Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
wtf, ser ju ut som jag rökt på på den bilden
Hoppas inte bakdäcket ställde till det!!! Ja, det räckte inte riktigt för mig i lördags.. Jocke körde bra så det är som det är.Supermoto skrev:Allt finns på www.teknismc.se
Starnberg körde som en demon men det räckte inte hela vägen.
Jag körde oxå som en demon (med mina mått mätt) men klotade rejält på åttonde varvet i första finalen. Låg då tolva men var uppe och stötte på elvan och tian. Elvan klotade på gruset och jag körde rätt över honom med hoj och allt.
Kom tia i andra finalen vilket jag är väldigt nöjd med.
Kvalificerade mig även till den superfinal (näst sämsta kvaltid) som var de snabbaste från Open mixat med de snabbaste från 450. Tyvärr hörde jag samma ljud från hojen då som jag gjorde i Gävle så jag försökte köra ut på mindfukkers hoj men var så jävla dum att jag frågade Martin Holm om det var okej... "NNNNEEEEEEEEJJJJJJJJJJ, får inte köra på hoj nån annan kört" var hans svar samtidigt som han sa att han tyckte jag var dum som hade frågat honom :kocko
Men eftersom allt flöt på bra vad gällde själva rejsets arrangemang är jag stennöjd. Mitt fokus låg trots allt på att tävlingen skulle bli bra och inte mina egna prestationer.
Heda skrev:wtf, ser ju ut som jag rökt på på den bilden
abstruse skrev:Till skillnad från andra bilder menar du?
Heda skrev:Vem stoppade en krona i dig då?
HÄr e jag vaken iaf, dyngnervös
8megapixelkamera, då ser man ju pormaskar å hela skiten, hahaha
När kommer server upp så man kan pumpa din häck full me bly!! Jag känner att jag e ruggigt sugen att kniva dig varje kväll denna vinter, har slipat som faan på stålet nu i höst!
Å hörru, kolla inte ett stvafel på hela inlägget
Acrid skrev:Ja inte vare jag iaf!
Dyngblöt oxå?
Tompabomba får nog få en massiv uppvaktning tror jag...om någon server ska upp.
Ebbe skrev:Å jag ska skaffa snabb burk snart!!! Får jag va med sen oxå? Snälla!?!?
Burken i fråga är en AMD 2800 nånting, riktigt bra moderkort, 1 gig internm, ca 250 gig hårddisk, ATI (tror jag) Raedon (eller nått) 9800 PRO vilket ska vara helt ok grafikkort som kanske gör att jag oxå får njuta Hedabutt i seriös upplösning(!....) i vinter.
Supermoto skrev:Jaha ja......
Så nu när ni börjar fjolla ur och tycker att det är kallt i vattnet sätter ni er framför era datorer och muppar hela vintern
Vi riktiga rejsers däremot ser varje årstid som en ny utmaning och chans till skojsiga aktiviteter
Supermoto skrev:Jaha ja......
Så nu när ni börjar fjolla ur och tycker att det är kallt i vattnet sätter ni er framför era datorer och muppar hela vintern
Vi riktiga rejsers däremot ser varje årstid som en ny utmaning och chans till skojsiga aktiviteter
Ebbe skrev:Jaja, vi åkte i lördags. Nordlig kuling å tio grader i vattnet. Vem e fjolla eg!?
Heda skrev:Fjollor ? E inte det typ två håriga killar i våtdräkter som gör juckrörelser på varandra å stönar itakt
Heda skrev:Fjollor ? E inte det typ två håriga killar i våtdräkter som gör juckrörelser på varandra å stönar itakt
pw skrev:, hållt för öronen å hyttat med nävar, krattor å andra tillhyggen
åter till ämnet så att säga
Ebbe skrev:Tror inte herr Krattmeister gillar att man använder honom å hytta med... eller kallar honom tillhygge för den delen!
Heda skrev:Vem stoppade en krona i dig då?
HÄr e jag vaken iaf, dyngnervös
8megapixelkamera, då ser man ju pormaskar å hela skiten, hahaha
När kommer server upp så man kan pumpa din häck full me bly!! Jag känner att jag e ruggigt sugen att kniva dig varje kväll denna vinter, har slipat som faan på stålet nu i höst!
Å hörru, kolla inte ett stvafel på hela inlägget
abstruse skrev:Yo muppo! Bring it on!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar