Tom Byron skrev:Rigge jag ska OLLA på din panna![]()
Tom Byron skrev:Rigge jag ska OLLA på din panna![]()
Yasha skrev:Men Heda!!! Det kan ju inte vara kul att bli OLLAD på pannan, ens av GURUN!!!
Eller???
![]()
Tom Byron skrev:Oroa dig inte, du lär aldrig få vet![]()
Yasha skrev:*puuh* Blev lite orolig där ett tag...![]()
Det blev så automatiskt...Tom Byron skrev:Hur gjorde du för att få en thumnail i tråden, då måste bilden ligga någonstans va?
Frxtn, jag saknar en bild i min mail![]()
Yasha skrev:Det blev så automatiskt...![]()
Och du skulle ju få en skiva sa vi ju!!!![]()
Tom Byron skrev:Lite OT, (ganska mycket) men vad gör man inte......... är det hemligt eller går det att dela med sig?
Tom Byron skrev:Fia/Ebbe, kan du hjälpa mig?
Det finns en som undrar lite ang Tito? Du vet han som ska sova på Supermoto samt ha mig som hundbenHur gammal e han å vilken kennel kommer den ifrån?
Lite OT, (ganska mycket) men vad gör man inte......... är det hemligt eller går det att dela med sig?
Ebbe skrev:Öhh, jaha!?!? Vem är det då? Och varför undrar han/hon ang. Tito?
Tom Byron skrev:Svara nu då så kan jag verka kunnig och påläst![]()
![]()
Tom Byron skrev:Det var ju ett mysigt svar? Är det hemligt?? Eller vet du inte?
Jo, hon som frågar är ungefär lika interesserad av hundar (och mig?) som du å jag om motarder?![]()
Vi kom in på dogs å då berättade jag om Tito eftersom det e den enda hunden jag "känner" och som jag inte är så rädd för![]()
Svara nu då så kan jag verka kunnig och påläst![]()
![]()
Fia skrev:Om du vill veta exakt:
Han heter Obskaja´s Amfora- cape. Är född 960816 i Bromma. Uppfödaren heter Birgitte DeMant eller nåt liknande. Vad vill du veta mer? Att han älskar jaga katter och plocka höns!!
Hoppas det hjälper dig i raggningsförsöken!![]()
/Fia
Tom Byron skrev:Vilka av de de där orden är sorten på hunden då?![]()
![]()
![]()
Efter Vita viner... hehe, skoj. Tito som i "Vino tinto" eller?? Inte helt överensstämmande, jag vet men rätt taskigt att döpa jycken efter billigaste vinet på bolaget.Ebbe skrev:Samojed är rasnamnet. Obskaja's är kennelnamnet, Amfora-Cape är Titos "riktiga" namn som kenneln gav honom. Men sen är ju alla som köper hund fria att döpa dom till vad dom vill såklart.
Supermoto skrev:Ränk om man spiller rött vin på stackarn. Måste ju vara svårare att få bort än ur min vardagsrumsmatta....
Matta fattar jag men plattTom Byron skrev:Det e ju du som är mattan! Tänk när han börjar nafsa på sitt hundben istället, då kan du vara glad att du bara är platt![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |