Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yo man !!!

Grattis, nu snöar det ivf........ Jag tror det är 13Feb, e skutskär, helgen efter tror jag det e östhammar

Sedan 5 och 6mars e det väl hofors å årsunda


Jag e inte 100% på det. Annars kan vi väl ta en korv på Rörkenpremiären va :tummenupp

Nurse Ratched skrev:
Hej grabbar!

Börjar återfå sug efter MC så en bullpåse, en termos med kaffe och lite isbane-RM vore inte helt fel. När?

Har fått tillökning igen och "Ebbe" visade sig vara en Stina. Stor, hungrig och frisk! Blivande brollybabe till storebror. Hade det blivit en pojk hade han fått heta Ebbe Och då vet jag en här på tråden som tyckt att det hade varit coolt i alla fall.

Rädda mig från blöjträsket med ett isbanedatum :arsele

Dubbelfarsan Hising
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Heda skrev:
Jo men is finns det juh!! iaf här, men vi måste ha snö för att få vallar, så att inte hojen fortsätter i en km vid tex, en vurpa :)

Vurpa? Det är ett okänt begrepp... Vad är det? :D
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Grattis Dr. Hising! :Bugar :fyllisar :)
Och vilken ära för mig att ni tänkte döpa en ev. grabb till Ebbe, det hade varit övercoolt! Inte för att jag tror att det har något med mig att göra egentligen, men ändå... :Bugar

Isbane-RM får vi se om det blir nå av överhuvudtaget, snöbristen är påtaglig. Men nästa helg är du välkommen hit om du vill! Supermuppo å kanske Mindraper kommer upp på träningsläger. 2-dagars åkning om bara hojarna håller.... :rolleyes: Hör av dig om det är intressant. 070-6312944
Korvgrillning, bulla, kaffe å provkörning utlovas! Och du kommer att känna dig hemma, för det är dina gamla däck som kommer att sitta på...


Nurse Ratched skrev:
Hej grabbar!

Börjar återfå sug efter MC så en bullpåse, en termos med kaffe och lite isbane-RM vore inte helt fel. När?

Har fått tillökning igen och "Ebbe" visade sig vara en Stina. Stor, hungrig och frisk! Blivande brollybabe till storebror. Hade det blivit en pojk hade han fått heta Ebbe Och då vet jag en här på tråden som tyckt att det hade varit coolt i alla fall.

Rädda mig från blöjträsket med ett isbanedatum :arsele

Dubbelfarsan Hising
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
att: FIA !!!!

Yamma armar verkar va rätt stabila oxå :)
 

Bifogat

  • SUPERJET02.jpg
    SUPERJET02.jpg
    24.7 KB · Visningar: 42
  • SUPERJET03.jpg
    SUPERJET03.jpg
    25.1 KB · Visningar: 39

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Quitte skrev:
Avomyass!!?? Vad är det?
Skall jag vara avis?? Ok, såg länken nu... fan...
Japp, det var tanken, hehe :arsele


Heda skrev:
Var i Ebbes garage å fikade lite......

Ollade inte hans nya auspuff

Den sista e -05ans termostatfillefjong på en -04a

EDIT: Uräskta bilderna med det en en mobbekamera
ÄNTLIGEN!!!
Bänkning, bänkning, bänkning :hoppa


Ghost skrev:
Fatta hur tungt hojen kommer gå nu när du har en massa extra vikt på rykröret!
Den kommer säkert att lägga sig på sidan oftare nu bara för det...
Det kommer han göra, jag vet :crash :fakta


Ebbe skrev:
Grattis Dr. Hising!
Och vilken ära för mig att ni tänkte döpa en ev. grabb till Ebbe, det hade varit övercoolt! Inte för att jag tror att det har något med mig att göra egentligen, men ändå...

Isbane-RM får vi se om det blir nå av överhuvudtaget, snöbristen är påtaglig. Men nästa helg är du välkommen hit om du vill! Supermuppo å kanske Mindraper kommer upp på träningsläger. 2-dagars åkning om bara hojarna håller.... Hör av dig om det är intressant. 070-6312944
Korvgrillning, bulla, kaffe å provkörning utlovas! Och du kommer att känna dig hemma, för det är dina gamla däck som kommer att sitta på...
GRATTIS HISINGEN :rullandeu :skrämd

Klart vi kommer (om vettig transport kan ordnas)!!!
Inga krav på hoj/förare antar jag inför helgen... Hoppas kunna dra på mässan på torsdag så det blir inte mycket till för meck innan tyvärr.

Tyvärr sabbade jag nog vänstra knät lite i Frankrike när jag skulle "raila". Fastnade på nåt magiskt vis under railen med ena skidan och det slet till rätt bra :(
Hoppas det inte ska hindra mig till helgen bara. Såklart finns det på film som kan publiceras så fort jag få lägga vantarna på den...
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
ÄNTLIGEN!!!
Bänkning, bänkning, bänkning :hoppa

Det kommer han göra, jag vet :crash :fakta

Klart vi kommer (om vettig transport kan ordnas)!!!
Inga krav på hoj/förare antar jag inför helgen... Hoppas kunna dra på mässan på torsdag så det blir inte mycket till för meck innan tyvärr.

