Heda fanclub!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Vilka jävla åktur, mera huliganism

" I CAN SEE MY HOUSE FROM HERE "

Swosch !! Braap, FLyga...................allt blir tyst.....................poffa, slå pungen å börja asgarva :fakta :fakta :fakta

996

Repris imorrn Mannen! Skit i jobbet å häng med på lite mer bus. Du vet att du vill.... :slicka

Och nu f-n är det iaf 1000'e inlägget!!! :fakta
Jag Råkkar i värsta Heda-stylie! :brynad :bow :bow :bow

:banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe MEGAspammade för att få inlägg nr 1000! han var ju lite tidig där, men du kan vara förlåten för det! :bow

Heda fanclub råkkar phetast! :rock

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Han hoppades så högt/långt idag att han knäckte till regplåten........hehhehehe

Vi råKKar

Yasha skrev:
Ebbe MEGAspammade för att få inlägg nr 1000! han var ju lite tidig där, men du kan vara förlåten för det! :bow

Heda fanclub råkkar phetast! :rock

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Han hoppades så högt/långt idag att han knäckte till regplåten........hehhehehe

Vi råKKar

Hmmmmm.... Skumt det där. Slog aldrig i någonting ju. Om det bara var av själva hoppen så är ju plåten inte stabil på nått sätt. :crash

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nä, jag var inte så stabil när jag var "airborne" heller.........hehe Travis pastarana kan sluta stunta, Heda in da house MAN !!!!!!!!!

Skoj idag, jag tror det är förknasarmojs som gör att min moppe muppar sig..... ska spana när jag får tid.......

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Nä, jag var inte så stabil när jag var "airborne" heller.........hehe Travis pastarana kan sluta stunta, Heda in da house MAN !!!!!!!!!

Skoj idag, jag tror det är förknasarmojs som gör att min moppe muppar sig..... ska spana när jag får tid.......

Munstycket som lossnat igen?! :p

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Det är så j-a kul! Heda fanclubgesten *bow*, sprider sig genom SporthojsSverige!!! :D

När vi kom in på Preem-macken i Skutskär, strax innan stängningsdags, möttes Krattan av en bowande vakt ! :bow (sorry att jag inte presenterade mig och/eller frågade om ditt namn/nick)

Fler medlemmar till Heda fanclub! :fakta Styrelsen står beredd att ta emot din ansökan! :rock

:crash

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
Det är så j-a kul! Heda fanclubgesten *bow*, sprider sig genom SporthojsSverige!!! :D

När vi kom in på Preem-macken i Skutskär, strax innan stängningsdags, möttes Krattan av en bowande vakt ! :bow (sorry att jag inte presenterade mig och/eller frågade om ditt namn/nick)

Fler medlemmar till Heda fanclub! :fakta Styrelsen står beredd att ta emot din ansökan! :rock

Det var garanterat Adam, föredetta granne med Fia. Han är på g att handla en Hynda 929. Har haft (eller har!??! Kommer inte ihåg hur det var...) en ZX9 -96. Presentera dig Adam, vet att du smyger omkring här! :whip

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Det var garanterat Adam, föredetta granne med Fia. Han är på g att handla en Hynda 929. Har haft (eller har!??! Kommer inte ihåg hur det var...) en ZX9 -96. Presentera dig Adam, vet att du smyger omkring här! :whip
Ja! Han pratade om att han var sugen på att köpa en 929:a, så det var säkert han! Kåphoj skulle det iaf bli! :fakta

Hej Adam!!! :hej

/ Vera (Krattans mek, eller det är iaf så det ser ut i depån när Krattan tävlar! :crash )

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Köpa kåphoj? Man får inte............. SÅ är det, vilken loooser :p :D

Yasha skrev:
Ja! Han pratade om att han var sugen på att köpa en 929:a, så det var säkert han! Kåphoj skulle det iaf bli! :fakta

Hej Adam!!! :hej

/ Vera (Krattans mek, eller det är iaf så det ser ut i depån när Krattan tävlar! :crash )

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Åh, så sektledaren gör ett inlägg, :whip på dig för nöjets skull

Är det inte dax att slita upp husan till hemtrakterna å visa hur lååååååång en stoppie kan bli..... ??

Krattan skrev:
:bow :bow :bow Heda :bow :bow :bow råkk ånn :rock

//Anders

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Åh, så sektledaren gör ett inlägg, :whip på dig för nöjets skull

Är det inte dax att slita upp husan till hemtrakterna å visa hur lååååååång en stoppie kan bli..... ??
Ursäkta att jag rättar dig, oh store guru, men det är JAG, Yasha, som är ledare för Husa-sekten och Krattan är min allra högst värderade annonspelare och rådgivare! :bow

Dessutom är lill-Husan MIN!!! Så om det ska göras några stoppies med henne, så ska jag nog veta det först... :mad:

Puss då! :Bugar

Hon ska bänkas snart och efter det ska motorn in och skötas om lite... Blir nog inte så mycket kört på lill-Husan innan nyår skulle jag tro!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:

Hon ska bänkas snart och efter det ska motorn in och skötas om lite... Blir nog inte så mycket kört på lill-Husan innan nyår skulle jag tro!

Hrrhhrmmm..... Ska inte en motor skötas om lite INNAN man bänkar för att man ska få ut så mycket som det går!?! :fakta (Anders, dags för lite rådgivning nu!!!) :hej :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Hrrhhrmmm..... Ska inte en motor skötas om lite INNAN man bänkar för att man ska få ut så mycket som det går!?! :fakta (Anders, dags för lite rådgivning nu!!!) :hej :tummenupp
:D Som den där motorn har daltats med, så är det ingen fara med den saken! Det ska eventuellt göras lite annat än bara bytas lager och vippor och så'nt, när vi ändå öppnar den och vi vill ju veta vad den levererade INNAN det eller hur?!? :rolleyes:

Det ÄR dessutom Anders som har bestämt ordningen, så gnäll INTE på mig!!! :fakta

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
:D Det ska eventuellt göras lite annat än bara bytas lager och vippor och så'nt, när vi ändå öppnar den och vi vill ju veta vad den levererade INNAN det eller hur?!? :rolleyes:

Ja då är det en helt annan sak! :bow Fan va jag måste trimma till nästa år alltså.... :va

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Ja då är det en helt annan sak! :bow Fan va jag måste trimma till nästa år alltså.... :va
Ehhhh, host host. LYCKA TILL, du lär behöva det :fakta :D :cool:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Jepp! :D

Och du trodde, på allvar, att jag inte hade någon som helst koll på vad vi pysslar med va?!! :rolleyes: Det är bara för att jag är tjej!!! :mad:

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln