Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Tom Byron skrev:Clås up !!
Jag har tråkigt på jobbet......städade fram en kamera, måste ju kolla om den e funkis
Tom Byron skrev:Heheheh, "spypics" Brinken med på ett hörn oxå!
Superretard, hojta nästa gång så får man skaka tass då rå
Var det du som åkte toksackta på yaman på slangen...........? Coooooolt!
Yasha, vädret var great.......... röd i nyllet när man kom hem, glömde som sagt keps..........
SuperRetard skrev:Skaka tass?? Ville, men vågade inte.
Nästa gång vi ses så ska jag göra det! Masters of Supermotard i Eskilstuna på torsdag , 11/9, kanske? Eller är det för långt att åka?
Åkte toksackta på yaman på slangen? Tyvärr.. Jag slangar bara tokfort och tokkorta sträckor...
Men jag tränar i smyg..
zeal skrev:även den allsmäktige var o besökte gr2 dagen enl. uppgift
Tom Byron skrev:Zeal, jo man börjar känna igen en del folk nu, såg att din hoj stod där med din hjälm hängandes på backspegeln, nu e det bara ett ansikte kvar så vet man vem du e
Kolla vad bra det är med färglatt skinnställ, alla ser mörka ut så e det en lysmupp i mitten som syns.......... *mediahora*......... det är jag!
FÖR ALLTID OCH ALLTID OCH ALLTID!!!Jenna J skrev:Jag har en fråga... Hur länge skall detta dyrkande fortsätta? För jag menar... han ni kallar för den allsmäktige vill jag ha för mig själv... *bannad snart*
Jenna J skrev:Jag har en fråga... Hur länge skall detta dyrkande fortsätta? För jag menar... han ni kallar för den allsmäktige vill jag ha för mig själv... *bannad snart*
Yasha skrev:FÖR ALLTID OCH ALLTID OCH ALLTID!!!
Jag tror att VIP-groupien är lite svartsjuk...
Heda for president! Ooops! Det var ju JAG som var El Presidente... sorry, Heda är KUNG!!!
zeal skrev:jo, man ser dig rätt bra där
får väl säga på rörken om en vecka eller så ? *s*
/z
Hmm... jag är på, bara min hoj är ledig och hel! Krattan håller på och race-preppar den bara, så jag vet inte om det är lämpligt just imorgon?!? (som du nämnde tidigare)Tom Byron skrev:Yasha, när blir det amatörstuntdag då? Jag e mest ledig tis, ons resten av månaden, den sista söndagen är jag dock ledig.
Skulle behövas liten "prova gränserna" resa för mig, har ju inte vart omkull sedan -00 så det är väl dags.........
Peterpain borde komma å visa hur man kör på slangen, (kastar en till sten i glashuset)
Ge du f-n i VÅR HedaJenna J skrev:Jag har en fråga... Hur länge skall detta dyrkande fortsätta? För jag menar... han ni kallar för den allsmäktige vill jag ha för mig själv... *bannad snart*
Supermoto skrev:
Tror det minsann är dags för lite mer
Fast det kanske ni helst sköter själva, hehe
Yasha skrev:Hmm... jag är på, bara min hoj är ledig och hel! Krattan håller på och race-preppar den bara, så jag vet inte om det är lämpligt just imorgon?!? (som du nämnde tidigare)
Och så antar jag att jag bör fråga min älskling om han vågar släppa iväg mig... krascha är jag "bra" på, även om jag hittills inte har gjort det i mina ynkliga stuntförsök...
Edit: stvafle
Tom Byron skrev:Hörru! Sådana mail skickas till tvprogrammet bullen, inte hit
Bullen slutade sändas för X antal år sedan. Välkommen till 90-talet. *asg*
Ehhhh..... ja.... jo..... visst..... vet inte.... är det ok om jag.....Tom Byron skrev:Är du bra på att filma Muhahahahahha
Jenna J skrev:Tom Byron skrev:Hörru! Sådana mail skickas till tvprogrammet bullen, inte hit
Bullen slutade sändas för X antal år sedan. Välkommen till 90-talet. *asg*
Yasha skrev:FÖR ALLTID OCH ALLTID OCH ALLTID!!!
Jag tror att VIP-groupien är lite svartsjuk...
Svartsjuk? Nä det är inte direkt synonymt med det ordet jag tänker på
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |