Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Förresten! :) Måste ju visa vad vi har gjort idag! Vi har städat i garaget! :3freak

Allt det som hänger på vägg och står i/på hyllor, stod tidigare direkt på golvet...
Var i h-e ställde vi hojarna förut?!? :va

Naturligtvis glömde vi ta en "före"-bild... :smasha
 

Bifogat

  • redigerat garaget.jpg
    redigerat garaget.jpg
    61.2 KB · Visningar: 41

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
Förresten! :) Måste ju visa vad vi har gjort idag! Vi har städat i garaget! :3freak

Allt det som hänger på vägg och står i/på hyllor, stod tidigare direkt på golvet...
Var i h-e ställde vi hojarna förut?!? :va

Naturligtvis glömde vi ta en "före"-bild... :smasha

Eeh, ja var STÄLLDE ni hojarna förut egentligen, ser inte ut att vara så mycket plats... :va
Ser bra ut nu iaf! :tummenupp
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
.........I kalsongerna eller........ jag vet hur det känns att bli omkörd, erkänn nu då! :hej

Ghost skrev:
GAAHAHAHAHA inte mycket du... :rofl men jag ritade flest & mest spår iaf. :crash


:Bugar :tuttar OOPS! jag menar naturligtvis :Bugar HEDA
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
.........I kalsongerna eller........ jag vet hur det känns att bli omkörd, erkänn nu då! :hej

Var jag otydlig eller? Tydligen...

PHETT frånkörd!! Hade ingenting att sätta emot det ritade desto mer däremot... :crash :Bugar :tuttar

Om du dyker upp den 8:e så ska jag se till att du kan få köra om mig du också... :FU :whip


:hej
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Den enda som inte lyckades köra om mig var Räven fast hon placerade ju sin vita springare med den fina framskärmen :kär i däckstraven,
Och där gör man ju inga omkörningar... :rofl
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag har aldrig heller kört om någo i en gocarthall, så vi kanske får tampas lite. Jag dummar mig mest....... Hm, Räven får skylla sig själv för hon hade kunnat undvika olyckan!! Om hon inte haft den där vita elefantsnablen hängandes under styrkronan så hade den inte tagit så mycket vind när hon gasar järnet på rakorna och därigenom sluppit styrvobblet! :7peta

Och glöm inte........NI råKKar phet (oxå) :Bugar :)

Ghost skrev:
Den enda som inte lyckades köra om mig var Räven fast hon placerade ju sin vita springare med den fina framskärmen :kär i däckstraven,
Och där gör man ju inga omkörningar... :rofl
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Jag har aldrig heller kört om någo i en gocarthall, så vi kanske får tampas lite. Jag dummar mig mest....... Hm, Räven får skylla sig själv för hon hade kunnat undvika olyckan!! Om hon inte haft den där vita elefantsnablen hängandes under styrkronan så hade den inte tagit så mycket vind när hon gasar järnet på rakorna och därigenom sluppit styrvobblet! :7peta

Och glöm inte........NI råKKar phet (oxå) :Bugar :)

Elefantsnabel... :rofl :rofl :rofl :tummenupp


Yiipie jag råkkar!!!!! Tack så mycket! :eek: :1pajas
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Åh, min kära övningskörare, tänk att jag vidgade ditt liv så du insåg att det fanns hojåkning utanför rödljusen inne istan, faan va jag råKKar.....

Nästa år åker vi bana :hej

Tomas_l skrev:
jag e med heda.... :öl :öl :banana
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Åh, min kära övningskörare, tänk att jag vidgade ditt liv så du insåg att det fanns hojåkning utanför rödljusen inne istan, faan va jag råKKar.....

Nästa år åker vi bana :hej
MEN!!! Har man övningskört med GURUN, har man ju nästan tillträde till ordinarie medlemskap pronto! Eller?!? :banana
 
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hehehe, den stackarn hade som övningskörningsmerit att kryssa mellan rödljusen inne istan, jag visade honom en kurvig väg..... å rackarns va glad han blev. "så här långt har jag aldrig kört" ehehe han har MYCKET att lära, men han får det ju från den bästa there is! :squid

Yasha skrev:
MEN!!! Har man övningskört med GURUN, har man ju nästan tillträde till ordinarie medlemsakp pronto! Eller?!? :banana
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:rofl Han får nog kvala in som hangaround och senare wannabe, som alla andra alltså... :crash Men ju fler vi är tillsammans, ju gladare vi bli! Visst?!? :lol
Tom Byron skrev:
Hehehe, den stackarn hade som övningskörningsmerit att kryssa mellan rödljusen inne istan, jag visade honom en kurvig väg..... å rackarns va glad han blev. "så här långt har jag aldrig kört" ehehe han har MYCKET att lära, men han får det ju från den bästa there is! :squid
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Undra om Fuelmediagänget har fest, ploppar in lite skumma stuff i PM boxen :FU :FU

Rigge jag ska OLLA på din panna :fatta!


Yasha skrev:
:rofl Han får nog kvala in som hangaround och senare wannabe, som alla andra alltså... :crash Men ju fler vi är tillsammans, ju gladare vi bli! Visst?!? :lol
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top