Heda fanclub!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Skapligt dålig uppfostran :fatta!
Skapligt rekord SuperSlider har i rutzchkanan med vidrigt snabba 7.21 :FU

Utmaningen antagen!!!!!!! :brynad Jag är inte heller helt osnabb i badhussliderz... :D

När åker fancluben på badresa till Örebro då?!? :banana
 

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Ebbe skrev:
Utmaningen antagen!!!!!!! :brynad Jag är inte heller helt osnabb i badhussliderz... :D

När åker fancluben på badresa till Örebro då?!? :banana

Ja det måste ni göra! så en enkel hangaround kan komma och plaska med er ärevördiga medlemmar! :Bugar


:rock HEDA :rock
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Aha, coffecorner! Trodde det hette Java.

Skönt det där med mopparna, de kan ju bli förkylda osv när man inte bestyckat om eller hällt i tynnre olja så här på höstkanten. Dessutom skulle de väl ärja ihop i dagens regn/saltblandningar.

Ebbe skrev:
+ att nu har vi ju inte pressen att vi måste parkera mopparna utanför. :hej
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Utmaningen antagen!!!!!!! :brynad Jag är inte heller helt osnabb i badhussliderz... :D

När åker fancluben på badresa till Örebro då?!? :banana
Kände att det var dax för ett litet förslag....

När snön lagt sig ordentligt bjude SuperGrillo till grillfest på den gigantiska uteplatsen hemmavid. Receptet från tidigare görs då om genom att resturangen byts mot grillning och kanske även nån/några timmar tidigare än 19. Övernattningsplatser ordnas givetvis. Även MC kan med fördel medtagas för lite lek på Hjälmarens is. Man kanske skriver om recpetet helt och byter ut watersliden mot skoj-på-is. Vad sägs?
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Kände att det var dax för ett litet förslag....

När snön lagt sig ordentligt bjude SuperGrillo till grillfest på den gigantiska uteplatsen hemmavid. Receptet från tidigare görs då om genom att resturangen byts mot grillning och kanske även nån/några timmar tidigare än 19. Övernattningsplatser ordnas givetvis. Även MC kan med fördel medtagas för lite lek på Hjälmarens is. Man kanske skriver om recpetet helt och byter ut watersliden mot skoj-på-is. Vad sägs?
Heda fanclub-invasion! JAAAAA!!! :banana
 

Bifogat

  • invasion.gif
    invasion.gif
    2.4 KB · Visningar: 22

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hellre is än bassäng, jag gör ju mig mycket bättre i ett skinnställ, än halvnaken, blek å luddig vid sidan av en pool :död

Mera minusgrader åt folket!!!

/Heda

Supermoto skrev:
Kände att det var dax för ett litet förslag....

När snön lagt sig ordentligt bjude SuperGrillo till grillfest på den gigantiska uteplatsen hemmavid. Receptet från tidigare görs då om genom att resturangen byts mot grillning och kanske även nån/några timmar tidigare än 19. Övernattningsplatser ordnas givetvis. Även MC kan med fördel medtagas för lite lek på Hjälmarens is. Man kanske skriver om recpetet helt och byter ut watersliden mot skoj-på-is. Vad sägs?
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Hellre is än bassäng, jag gör ju mig mycket bättre i ett skinnställ, än halvnaken, blek å luddig vid sidan av en pool :död

Mera minusgrader åt folket!!!

/Heda
Just ja... Det har du rätt i.... Fast jag kan ta den kulan och säga att det såklart är JAG som inte gör mig så bra vid sidan av en pool. Du är ju GURUN och ser såkalrt bra ut ÖVERALLT.

Då blir det skoj-på-is och sen grillning :mattias
Dansa isdans ordentligt nu varje kväll...
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Glöm inte trikåerna då? Vilken färg har du gul/blå ?

Supermoto skrev:
Just ja... Det har du rätt i.... Fast jag kan ta den kulan och säga att det såklart är JAG som inte gör mig så bra vid sidan av en pool. Du är ju GURUN och ser såkalrt bra ut ÖVERALLT.

Då blir det skoj-på-is och sen grillning :mattias
Dansa isdans ordentligt nu varje kväll...
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:) Hoppas, hoppas att vi har fått fälgar till lill-Husan! *håller tummarna*

Det kanske kan bli en Husaberg-balett på isen? :rofl Eller är det bara "Dansar i trikåer" alias Supermoto som dansar nu, så där i väntan på issäsongen??? :confused:

:banana
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
åh, Vera kickin´ice-ass butt.........

