Heda fanclub!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Hoppas inte, för i så fall har någon klotat, troligen jag. (avsatt av Yasha i närmaste däckstrave) *ha ha*

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tack för tipset! Hade lite funderingar om vatten frågan, det brukar suga musten lite mer än man tror på den här typen av evenemang.
Ska nog fylla vattensäcken & ta med den iaf. Friskluft är nog så viktigt det oxå, har jag hört... :3freak

Synd att du inte dyker upp det hade varit kul att träffas irl nu när man har träffats på nätet. :hej

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Det blir nog flera gånger..... i väntan på att isen ska lägga sig så ska jag nog kunna lura ned Ebbe oxå när abstinensen är för stor. Just nu är det 6km i motionspåret kl 1300 sedan 30års fika hos motardhuligan 1600, och avslutar med Jobbmöte kl 1900 ikväll........... phet busy day! Men jag dyker upp........

Nu muppar jag frulle med 250reprisen.....
Drive safe

Ghost skrev:
Tack för tipset! Hade lite funderingar om vatten frågan, det brukar suga musten lite mer än man tror på den här typen av evenemang.
Ska nog fylla vattensäcken & ta med den iaf. Friskluft är nog så viktigt det oxå, har jag hört... :3freak

Synd att du inte dyker upp det hade varit kul att träffas irl nu när man har träffats på nätet. :hej

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Yasha, ha så roligt i hallen imorgon!!

Glöm inte kameran :kär :slicka

EDIT: Krattan oxå för den delen :hej :hej
Ja, vi får väl se hur det blir, men jag ska definitivt försöka! Ha kul alltså! Och jag har ju lovat idolfoto, så jag börjar väl bildserien nere i garaget, när vi ska meka med föremålets hoj! :tuttar

Spöket ska få sig en omgång som heter duga om han inte kör ifrån mig, men troligtvis så släpper jag ut min sambo för att städa av därute. Det är han bra på! :crash

För övrigt beror ju ovanstående på hur många vi blir, men det är ju inte troligt att det bara blir Spöket, jag, Räven och Krattan ikväll... :rolleyes:

:Bugar

Last edited:

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
Spöket ska få sig en omgång som heter duga om han inte kör ifrån mig, men troligtvis så släpper jag ut min sambo för att städa av därute. Det är han bra på! :crash

PERSONANGREPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jb för h-te var är du när du behövs???? :crash

:squid

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Han e bra på att städa!! Har han fått surfförbud eller vad är på G? (KRATTAN alltså :brynad )

Yasha skrev:
Ja, vi får väl se hur det blir, men jag ska definitivt försöka! Ha kul alltså! Och jag har ju lovat idolfoto, så jag börjar väl bildserien nere i garaget, när vi ska meka med föremålets hoj! :tuttar

För övrigt beror ju ovanstående på hur många vi blir, men det är ju inte troligt att det bara blir Spöket, jag, Räven och Krattan ikväll... :rolleyes:

:Bugar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Han e bra på att städa!! Har han fått surfförbud eller vad är på G? (KRATTAN alltså :brynad )
Äh, han har bara viktigare saker för sig och orkar väl inte läsa igenom denna sönderspammade tråd för inbördes beundran och pajkastning! :fatta!

:rofl

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:

Det tror jag inte jag har sett några inlägg det senaste dygnet.
Tor att det snarare handlar om att det är svårt att få plats samtidigt som vissa andra vid datorn... :7peta

:1pajas

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Nu missade du nåt HEDA!!! Var i södertälje ikväll å såg bla två chicks sladda runt på banan. Det var väl 4 & 1/2 som körde. Den 1/2 var en 625 med offroadhjul men det gick ju det med. Mer info kommer nog ghost/krattan och yasha med snart när de kommer hem. Du låg väl å :öl, men kan man säkert behöva om man ska upp å jobba ikväll. :hej

Tack Yasha för öronpluggarna, de behövdes :)

:bow :bow :bow :bow :bow

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
motardnisse skrev:
Nu missade du nåt HEDA!!! Var i södertälje ikväll å såg bla två chicks sladda runt på banan. Det var väl 4 & 1/2 som körde. Den 1/2 var en 625 med offroadhjul men det gick ju det med. Mer info kommer nog ghost/krattan och yasha med snart när de kommer hem. Du låg väl å :öl, men kan man säkert behöva om man ska upp å jobba ikväll. :hej

Tack Yasha för öronpluggarna, de behövdes :)
Klart man fixar tillbehören när det kommer publik! Kul att du kom! :hej

