Heda fanclub!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
:confused: Jag trodde det var Heda-gurun som gjorde att världen är ljus och varm att vistas i?!? :rodnar


Edit: Det sitter inga så'na lyxattiraljer på rejshojar
!!! :fakta

Heda må vara guru men min värld lyser HAN inte upp, det får kvinnor göra istället. :fakta :D

hm.. rejshoj va... husa trodde jag var något man anställde för att hålla rent & snyggt hemma... :fakta :notme
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Apapap, ingen som ska spruta på vera :notme
HE HE HE :slicka :notme


Från södra fronten (örebrotrakten) kan jag meddela att det blir en sväng till crossbanan efter jobbet idag oxå :D
Det gör ont som fasen i handen medans man kör men inte efteråt vilket väl måste vara bra :crash

Apropå lysen kan ni ju kolla in mitt framlyse på bilden då jag "hoppar" i "Grusbus runt Ö-o"-tråden... De ser lätt så ut (och skramlar inuti) efter ett par dagar på grusväg, hehe...
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ghost skrev:
Heda må vara guru men min värld lyser HAN inte upp, det får kvinnor göra istället. :fakta :D

hm.. rejshoj va... husa trodde jag var något man anställde för att hålla rent & snyggt hemma... :fakta :notme
LURAD!!! :p Om man skriver i Heda fanclub-tråden så blir man automatiskt en fanclub-wannabe och vips så är man snart en hangaround! :fakta

Och visst städar en Husa! :tummenupp RENT PÅ REJSBANORNA!!! :lol
 
Last edited:

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
LURAD!!! :p Om man skriver i Heda fanclub-tråden så blir man automatiskt en fanclub-wannabe och vips så är man snart en hangaround! :fakta

Och viss städar en Husa! :tummenupp RENT PÅ REJSBANORNA!!! :lol

HA HA HA HA HA HA!!! :tummenupp

Tja wannabie det vet vi ju redan att jag är... :p

:squid
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Ooops, å killen gled in på ignorelist

Att du inte lyser upp min värld beror mest på att jag inte är lagd åt det hållet ju... :p
Jag är inte riktigt van att dyrka killar, även om Yasha gör sitt bästa för att konvertera mig... :crash :skrämd

Synd att du inte kan läsa det här då... :D


:slicka
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ghost skrev:
Att du inte lyser upp min värld beror mest på att jag inte är lagd åt det hållet ju... :p
Jag är inte riktigt van att dyrka killar, även om Yasha gör sitt bästa för att konvertera mig... :crash :skrämd

Äh, att dyrka Heda är INTE gay, det är en fullt naturlig följd av att vara en motard-wannabe (eller äkta motardist naturligtvis!) och att känna G som i gemenskapen i Heda fanclub! :fakta Här är det personliga påhopp, lek, bus och gräl om vartannat och vi har det SÅÅÅÅÅ bra! :D

Seså, buga för gurun nu :bow och få det överstökat! Bli en hangaround, pronto! :whip



Du kör ju tom KÅTEÄÄÄM, så du har inget att bråka om! :rolleyes:
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
Äh, att dyrka Heda är INTE gay, det är en fullt naturlig följd av att vara en motard-wannabe (eller äkta motardist naturligtvis!) och att känna G som i gemenskapen i Heda fanclub! :fakta Här är det personliga påhopp, lek, bus och gräl om vartannat och vi har det SÅÅÅÅÅ bra! :D

Seså, buga för gurun nu :bow och få det överstökat! Bli en hangaround, pronto! :whip

Du kär ju tom KÅTEÄÄÄM, så du har inget att bråka om! :rolleyes:

Åh... du ser rakt igenom mig. Jag kan inte dölja något för dig, jag vill ju så gärna vara med men jag vågar ju inte... :rodnar
Tänk om jag blir utstött för att jag åker Katoom istället för husa...
Vad ska jag göra då, hur ska jag klara av det????? :crash


:1pajas

Ja ja jag får väl chansa på att det håller då... :bow HEDA :bow
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
MUUHAHAHA!!! Och i ROSA också!!! :rofl

Välkommen! :tummenupp


Heda råkkar phetast! Och jag ska få råkka med gurun imorgon!!! :rock
Jag får åtminstone se HONOM råkka... :rodnar