Drömma kan man ju, känns lagomt att vakna idag är man är ledig, regnet slår mot fönstret å man trycker ned skallen i kudden å bara myser........


Yasha skrev:
:) Hoppas, hoppas att vi har fått fälgar till lill-Husan! *håller tummarna*

Det kanske kan bli en Husaberg-balett på isen? :rofl Eller är det bara "Dansar i trikåer" alias Supermoto som dansar nu, så där i väntan på issäsongen??? :confused:

:banana
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Nåja.. det var väl inte så mycket mig jag tänkte på... kickar nog inte så mycket butt, men prova kan man väl?!? :rodnar

Jag är rätt glad att det regnat hela natten, för jag glömde ölen jag köpt till kvällens VM i Skitfull (60 burkar!), bak i bilen... :eek:

Tom Byron skrev:
åh, Vera kickin´ice-ass butt.........

Drömma kan man ju, känns lagomt att vakna idag är man är ledig, regnet slår mot fönstret å man trycker ned skallen i kudden å bara myser........
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Nu var det länge sedan...


HEDA är GURUN

HEDA är MANNEN

HEDA är BÄST

:Bugar HEDA :bow HEDA :bow HEDA :Bugar



...orkade inte dikta just nu, men det kommer säkert...
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
60Burkar :confused:

Då behöver du inte klä ut dig, för du lär ju se rätt härjade ut efter redan 10 burkar :banana :rolleyes:



Yasha skrev:
Nåja.. det var väl inte så mycket mig jag tänkte på... kickar nog inte så mycket butt, men prova kan man väl?!? :rodnar

Jag är rätt glad att det regnat hela natten, för jag glömde ölen jag köpt till kvällens VM i Skitfull (60 burkar!), bak i bilen... :eek:
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ja, jag ska faktiskt inte dricka upp alla själv! :kocko Vi har pubkväll i mc-föreningens klubblokal ikväll! :fyllisar

Tom Byron skrev:
60Burkar :confused:

Då behöver du inte klä ut dig, för du lär ju se rätt härjade ut efter redan 10 burkar :banana :rolleyes:
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
FATTAR JA´ VÄL :arsele

Ohh, va massa cola smileys :yoparty

Jag fikade lite med Ebbe :banana du vet han som gillar KTM :dummer vi konstaterade att man aldrig längtat så mycket till vinter :yoparty

Jävla skitregn :gnissla

......sådär nu har man spammat lite......... Jag dricker Fanta vildabär å ska iväg på middag om en timme......*nervös* :hihi Men vad kan gå snett :va

TREVLIG HELG ALLA SPAMMARE

Yasha skrev:
Ja, jag ska faktiskt inte dricka upp alla själv! Vi har pubkväll i mc-föreningens klubblokal ikväll!
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Vad kan bli bättre en Lördag förmiddag än att åka å jobba å spana på "bubbels" :va

Ska se om jag får lite tid över så kan jag ta ett idolfoto åt tid (Ebbe) å lägga ut här :arsele :)

Yasha skrev:
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Vad kan bli bättre en Lördag förmiddag än att åka å jobba å spana på "bubbels" :va

Att inte åka & jobba & glo på Bubbles, utan sitta hemma försöka odla fram den huvudvärk som man borde ha efter festen igår på Tivoli i Tokholm. :fyllisar


:yoparty
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Crap, jag missade bubbles.........who cares :tummenupp

När faan ska det sluta regna då?? Snacka om höstväder, mera snö å minusgrader :yoparty

Ghost skrev:
Att inte åka & jobba & glo på Bubbles, utan sitta hemma försöka odla fram den huvudvärk som man borde ha efter festen igår på Tivoli i Tokholm. :fyllisar


:yoparty
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Crap, jag missade bubbles.........who cares :tummenupp

När faan ska det sluta regna då?? Snacka om höstväder, mera snö å minusgrader :yoparty

Det är bara bra med lite väta i marken, då dammar det inte så mycket på grusvägarna ju... :rolleyes:
Annars får man väl konvertera till asfaltåkning inomhus. :huvet


:Bugar :Bugar
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top