Heda fanclub!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
För övrigt har jag för mig att blankslitna däck gick FORTARE än så'na med GROVT mönster i hallen... Rätt utrustning för underlaget?!? :whip

Mönstret hade inte så mycket att göra med saken som gummiblandningen. :fakta
På tok för mjuk gummiblandning gjorde att det ritade svarta sträck överallt, om jag bara hade fått ner
den oerhörda KRAFT som Katoomen producerar i backen så hade du aldrig kommit om. :rolleyes: :7peta

// Team PPW racing (nu även med bäst puts på grejjorna) :brynad

Räven

Norrlänning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gasgas sm400
Yasha skrev:
Här presenteras en mycket märklig kombination... Offret (killen eller hojen?!?) tyckte nog inte att det passade sig riktigt att bli förevigad på detta sätt, men ni vet.. det lurar paparazzi i varenda hörn nuförtiden! :banana

tja, vad ska man göra? Han bönade och bad så jag lät honom provsitta hondan! (moahahahaha)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Menar du framskärmen :va .....*lol*
Tänk efter själv.. hur skulle det se ut om JAG gick omkring och talade om att Räven ser bra ut?!? Det räcker väl att gurun flashar sina love-lights, ingen annan har ju ens skuggan av en chans då... :rofl

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
hehehe, jag får höra massa syrliga kommentarer om mitt centralstöd oxå :rodnar Du lär ju kunna shoppa en yamaha 80cc framskärm, de var ju vita ett tag. (på den tiden sadlarna var rosa :rolleyes: )
Räven skrev:
Vad alla trackar ner min framskärm!!?? :confused: :D

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Räven skrev:
Vad alla trackar ner min framskärm!!?? :confused: :D

Inte jag! :fakta Men jag kan iofs inte slita blicken från knuttor i läder... :rodnar :kär

:crash

Edit: Framförallt inte när dom är så hårda att dom kör hem trots minusgrader ute...

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
*asg* :hej :brynad .........sorry ´bout that............ :)
Yasha skrev:
Tänk efter själv.. hur skulle det se ut om JAG gick omkring och talade om att Räven ser bra ut?!? Det räcker väl att gurun flashar sina love-lights, ingen annan har ju ens skuggan av en chans då... :rofl

Räven

Norrlänning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gasgas sm400
Yasha skrev:

Duvet.. det är Hondan som gör det! Killarna blir som galna :rofl (Tvärtom också! Min pojkvän har också honda! :kär )

Räven

Norrlänning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gasgas sm400
Tom Byron skrev:
hehehe, jag får höra massa syrliga kommentarer om mitt centralstöd oxå :rodnar Du lär ju kunna shoppa en yamaha 80cc framskärm, de var ju vita ett tag. (på den tiden sadlarna var rosa :rolleyes: )

Gurun har talat! :bow

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:

Äh.. Dom har ju inte fattat att det sitter där som skydd för svingen. :fakta
Är ju ett måste bland alla husa-marodörer som försöker ramma en hela tiden... :crash

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Mycket prat och ingen verkstad! :arsele

Ghost hade bättre puts på prylarna den HÄR gången, men min hoj är ALLTID ren och fin!!! :fakta

Rävens Hynda är gammal och trött och behöver piffas upp! Gurun visar hur och kanske även VARFÖR! :fakta

Oavsett vad ni säger och hur mycket ni än försöker så är Husan överlägset BÄST! :fatta! Minst, sötast, snabbast och coooooolast! :mattias

Puss då! :hej

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ghost skrev:
Äh.. Dom har ju inte fattat att det sitter där som skydd för svingen. :fakta
Är ju ett måste bland alla husa-marodörer som försöker ramma en hela tiden... :crash
Framstänkan sitter som skydd för svingen? Menar du att den liksom kan fällas ut ÄNNU mer, som en jättelik myrsloksnäsa??? och FÖRSVARA svingen mot attacker, eller vad SVAMLAR du om?

För övrigt så finns det inga marodörer som kör Husa och om du skulle känna dig hotad att bli rammad, så beror det på att du

KÖR FÖR LÅNGSAMT!!!

:tuttar

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept