Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Räven skrev:
Yasha skrev:
Lite gladare är jag nu, men någon Hynda behöver jag inte byta till, för det är som att byta GULD mot BAJS! :fakta

:rofl
Nu ska vi inte vara såna. Hondan har fina kvaliteter också.. hon eeh :va .. är juh röd! Och Vit!
Visst fick jag till det bra där?!? :banana Men Hyndan har säkert något som är bra, annars skulle du ju inte ha valt den! Eller hur?!? :rolleyes:

MUUAHAHAHAAAA :rofl

Räven

Norrlänning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gasgas sm400
Yasha skrev:
JA! Bra idé! :tummenupp Den satt perfekt på min lilla pygméskalle och kan du tänka dig att skiljas från den, så får jag även tillhöra den exklusiva skara utvalda medlemmar som bär en ex-Heda-detalj! :bow
QUOTE]

Tror du han signerar? ;)

Räven

Norrlänning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gasgas sm400
Yasha skrev:
Visst fick jag till det bra där?!? :banana Men Hyndan har säkert något som är bra, annars skulle du ju inte ha valt den! Eller hur?!? :rolleyes:

MUUAHAHAHAAAA :rofl

Japp! Priset! :rofl Näe då.. hon e så fiiin så fiiin

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Förlåt alla motardägare som läser Heda fanclub och håller med Ebbe om att Yasha har drabbats av storhetsvansinne!

Min Husa är min första hoj, min enda motard och min gullegris, som jag daltar mer med än med min sambo (till hans förtret ibland...).

Eftersom lill-Husan kan allt (och det har hon bevisat, dock inte med MIG på ryggen...), så är det ett oomkullrunkeligt (gillar det ordet... *fniss*) FAKTUM att lill-Husan råkkar phetast av ALLA hojar, motard eller icke! :fakta

Även om det nu är så att det är just lill-Husan som ÄR min favvo, så smittar detta NATURLIGTVIS av sig på ALLA Husaberg-motorcyklar! :hördu Självklart kan jag inte stå till svars för någon annan Husaberg än min egen, om nu något fel skulle uppstå på nå'n av dem... :eek: Men jag vet EN sak! Och det är att ingen kommer någonsin att kunna ändra min uppfattning om att lill-Husan är vackrast i hela världen! :tuttar

Så... trots att nu detta står i Heda fanclub, så...

VÄLKOMNA in i den underbara Husabergvärlden, där hojarna går som raketer, grejerna går i evighet och himlen är en plats där vi vistas varje dag! :rofl

:1pajas

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Räven vad säger du?

Dax att trycka ned Vera i sina vector´s igen så hon inte ser solen, nyss var hon bortglömd, sedan tog det en kvart så ska hon börja predika Husa här istället..... hm.....

....... eller frxtn......

Det här är ju Heda fanclub...

DANSA Å HÄNGE MED :banana
SJUNG MED OSS LÅT MUNNEN LE....... :banana

Yasha skrev:
Förlåt alla motardägare som läser Heda fanclub och håller med Ebbe om att Yasha har drabbats av storhetsvansinne!

Min Husa är min första hoj, min enda motard och min gullegris, som jag daltar mer med än med min sambo (till hans förtret ibland...).

Eftersom lill-Husan kan allt (och det har hon bevisat, dock inte med MIG på ryggen...), så är det ett oomkullrunkeligt (gillar det ordet... *fniss*) FAKTUMatt lill-Husan råkkar phetast av ALLA hojar, motard eller icke! :fakta

Även om det nu är så att det är just lill-Husan som ÄR min favvo, så smittar detta NATURLIGTVIS av sig på ALLA Husaberg-motorcyklar! :hördu Självklart kan jag inte stå till svars för någon annan Husaberg än min egen, om nu något fel skulle uppstå på nå'n av dem... :eek: Men jag vet EN sak! Och det är att ingen kommer någonsin att kunna ändra min uppfattning om att lill-Husan är vackrast i hela världen! :tuttar

VÄLKOMNA in i den underbara Husabergvärlden, där hojarna går som raketer, grejerna går i evighet och himlen är en plats där vi vistas varje dag! :rofl

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:

Eftersom lill-Husan kan allt (och det har hon bevisat, dock inte med MIG på ryggen...), så är det ett oomkullrunkeligt (gillar det ordet... *fniss*) FAKTUM att lill-Husan råkkar phetast av ALLA hojar, motard eller icke! :fakta

Ja.... Just det!!! Det är ju det jag brukar säga. Fast om MIN Husa...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Oh, förlåt du store guru... :bow Jag slant visst i fokus för en stund, men det kan du kanske förstå när det står en sådan skönhet och glänser i garaget?!? :rodnar

Det är klart att Heda råkkar phetast alla kategorier, men hallå... du kan ju inte bli sotis på en hoj!!! :fatta!

:Bugar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Be inte om ursäkt, jag drygar mest.

Hehehe :hej

Yasha skrev:
Oh, förlåt du store guru... :bow Jag slant visst i fokus för en stund, men det kan du kanske förstå när det står en sådan skönhet och glänser i garaget?!? :rodnar

Det är klart att Heda råkkar phetast alla kategorier, men hallå... du kan ju inte bli sotis på en hoj!!! :fatta!

:Bugar

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Nu är man hemma i kylan igen, OCH SNÖN!!!! :3freak Va fan har ni gjort för att fixa till det så här på en vecka?!?! Det var ju hyggligt bra när vi drog... :confused:
Aja, bilder från resan kommer att dyka upp inom en snar framtid här i vårat egna lilla HEDA-UNIVERSUM. :banana

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Nu är man hemma i kylan igen, OCH SNÖN!!!! :3freak Va fan har ni gjort för att fixa till det så här på en vecka?!?! Det var ju hyggligt bra när vi drog... :confused:
Aja, bilder från resan kommer att dyka upp inom en snar framtid här i vårat egna lilla HEDA-UNIVERSUM. :banana
VÄLKOMMEN HEM! :hej

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...