Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hitta en bild från Midlanda

KUNG AV ENSTÅNKA!!! :hej :bow

*Inte han med keps*

Bifogat

• 14 buddies.jpg
    14 buddies.jpg
    121.8 KB · Visningar: 90

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gör det, den har varit lite seg på slutet.

BTW, på tal om snabba killar, vilken total plats i supermono fick krattan å clementz då?

Yasha skrev:
:kär

Men han har ju en egen fanclub, så jag får väl kela där istället... :rodnar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
http://www.supermono.nu/dokument.php?id=69&parent01=42&parent02=&parent03=

De skrev ganska trevligt om Anders, hehe :bow

EDIT: Citat från Midlanda, hehe "Söndagens race gick i regn, dimma och hela 8 plusgrader. Skulle duktiga regnåkare som Håkan Månsson och Johnny Nordberg få ge sig för Anders Larsson på sin Husaberg motard? Johnny kom iväg hyggligt och bromsade sig förbi Lars Carlsson efter rakan. Efter Johnny sladdade Anders Larsson in med sin motard på en hedrande, men ej oväntad, 2:a plats."

*DIGGA* :1pajas

Yasha skrev:
http://www.supermono.nu/dokument.php?id=66&parent01=42

Krattan kom totalt 8:a i serien, 4 av 10 rejs körda! :bow

Clementz kom 6:a...

Last edited:

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Jaa, vi....... :tummenupp

Fråga inte så mycket :7peta , det är vackert där uppe så här på höstkanten

MEEHH!!! Fick inte jag följa med!? :gråta

Vi som hade det så trevligt där förra hösten... :kär

:skrämd

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det var inte riktigt lika färgglatt nu, inte riktigt samma sprakande kontraster i skogarna.

Nästa gång är du med, tänkte försöka gå ungefär varannan vecka tills vi går på is, alt gå i hemlingby.

Slut på soffpotatistiden nu, när du kommer hem brunbränd å bakis är det bara att koka kaffe å dra på sig mössan så styr vi våra eccos uppåt :hej

Ebbe skrev:
MEEHH!!! Fick inte jag följa med!? :gråta

Vi som hade det så trevligt där förra hösten... :kär

:skrämd

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Det var inte riktigt lika färgglatt nu, inte riktigt samma sprakande kontraster i skogarna.

Nästa gång är du med, tänkte försöka gå ungefär varannan vecka tills vi går på is, alt gå i hemlingby.

Slut på soffpotatistiden nu, när du kommer hem brunbränd å bakis är det bara att koka kaffe å dra på sig mössan så styr vi våra eccos uppåt :hej

Ahhh.... *andas lugnt igen*
Nice, Kungsbergsträningsverk är bra!

Appropå soffpotatis, eller rättare sagt slutet på denna... Jag klev upp kl.06.00 och drog till Fjärran Höjder å simmade i morse! :fakta (Måste ju kolla så man ff kan simma innan man kommer ner till värmen) :D Sen smakade frukosten gott kan jag säga!

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Simma!!

Nästa gång, USE YOUR PHONE jag som är så musklig å solbränd gör ju mig verkligen bra i ett par badkallingar :gråta

Simma e bra........ :hej

Ebbe skrev:
Ahhh.... *andas lugnt igen*
Nice, Kungsbergsträningsverk är bra!

Appropå soffpotatis, eller rättare sagt slutet på denna... Jag klev upp kl.06.00 och drog till Fjärran Höjder å simmade i morse! :fakta :D Sen smakade frukosten gott kan jag säga!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Team Proud Pozer Wannabie har idag sett dagens ljus för första gången. :crash Anledningen är självklart den stundande åkturen på söndag.
Detta nybakade team består än så länge endast av en medlem & det kan eventuellt fyllas på med en till men det endast efter viss prövotid.
Gillar hon (vem det nu blir) inte namnet eller dom stadgar som finns så åker hon ut & då blir det ett enmans team. :fakta
Teamet har som främsta mål att dyrka mannen/myten/legenden/gurun/mastern/hjälten över alla andra/GUDEN :Bugar HEDA
samt pozera i depåer närhelst det passar.

Den första dagen i alla nyskapade team är lite av en lärodag så också för det här teamet.

Idag har prepareringen av motorcykeln inletts för att kunna deltaga vid inomhus körningen på söndag.
Som första punkt på dagordningen stod det laga punktering, sagt & gjort efter att tagit av hjulet samt demonterat däcket från fälgen
så byttes slangen ut mot en ny fin Pirelli slang, inhandlad hos den lokala leverantören, sedan monterades allting ihop igen.
Därefter så tvättades däcket & fälgen ordentligt i såpvatten meddelst diskborste för att få bort alla rester från den senaste dusten med skogen.
Som den nybakade teammeddlem jag är så börjar jag med en diskborste för att vänja mig vid tanken att tvätta med borste.
Det finns förhoppning om att i framtiden kunna gå över till tandborste vilket är det optimala redskapet för en riktig pozer.

Dag två så kommer teamet att inrikta sig på att få resterande delar av motorcykeln ren.
Efter ett snabbt styrelsemöte så beslutades att hela mc:nskulle tvättas på en gång istället för att varje del skulle tvättas var för sig.
Ett visst intresse kommer också att riktas mot dräneringsslangar & dylikt för att se till att inga pinsamma händelser pga inkontinens kommer att inträffa.

Uppdateringar om hur det går för team PPW kommer i framtiden endast att ske mot begäran
eftersom ingen medlem av team PPW vill stjäla plats i den store guruns egen tråd.
team PPW kommer dock meddela om hela teamet (hoj+förare) kommer att deltaga på söndagens evenemang. (det är tanken iaf)
Om det mot förmodan skulle dyka upp något hinder på vägen, att prepareringen av mc:n inte skulle hinna färdigställas,
så kommer team PPW i alla fall vara representerade av undertecknad.

Väl mött på söndag.

eder tillgivne pozör

/Ghost (nu med tvättade kängor)

:1pajas

f'låt ska sluta spamma nu...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
hahah, underbar läsning!

Jag börjar känna mig tvingad att dyka upp på söndag.......hm.....heheheheh

:bow :bow :hej

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
hahah, underbar läsning!

Jag börjar känna mig tvingad att dyka upp på söndag.......hm.....heheheheh

:bow :bow :hej

Nästan så att jag tycker det samma. :D :hej

[COLOR=sky blue]*puh* det gick hem...[/COLOR]

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
:rofl

Jag kom på att jag inte har tvättat mina stövlar sedan bush-mupp-turen med gurun och blev så inspirerad av Ghosts kåseri, att jag måste ner och putsa bootsen inför söndagens posering! :cool: Fast jag väntar nog trots allt tills imorgon... :rodnar

Undrar varför det var just en HON som skulle ansöka om medlemskap... :confused:

:1pajas

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...