Sladda var väl helt rätt, för slajda gjorde chixen inte! (utom lite, en gång, av misstag, med framhjulet... men det får hon berätta om själv! :crash )

Har tagit en del "actionbilder" på våra nya wannabes och ett riktigt skrällfoto, med Krattan på en... :whip , men ni får vänta tills på tisdag, för nu ska jag gå och lägga mig! :tuttar

Kul med några fler som brummade ikväll! :Bugar

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Jaha då var man hemma igen då efter att totaldominerat lokalen med en fulmekad bromsflaska som uppsamlingskärl. :rolleyes:
Kan väl passa på att berätta att det numera är sladdspår runt hela banans sträckning. :rock
Så går det om man låter monstret tala till asfalten med halvslitna mt21: or.
Finns inte en enda kurva som det inte går att powerslida i med dom däcken,
tyvärr är väl inte jag riktigt rätt person att utföra det hela på ett snyggt sätt men ändå. :crash
Kul var det, men andra däck & bromsar är att rekomendera till nästa gång.

Sen har jag dessutom träffat Tokholms hårdaste knutta idag, inte nog med att hon åker hoj & klär sig i läder, :kär
hon KÖR hem hojen från hallen trots rimfrost på bilrutorna & erbjudande från undertecknad om skjuts
samt "hot" från Yasha om att hon FÅR INTE köra hem. :fatta!
Kan inte annat än ta av mig hjälmen & se mig besegrad... :tummenupp

Jag är ledsen att säga det men :Bugar HEDA du missade något ikväll...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mmmmm, jag har haft supernice på hemmaplan. Men inget snor väl en kväll i hallenhehe

Jo, MT-21 SLADDAR phet, jag har provat flera gånger. Det är helt sjukt grepp, eller förutsägbart brist på grepp kanske man ska säga. Synd bara att man börjar bromsa 10meter före alla andra.

Ser fram emot bilderna :banana :banana

Ghost skrev:
Jaha då var man hemma igen då efter att totaldominerat lokalen med en fulmekad bromsflaska som uppsamlingskärl. :rolleyes:
Kan väl passa på att berätta att det numera är sladdspår runt hela banans sträckning. :rock
Så går det om man låter monstret tala till asfalten med halvslitna mt21: or.
Finns inte en enda kurva som det inte går att powerslida i med dom däcken,
tyvärr är väl inte jag riktigt rätt person att utföra det hela på ett snyggt sätt men ändå. :crash
Kul var det, men andra däck & bromsar är att rekomendera till nästa gång.

Sen har jag dessutom träffat Tokholms hårdaste knutta idag, inte nog med att hon åker hoj & klär sig i läder, :kär
hon KÖR hem hojen från hallen trots rimfrost på bilrutorna & erbjudande från undertecknad om skjuts
samt "hot" från Yasha om att hon FÅR INTE köra hem. :fatta!
Kan inte annat än ta av mig hjälmen & se mig besegrad... :tummenupp

Jag är ledsen att säga det men :Bugar HEDA du missade något ikväll...

Räven

Norrlänning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gasgas sm400
Det här var verkligen TOK-KUL!!! :banana Har inte haft så skoj på länge! Kommer garanterat att bli fler gånger!! (Ok, nu vet jag i alla fall hur långt ner man INTE ska lägga ner hojen :1pajas,)

Tack Yasha och Krattan för hjälpen med uppsamlingskärlet! Röda buntbant OCH röd hallonmers-flaska, det är detaljerna som gör det! Vem var det förresten som vann putsningstävlingen? Spöket eller Yasha?

Gick bra att köra hem, men jag måste erkänna att efter ett tag så började hojen hacka och hosta och bluddra... jeeezus! Jag rullar in på en mack, trodde först att det var soppatorsk då jag ser att kranen har stått på reserven hela tiden...fast den lät lite för kufiskt för att vara sopptorsk.. kollar oljan.. och vad skådar jag! Nästan torr!! Det stinger till i kroppen! Hur kunde jag låta det hända!! Jag fyller på olja och kickar och kickar och kickar och kickar! Jag trodde hon hade skurit! Jag ringer runt och försöker få hjälp hem och beklagar mig... när jag pratar i telefonen så upptäcker jag att det är choken som jag inte snört fast ordentligt!!! :rodnar (Har en specialare som hindrar choken att vibrera i) Så jag kör jättelycklig hem! (Slutet gott, allting gott!)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln