Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Meh.... 76, vi var ju på sidan 69 för någon dag sedan?? hehe
EDIT: nu blev det 77oxå
Tom Byron skrev:Medfött, går inte att lära ut
Vi är INTE så här annars......
Vi skakar inte hand när vi träffas, nu för tiden kör man en *bow*, hahahha
Ja ja, nu snackar jag hemma hos oss, före och/eller efter race eftersom gurun har GANSKA så långt till gokarthallen i S-tälje...Räven skrev:Fika!? Det låter misstänkt touring.... (fast i så fall så skulle jag haft en glidare eller två vid det här laget)
På onsdag börjar jag jobba, så då är det slut på megaspammandet för min del...Tom Byron skrev:Meh.... 76, vi var ju på sidan 69 för någon dag sedan?? hehe
Yasha skrev:Ja ja, nu snackar jag hemma hos oss, före och/eller efter race eftersom gurun har GANSKA så långt till gokarthallen i S-tälje...
Haha, han är ju lika handikappad i gokarthallen, som jag är i bushen!!! (nada fälgar, men det går ju att låna!) Men han är iaf en wannabe!!!Tom Byron skrev:Ghost, ska du åka inomhus på Söndag?
SektLEDARE!!!Tom Byron skrev:Törs man göra ett hembesök hos en sektmedlem då, dessutom i en sekt man inte är med i?
....... heehhe......
Yasha skrev:Haha, han är ju lika handikappad i gokarthallen, som jag är i bushen!!! (nada fälgar, men det går ju att låna!) Men han är iaf en wannabe!!!
Räven skrev:Hederswannabe! En bra kombinationstitel!
Tom Byron skrev:Ghost, ska du åka inomhus på Söndag?
Yasha skrev:Haha, han är ju lika handikappad i gokarthallen, som jag är i bushen!!! (nada fälgar, men det går ju att låna!) Men han är iaf en wannabe!!!
Tom Byron skrev:Äsch, jag åkte ju fortare med mina endurofälgar och däcken jag har på nu än med motardfälgar i hallen "hemma" i gävle.........är man inte rädda att trubbigt gummi så är det väl bara att gasa........
Jag orkar inte byta till söndag, åker jag så åker jag med endurofälgaran å sprättdäcken.............
Äh, fjoll! Ta med dig motardfälgarna, så brummar vi ner i garaget och fixar bytet innan vi kör! Krattan är säkert med, så du inte behöver vara orolig för att jag glömmer något väsentligt...Tom Byron skrev:Äsch, jag åkte ju fortare med mina endurofälgar och däcken jag har på nu än med motardfälgar i hallen "hemma" i gävle.........är man inte rädda att trubbigt gummi så är det väl bara att gasa........
Jag orkar inte byta till söndag, åker jag så åker jag med endurofälgaran å sprättdäcken.............
Yasha skrev:Krattan är säkert med, så du inte behöver vara orolig för att jag glömmer något väsentligt...
Tom Byron skrev:Ghost, ska du åka inomhus på Söndag?
Supermoto skrev:Tänkte bara beklaga mig lite och söka tröst från mina fellow dyrkarkolleger men framförallt från Husasekten såklart. Jag är väldigt ynklig och öm lite varstans just nu
Bakgrund:
Jocke tyckte wheelandet gick så bra att han ville köra ståendes på pinnarna. Arghusan tyckte att "nu får det vara nog" och kastade av mig vid rätt bra gas på trean. Landade i gruset som är uppblandat med stenar upp till knytnäves storlek. Hojen landade 15m bort ca 2 meter från en liten sjö. Vänstra knät är numera större än det vänstra och högra höften är mer färgglad än efter ett fingerfärgsparty...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|