller jag kan se'n... :crash
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Frxtn, så är det rätt viktigt oxå med bordsplaceringen, ödlorna har en förmåga att dyka upp bredvid om det lyckas hitta en ledig stol.

Nu dyker jag ned hos chixen istället som, det blir bättre för allas trevnad :öl

Inte så roligt att sitta å prata om lån på hus, eller att bilen e trasig, eller hur kass gubbe de har i sängen...........

..........när man kan sitta å berätta hur snabb man e med polarna på gelleråsen :fakta
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Frxtn, så är det rätt viktigt oxå med bordsplaceringen, ödlorna har en förmåga att dyka upp bredvid om det lyckas hitta en ledig stol.

Nu dyker jag ned hos chixen istället som, det blir bättre för allas trevnad :öl

Inte så roligt att sitta å prata om lån på hus, eller att bilen e trasig, eller hur kass gubbe de har i sängen...........

..........när man kan sitta å berätta hur snabb man e med polarna på gelleråsen :fakta
Hallå! Kom tillbaka till verkligheten, kära guru! :fakta Hur många chix känner du egentligen som verkligen uppskattar eller ens har potential att uppskatta Gelleråsen och/eller beskrivningen av din prestation på banan?!? :confused:


Jag kan iofs se bansträckningen framför mig när jag blundar och så sitter en banskiss på kylskåpet, men förutom jag... allvarligt?!? :eek:
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ingen :fakta

Men det är inte viktigt, 90% av tjejerna har inte åkt hoj. 100% av dem har alltså ingen uppfattning vad som är bra eller kasst. De enda de kan räkna ut (ifall ingen utomstående blandar sig i) är att jag är snabb!!!

För cool å ball har de redan fattat att jag är eftesom jag pratar med just dem, (som är noga utvalad efter år av research)

Allt faller på plats så lätt med en liten puff i rätt riktning!
Svårt att förklara för en som inte har förutsättningar att förstå :brynad (du e ju tjej) :notme

Yasha skrev:
Hallå! Kom tillbaka till verkligheten, kära guru! :fakta Hur många chix känner du egentligen som verkligen uppskattar eller ens har potential att uppskatta Gelleråsen och/eller beskrivningen av din prestation på banan?!? :confused:


Jag kan iofs se bansträckningen framför mig när jag blundar och så sitter en banskiss på kylskåpet, men förutom jag... allvarligt?!? :eek:
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Åh, förlåt då, att jag alls la' mig i! :rodnar

Lycka till och god jakt får jag väl önksa, för dina teorier verkar ju skottsäkra... NOT!!! :lol

Fast det är helt rätt det där med att de flesta tjejer inte vet, det där med hur coolt det är med hoj, så du kommer helt klart att LYCKAS!!! :fakta

Eftersom...

Heda RÅKKAR! :rock Heda är COOLAST! :bow Heda är BÄST!!! :tummenupp
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag dummar mig mest, är inte ute efter att lyckas på någe plan! Det roliga är allt som händer runt i kring på de där festerna.

Skoj med 3 -400 pers varav hälften dricker 1gång per år, mycket strul å dumma kort brukar det bli.

Yasha skrev:
Åh, förlåt då, att jag alls la' mig i! :rodnar

Lycka till och god jakt får jag väl önksa, för dina teorier verkar ju skottsäkra... NOT!!! :lol

Fast det är helt rätt det där med att de flesta tjejer inte vet, det där med hur coolt det är med hoj, så du kommer helt klart att LYCKAS!!! :fakta

Eftersom...

Heda RÅKKAR! :rock Heda är COOLAST! :bow Heda är BÄST!!! :tummenupp
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Jag dummar mig mest, är inte ute efter att lyckas på någe plan! Det roliga är allt som händer runt i kring på de där festerna.

Skoj med 3 -400 pers varav hälften dricker 1gång per år, mycket strul å dumma kort brukar det bli.
Tror du att jag är BLOND eller?!? :3freak

Ha så himla kul!!! :hej
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
Ghost-Johan sa' till Krattan idag, att motorn brukar nypa efter 3 minuter... varför gjorde inte min det och när GÖR den det?!? :rodnar

Det här är ett solklart fall av förälskelse.
Husa Busan är kär i dig helt enkelt. Så ÄR det. :fakta :p

:D
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top