Ghost skrev:Nå.. Vad kom du fram till, nu när du har tittat på kortet igen, vem av oss är äldst???
Yasha skrev:Förresten! Måste ju visa vad vi har gjort idag! Vi har städat i garaget!
Allt det som hänger på vägg och står i/på hyllor, stod tidigare direkt på golvet...
Var i h-e ställde vi hojarna förut?!?
Naturligtvis glömde vi ta en "före"-bild...
Tom Byron skrev:Du e nog äldre....... vid en närmare koll
Ghost skrev:YES!!! Eller..ehh... näe.. fast jag är inte lika gammal som vissa andra här i kring...
Tom Byron skrev:Inte lika snabb heller.........
Tom Byron skrev:Inte lika snabb heller.........
Ghost skrev:GAAHAHAHAHA inte mycket du... men jag ritade flest & mest spår iaf.
OOPS! jag menar naturligtvis HEDA
Tom Byron skrev:.........I kalsongerna eller........ jag vet hur det känns att bli omkörd, erkänn nu då!
Ghost skrev:Den enda som inte lyckades köra om mig var Räven fast hon placerade ju sin vita springare med den fina framskärmen i däckstraven,
Och där gör man ju inga omkörningar...
Tom Byron skrev:Jag har aldrig heller kört om någo i en gocarthall, så vi kanske får tampas lite. Jag dummar mig mest....... Hm, Räven får skylla sig själv för hon hade kunnat undvika olyckan!! Om hon inte haft den där vita elefantsnablen hängandes under styrkronan så hade den inte tagit så mycket vind när hon gasar järnet på rakorna och därigenom sluppit styrvobblet!
Och glöm inte........NI råKKar phet (oxå)
Ghost skrev:Yiipie jag råkkar!!!!! Tack så mycket!
Tomas_l skrev:jag e med heda....
Öööhh... en wannabe till?!? Welcome to the pleasuredome...Tomas_l skrev:jag e med heda....
MEN!!! Har man övningskört med GURUN, har man ju nästan tillträde till ordinarie medlemskap pronto! Eller?!?Tom Byron skrev:Åh, min kära övningskörare, tänk att jag vidgade ditt liv så du insåg att det fanns hojåkning utanför rödljusen inne istan, faan va jag råKKar.....
Nästa år åker vi bana
Yasha skrev:MEN!!! Har man övningskört med GURUN, har man ju nästan tillträde till ordinarie medlemsakp pronto! Eller?!?
Tom Byron skrev:Hehehe, den stackarn hade som övningskörningsmerit att kryssa mellan rödljusen inne istan, jag visade honom en kurvig väg..... å rackarns va glad han blev. "så här långt har jag aldrig kört" ehehe han har MYCKET att lära, men han får det ju från den bästa there is!
Yasha skrev:Han får nog kvala in som hangaround och senare wannabe, som alla andra alltså... Men ju fler vi är tillsammans, ju gladare vi bli! Visst?!?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|