Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Meh.... 76, vi var ju på sidan 69 för någon dag sedan?? hehe

EDIT: nu blev det 77oxå :rodnar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Räven skrev:
Fika!? Det låter misstänkt touring.... (fast i så fall så skulle jag haft en glidare eller två vid det här laget) :tummenupp
Ja ja, nu snackar jag hemma hos oss, före och/eller efter race eftersom gurun har GANSKA så långt till gokarthallen i S-tälje... :fakta

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Meh.... 76, vi var ju på sidan 69 för någon dag sedan?? hehe

EDIT: nu blev det 77oxå :rodnar
På onsdag börjar jag jobba, så då är det slut på megaspammandet för min del... :rodnar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Törs man göra ett hembesök hos en sektmedlem då, dessutom i en sekt man inte är med i?

....... heehhe......

Yasha skrev:
Ja ja, nu snackar jag hemma hos oss, före och/eller efter race eftersom gurun har GANSKA så långt till gokarthallen i S-tälje... :fakta

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Ghost, ska du åka inomhus på Söndag?
Haha, han är ju lika handikappad i gokarthallen, som jag är i bushen!!! (nada fälgar, men det går ju att låna!) :fakta Men han är iaf en wannabe!!! :rock

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Äsch, jag åkte ju fortare med mina endurofälgar och däcken jag har på nu än med motardfälgar i hallen "hemma" i gävle.........är man inte rädda att trubbigt gummi så är det väl bara att gasa........

Jag orkar inte byta till söndag, åker jag så åker jag med endurofälgaran å sprättdäcken............. :rock :rock :rock

Yasha skrev:
Haha, han är ju lika handikappad i gokarthallen, som jag är i bushen!!! (nada fälgar, men det går ju att låna!) :fakta Men han är iaf en wannabe!!! :rock

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Ghost, ska du åka inomhus på Söndag?
Yasha skrev:
Haha, han är ju lika handikappad i gokarthallen, som jag är i bushen!!! (nada fälgar, men det går ju att låna!) Men han är iaf en wannabe!!!

@Yasha :gråta :finger

:D

Det är som hondjävulen säger jag har inget gummi eller fälgar för sånt roligt saknade flis när hojen köptes även om tanken fanns där & nu är man biten (av Yasha? :skrämd )
och har fortfarande inte pengar nog... :rolleyes: :p

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Äsch, jag åkte ju fortare med mina endurofälgar och däcken jag har på nu än med motardfälgar i hallen "hemma" i gävle.........är man inte rädda att trubbigt gummi så är det väl bara att gasa........

Jag orkar inte byta till söndag, åker jag så åker jag med endurofälgaran å sprättdäcken............. :rock :rock :rock

Kan guden så kan väl jag oxå... :skrämd

:rock :rock :rock

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:

Äh, fjoll! Ta med dig motardfälgarna, så brummar vi ner i garaget och fixar bytet innan vi kör! :fakta Krattan är säkert med, så du inte behöver vara orolig för att jag glömmer något väsentligt... :rodnar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tänkte bara beklaga mig lite och söka tröst från mina fellow dyrkarkolleger men framförallt från Husasekten såklart. Jag är väldigt ynklig och öm lite varstans just nu :(

Bakgrund:
Jocke tyckte wheelandet gick så bra att han ville köra ståendes på pinnarna. Arghusan tyckte att "nu får det vara nog" och kastade av mig vid rätt bra gas på trean. Landade i gruset som är uppblandat med stenar upp till knytnäves storlek. Hojen landade 15m bort ca 2 meter från en liten sjö. Vänstra knät är numera större än det vänstra och högra höften är mer färgglad än efter ett fingerfärgsparty...

Bifogat

• crash.jpg
    crash.jpg
    92.8 KB · Visningar: 71

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Aj aj aj, stackars Jocke!!! Speciellt synd om dig är det, eftersom du verkar vara utrustad med två vänsterknän. :D Är det därför som du körde omkull eller är det så att du har varit otrogen mot Husan, så hon bestraffade dig?!? :eek:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Men du ser ju glad ut på bilden ivf :bow

Sicken hårding :bow

Supermoto skrev:
Tänkte bara beklaga mig lite och söka tröst från mina fellow dyrkarkolleger men framförallt från Husasekten såklart. Jag är väldigt ynklig och öm lite varstans just nu :(

Bakgrund:
Jocke tyckte wheelandet gick så bra att han ville köra ståendes på pinnarna. Arghusan tyckte att "nu får det vara nog" och kastade av mig vid rätt bra gas på trean. Landade i gruset som är uppblandat med stenar upp till knytnäves storlek. Hojen landade 15m bort ca 2 meter från en liten sjö. Vänstra knät är numera större än det vänstra och högra höften är mer färgglad än efter ett fingerfärgsparty...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024