Snart ska du se att du inte kan motstå Husa-sekten heller... :D
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
MUUHAHAHA!!! Och i ROSA också!!! :rofl

Välkommen! :tummenupp


Heda råkkar phetast! Och jag ska få råkka med gurun imorgon!!! :rock
Jag får åtminstone se HONOM råkka... :rodnar


Snart ska du se att du inte kan motstå Husa-sekten heller... :D

Jag gnid in det du bara jag fick ju inte följa med... :gråta :gråta :gråta


:finger

:D
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
F*n också nu måste jag ju samla ihop pengar till nya fälgar & däck... :rolleyes:

Någon som vill ge ett bidrag till en nykonverterad???

:D
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag plockar upp Ebbe å hans moppe vid 11snåret imorgon så sätter vi fart på fransmannen mot slottet i skutskär, (parents)

Vera, tar du dig dit själv (med bil) eller vad händer?
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Anders jobbar ju och han har säkert bilen... Får det plats en liten, söt, nytvättad och fulltankad Husaberg på ditt släp tillsammans med era bestar? *flirt, flirt*
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Vem tackar nej att skjutsa en chick??

Vart plockar man upp en böna som dig då, å vilken tid?? :D

Yasha skrev:
Anders jobbar ju och han har säkert bilen... Får det plats en liten, söt, nytvättad och fulltankad Husaberg på ditt släp tillsammans med era bestar? *flirt, flirt*
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Vem tackar nej att skjutsa en chick??

Vart plockar man upp en böna som dig då, å vilken tid?? :D
Jag som försökte locka med en söt liten Husaberg och så räckte det med lilla moi?!? :rodnar

Jag hör av mig senare, så vi kan bestämma! Ska konferera med sambon först och han är snart hemma!

Puss då! :hej

:Bugar
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Yasha tar sig ut till Skutskär med egen transport. :rolleyes: Fast jag funderar på om det vore bättre med skjuts... Tänk om jag är så slut att jag inte kan ratta bilen se'n?!? :eek:

Syns vid slottet vid 11.30 då! :tummenupp
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Det blir gött, jag surrade med.........mmmm........ vad heter hon, "hårfrisörskan" åker blå bil........ hm..... ev. skulle du slagga hos henne va?

Hon trodde inte på att vi skulle åka hoj imorgon :confused:

EDIT: L-I-N-D-A :fakta säg inte att jag glömde hennes namn, vi träffas ju nästan varje dag :rodnar

Yasha skrev:
Yasha tar sig ut till Skutskär med egen transport. :rolleyes: Fast jag funderar på om det vore bättre med skjuts... Tänk om jag är så slut att jag inte kan ratta bilen se'n?!? :eek:

Syns vid slottet vid 11.30 då! :tummenupp
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Det blir gött, jag surrade med.........mmmm........ vad heter hon, "hårfrisörskan" åker blå bil........ hm..... ev. skulle du slagga hos henne va?

Hon trodde inte på att vi skulle åka hoj imorgon :confused:

EDIT: L-I-N-D-A :fakta säg inte att jag glömde hennes namn, vi träffas ju nästan varje dag :rodnar
Nu fabulerar antingen du eller H-O-N! :confused: Jag ska sova med min älskling, den mänskliga älsklingen alltså! :fakta

Jag vet inte vad hon har fått för sig, men sist jag pratade med henne så sa' jag att jag skulle köra hoj med dig på torsdagen, så... :confused: Och jag lovar att jag inte ska skvallra... :crash Hon kör förresten en liten svart numera, en Peugeot 206 cc!
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Oki, hon pratade massor ivf.......

Well, Cu imorgon..

Yasha skrev:
Nu fabulerar antingen du eller H-O-N! :confused: Jag ska sova med min älskling, den mänskliga älsklingen alltså! :fakta

Jag vet inte vad hon har fått för sig, men sist jag pratade med henne så sa' jag att jag skulle köra hoj med dig på torsdagen, så... :confused: Och jag lovar att jag inte ska skvallra... :crash Hon kör förresten en liten svart numera, en Peugeot 206 cc!
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Vera har premiäråkt i platåhopp, sandstrand, sandstrand mm å gjort det med bravur :bow
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top