Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Skräckupplevelse?!?

Jo, men jag har gjort något verkligt läskigt idag!!! För att komma över min skräck så ägnade jag mig åt lite kognitiv terapi och när jag ändå liksom åkte förbi, så klev jag helt sonika in på huvudkontoret och utsatte min kropp, min syn, min känsel, min hörsel (ja, ni förstår) för en makalös PLÅGA!!! Jag fick utslag på hela kroppen, alla flimmerhåren i näsan frättes bort och mina ögon blev alldeles grumliga flera timmar efteråt, men... JAG ÖVERLEVDE!!! :banana

Iofs beror det sistnämnda troligtvis endast på att jag stod och tryckte näsan mot ingången till det stängda kontoret bredvid... Räddaren i nöden! Himmelriket på jorden och Mekka för varje supermotardist!!! :bow

Var jag har varit? :confused:

I Örebro! På KÅTEÄMMs huvudkontor!!! :fatta!

Och det som ligger precis bredvid är ju det underbara HUSABERGkontoret naturligtvis!!! :kär



Min dotter frågade efter och FICK reklamklistermärken! :kocko
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Sökt jobb?

Fixat spons?

Ni lär ju inte ha åkt dit bara för några klistermärken? Var det coolt då?

/Heda

Yasha skrev:
Jo, men jag har gjort något verkligt läskigt idag!!! För att komma över min skräck så ägnade jag mig åt lite kognitiv terapi och när jag ändå liksom åkte förbi, så klev jag helt sonika in på huvudkontoret och utsatte min kropp, min syn, min känsel, min hörsel (ja, ni förstår) för en makalös PLÅGA!!! Jag fick utslag på hela kroppen, alla flimmerhåren i näsan frättes bort och mina ögon blev alldeles grumliga flera timmar efteråt, men... JAG ÖVERLEVDE!!! :banana

Iofs beror det sistnämnda troligtvis endast på att jag stod och tryckte näsan mot ingången till det stängda kontoret bredvid... Räddaren i nöden! Himmelriket på jorden och Mekka för varje supermotardist!!! :bow

Var jag har varit? :confused:

I Örebro! På KÅTEÄMMs huvudkontor!!! :fatta!

Och det som ligger precis bredvid är ju det underbara HUSABERGkontoret naturligtvis!!! :kär



Min dotter frågade efter och FICK reklamklistermärken! :kocko
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
Jo, men jag har gjort något verkligt läskigt idag!!! För att komma över min skräck så ägnade jag mig åt lite kognitiv terapi och när jag ändå liksom åkte förbi, så klev jag helt sonika in på huvudkontoret och utsatte min kropp, min syn, min känsel, min hörsel (ja, ni förstår) för en makalös PLÅGA!!! Jag fick utslag på hela kroppen, alla flimmerhåren i näsan frättes bort och mina ögon blev alldeles grumliga flera timmar efteråt, men... JAG ÖVERLEVDE!!! :banana

Iofs beror det sistnämnda troligtvis endast på att jag stod och tryckte näsan mot ingången till det stängda kontoret bredvid... Räddaren i nöden! Himmelriket på jorden och Mekka för varje supermotardist!!! :bow

Var jag har varit? :confused:

I Örebro! På KÅTEÄMMs huvudkontor!!! :kär

Och det som ligger precis bredvid är ju det märkliga HUSABERGkontoret naturligtvis!!! :p


Min dotter frågade efter och FICK reklamklistermärken! :banana


Hittade lite felaktigheter i texten som jag ändrade... :1pajas
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jooo! :rodnar Fick en tokig idé, när jag och Matilda ändå var i sta'n och hade lite tid att slå ihjäl! :rofl Ville ju se vad de pysslade med där inne och försöka få bot för min fobi! :FU

Hade det varit någon hemma på Husa-kontoret, kanske jag hade tagit mig en pratstund med någon lämplig person, men så var nu icke fallet... :va

Tom Byron skrev:
Sökt jobb?

Fixat spons?

Ni lär ju inte ha åkt dit bara för några klistermärken? Var det coolt då?

/Heda
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Phet !!!

Såg du om det stod någon bäbis där å trånade efter mig?
Eller är det ett riktigt kontor som de bara vänder papper på, ingen logistik..........typ skicka Hojar till ÅF osv?



Yasha skrev:
Jooo! :rodnar Fick en tokig idé, när jag och Matilda ändå var i sta'n och hade lite tid att slå ihjäl! :rofl Ville ju se vad de pysslade med där inne och försöka få bot för min fobi! :FU

Hade det varit någon hemma på Husa-kontoret, kanske jag hade tagit mig en pratstund med någon lämplig person, men så var nu icke fallet... :va
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
De hade en hel utställningshall full med orangea saker på två hjul + diverse tillbehör för både tvåhjulingar och tvåbeningar!!! Fanns säkert något du skulle vilja ha också, kära guru. :hej Såg en vacker blågul bland allt orange oxå... Tror det var en FE550. :kär

Tom Byron skrev:
Phet !!!

Såg du om det stod någon bäbis där å trånade efter mig?
Eller är det ett riktigt kontor som de bara vänder papper på, ingen logistik..........typ skicka Hojar till ÅF osv?
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ebbe, nu får vi rycka upp oss!

Trendfika var länge sedan. Dax va :va

:hördu Fredag

Java eller amusement ?

Toast eller Kaffe...... det e nog min tur att bjuda :7peta
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Åhå! Där ser man......... är det bara dropin, eller ringde du och sade till lixom?

Är ni här i helgen eller i S-tälje?