Tyvärr sabbade jag nog vänstra knät lite i Frankrike när jag skulle "raila". Fastnade på nåt magiskt vis under railen med ena skidan och det slet till rätt bra :(
Hoppas det inte ska hindra mig till helgen bara. Såklart finns det på film som kan publiceras så fort jag få lägga vantarna på den...

Imorgon, imorgon, imorgon :banana
Då får vi kvitto...

Nä, inga större krav. Men ett dödmanssgrepp och skinnställ är att rekommendera!

Hoppas att du kan åka ändå, är du nå svullen och så? Full rörlighet? Kanske Dr. Cost... Hising menar jag kan komma å klämma å känna!?!?!
Ska Linus med? Åsa? Ring mig å berätta när du får ett par min över i allt utvecklande...
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Heda åker Söndag ivf, kompromissa å jobba Lör :)

Wee,ska bli skoj att äta korv :tungan

Ebbe skrev:
Imorgon, imorgon, imorgon :banana
Då får vi kvitto...

Nä, inga större krav. Men ett dödmanssgrepp och skinnställ är att rekommendera!

Hoppas att du kan åka ändå, är du nå svullen och så? Full rörlighet? Kanske Dr. Cost... Hising menar jag kan komma å klämma å känna!?!?!
Ska Linus med? Åsa? Ring mig å berätta när du får ett par min över i allt utvecklande...
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Wheeliegirl och Husasekten

Nu när hon är medlem och allt, så får vi inte glömma bort att hylla bakhjulsflikkan på hennes fylledag.

Du får dock ingen dikt idag, gumsan, så'nt tjafs har jag inte tid med när jag sitter och smygsurfar på jobbet. *L*

Så:

GRATTIS GRATTIS!!!
Och massor av kramar till dig! :krama

Ha en superbra dag! :tummenupp

:födelseda
 

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Yasha skrev:
Nu när hon är medlem och allt, så får vi inte glömma bort att hylla bakhjulsflikkan på hennes fylledag.

Du får dock ingen dikt idag, gumsan, så'nt tjafs har jag inte tid med när jag sitter och smygsurfar på jobbet. *L*

Så:

GRATTIS GRATTIS!!!
Och massor av kramar till dig! :krama

Ha en superbra dag! :tummenupp

:födelseda


Tack gumman!!!
Deppigt värre idag....helt plötsligt blev jag gammal ju!!! :gråta (fast bara på pappret för eg. så är jag bara 22!)
Å ingen dikt heller.....*snyft*
 
Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Nu när hon är medlem och allt, så får vi inte glömma bort att hylla bakhjulsflikkan på hennes fylledag.

Du får dock ingen dikt idag, gumsan, så'nt tjafs har jag inte tid med när jag sitter och smygsurfar på jobbet. *L*

Så:

GRATTIS GRATTIS!!!
Och massor av kramar till dig! :krama

Ha en superbra dag! :tummenupp

:födelseda
Sablar att du hann före :(

Men men, inget att hänga läpp för!
Ett JÄTTEGRATTIS från mig oxå då :krama :födelseda

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! hoppas det blev rätt
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Imorgon, imorgon, imorgon :banana
Då får vi kvitto...

Nä, inga större krav. Men ett dödmanssgrepp och skinnställ är att rekommendera!

Hoppas att du kan åka ändå, är du nå svullen och så? Full rörlighet? Kanske Dr. Cost... Hising menar jag kan komma å klämma å känna!?!?!
Ska Linus med? Åsa? Ring mig å berätta när du får ett par min över i allt utvecklande...
Ge oss kvittot omedelbums!!!

Dödmans ska jag försöka hinna med. Bara pga lathet; är dödaren slutande eller öppnande? Gissar slutande....

Skinnställ ska moddas lite så jag får plats med alla skydd jag (tydligen) verkar behöva... Men det är på G.

Det är rätt ok, smärtar lite ibland men det sk anog gå bra. Dr H har ju redan klämt på mig en gång med rätt uselt resultat (båtbenet var av) så jag vet inte.... Men det är klart att lite vänskapligt klämmande går bra :D

Vi får se hur/när/vilka som kommer beroende på en massa yttre grejer. Prio1 är att greja transport i vikket fall :gnissla Har en Expert på G men jag tror inget hinner bli klart till helgen eller ens om jag får den. Hör av mig så fort jag vet mer.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Heda skrev:
Heda åker Söndag ivf, kompromissa å jobba Lör :)

Wee,ska bli skoj att äta korv :tungan
FEGIS :fakta :hihi Klart du ska köra BÅDA dagarna...
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Wheeliegirl skrev:
Tack gumman!!!
Deppigt värre idag....helt plötsligt blev jag gammal ju!!! :gråta (fast bara på pappret för eg. så är jag bara 22!)
Å ingen dikt heller.....*snyft*
Å du hann oxå före... Nu känner jag mig oduglig och sämst :brinnerup

Fast jag hann få iväg min grattishälsning innan jag såg svaret iaf :) Grattis igen och välkommen till de riktigt vuxnas skara :lol :3freak
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top