Yasha skrev:
De hade en hel utställningshall full med orangea saker på två hjul + diverse tillbehör för både tvåhjulingar och tvåbeningar!!! Fanns säkert något du skulle vilja ha också, kära guru. :hej Såg en vacker blågul bland allt orange oxå... Tror det var en FE550. :kär
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
He he... de blev nog rätt förvånade när jag bara stövlade in! :crash

Vi är i Gävle i helgen. PARTY!!! :banana

Tom Byron skrev:
Åhå! Där ser man......... är det bara dropin, eller ringde du och sade till lixom?

Är ni här i helgen eller i S-tälje?
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Nja, jag vet inte om jag tycker att det råKKar direkt... :va Iofs gillar jag mitt jobb, men jobba generellt är ngt jag helst skulle slippa! Tänk att få vara ledig, åka jorden runt och muppa runt på världens alla RR-banor och bara köra hoj och ha det bra... *drömmer*

Lön? Vadå lön? Jag är doktorand! Jag får i princip BETALA för att få jobba!!! :6surkart

:hej

Tom Byron skrev:
Ja precis, Jobba råKKar då får man bagis :hej

.......... eller en slant ivf......... bidrag kanske det heter :rodnar
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Jooo! :rodnar Fick en tokig idé, när jag och Matilda ändå var i sta'n och hade lite tid att slå ihjäl! :rofl Ville ju se vad de pysslade med där inne och försöka få bot för min fobi! :FU

Hade det varit någon hemma på Husa-kontoret, kanske jag hade tagit mig en pratstund med någon lämplig person, men så var nu icke fallet... :va
Skapligt dålig uppfostran :fatta!
Skapligt dryg att inte fika med SuperFiko (som jobbar mitt emellan G-vik & HUSAkontoret) :arsele
Skapligt dåligt badhus sominte släpper in folk :mad: . Sorry 'bout that :(
Skapligt rekord SuperSlider har i rutzchkanan med vidrigt snabba 7.21 :FU
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ja, vad ska jag säga? Hur skulle jag kunna veta att du jobbar så nära de platser vi irrade runt på? Du SA' ju inget om det!!! :fatta!

Det är klart vi hade fikat med dig, om vi bara inte hade blivit så less!!! :fatta!
(Och vi hade vetat ovanstående... :rolleyes: )

Åk aldrig till Gustavsvik när det är skollov!!! :fatta!

Vi kommer åter och då ska du få en match i SuperTurboTjosanSlidern!!! :tuttar

Supermoto skrev:
Skapligt dålig uppfostran :fatta!
Skapligt dryg att inte fika med SuperFiko (som jobbar mitt emellan G-vik & HUSAkontoret) :arsele
Skapligt dåligt badhus sominte släpper in folk :mad: . Sorry 'bout that :(
Skapligt rekord SuperSlider har i rutzchkanan med vidrigt snabba 7.21 :FU
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Ja, vad ska jag säga? Hur skulle jag kunna veta att du jobbar så nära de platser vi irrade runt på? Du SA' ju inget om det!!! :fatta!

Det är klart vi hade fikat med dig, om vi bara inte hade blivit så less!!! :fatta!
(Och vi hade vetat ovanstående... :rolleyes: )

Åk aldrig till Gustavsvik när det är skollov!!! :fatta!

Vi kommer åter och då ska du få en match i SuperTurboTjosanSlidern!!! :tuttar
Var ju ingen som frågade var jag jobbar :whip Ni hade inte fått komma hit ändå. Tar några veckor för SÄPO att godkänna folk innan de släpps in så...

Mitt recept för ett lyckat besök på G-vik lyder.
* Skit i ungarna
* Boka plats på relaxen valfri fredag (gärna precis före lön) 11:30 (billigare då).
* Ta med massa smuggelöl in i bastun (strängt förbjudet)
* Bubbla, sola, relaxa och känn dig jättedryg eftersom du vet att du är mkt bättre än packet som går runt nere på vanliga badet.
* Runt 19 eller så går man till restaurangen där bord är bokat. Man dricker lite jordnötssås :3freak eller liknande. Äter gott och dricker mer öl.
* Beroende på vad klockan är går man till lämplig kamrat eller direkt till krogen.

KAN INTE GÅ FEL :mattias
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
SÄPO skulle inte godkänna mig även om jag försökte, jag är ju en så'n där invandrad person med utländskt medborgarskap! :rodnar

Och du... gäller receptet även om sällskapet är en 10-åring??? :1pajas

Supermoto skrev:
Var ju ingen som frågade var jag jobbar :whip Ni hade inte fått komma hit ändå. Tar några veckor för SÄPO att godkänna folk innan de släpps in så...

Mitt recept för ett lyckat besök på G-vik lyder.
* Skit i ungarna
...
KAN INTE GÅ FEL :mattias
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
SÄPO skulle inte godkänna mig även om jag försökte, jag är ju en så'n där invandrad person med utländskt medborgarskap! :rodnar

Och du... gäller receptet även om sällskapet är en 10-åring??? :1pajas
Det är nog ingen fara. Vi har juggar, polacker nån chilernare och en tjej som springer runt i huckle hela dagarna här. Var är du från då?

10-åring... Beror på.... Dricker hon pilsner som en svamp i bastun så går det nog bra. Blir värre med att få köpa öl i baren på relaxen, på restaurang och på krogen. KANSKE blir enklast om hon stannar hemma.....
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Ebbe, nu får vi rycka upp oss!

Trendfika var länge sedan. Dax va :va

:hördu Fredag

Java eller amusement ?

Toast eller Kaffe...... det e nog min tur att bjuda :7peta


Kanske, jag ringer dig imorrn fm., har lite att dona med. Och då är det Coffe Corner som gäller! Betydligt godare kaffe än Amuse... + att nu har vi ju inte pressen att vi måste parkera mopparna utanför. :hej
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top