Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ha ha!!!

Visste ni att Heda fanclub-tråden har trådnummer 666?!? :crash Heda - the beast! :brynad

Tack, Rymding, för att du gjorde mig (oss) uppmärksam(ma) på det! :bow
 

Bifogat

  • 0074.gif
    0074.gif
    44.3 KB · Visningar: 87

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
Jepp! :D

Och du trodde, på allvar, att jag inte hade någon som helst koll på vad vi pysslar med va?!! :rolleyes: Det är bara för att jag är tjej!!! :mad:

Du berättade ju bara hälften ju!! Ahhhh.... det var en sån där tjejgrej igen där jag skulle ha läst dina tankar och förstått ändå! En gång för alla.... :hördu DET FUNKAR INTE SÅ!!!!! :kocko :rolleyes: :hej Puss då...
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Du berättade ju bara hälften ju!! Ahhhh.... det var en sån där tjejgrej igen där jag skulle ha läst dina tankar och förstått ändå! En gång för alla.... :hördu DET FUNKAR INTE SÅ!!!!! :kocko :rolleyes: :hej Puss då...
:rofl Jag kan inte sluta garva!!! :lol Men... allvarligt, det var faktiskt inte så det var, för jag bara berättade att motorn skulle skötas om lite EFTER bänkningen och med det så antog DU att jag inte hade koll! Pucko! :arsele

Nästa gång ska jag var ÄNNU otydligare i mitt ordval, så du verkligen får tänka till och fundera lite, Ebbe lille! :tuttar Fast.. jag föredrar om du utvecklar tankeläsningsfärdigheter! Eller inte... :rolleyes:

Puss då! :tummenupp
 

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Tja ba på er alla nu är jag inne efter ett tags smygande :cool: . Å då kan jag ju säga att krattan har lurat :fakta mej övre på att jag ska ha en retta :squid . Men vi får se hur de blir :p . Å heda förlåt mej att de blir en kåphoj :bow :bow :bow :bow
 

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Har en liten fråga. Efter som jag är ny här så undrar jag hur man får med ett gamalt inlägg i fet stil :va
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Sadam skrev:
Tja ba på er alla nu är jag inne efter ett tags smygande :cool: . Å då kan jag ju säga att krattan har lurat :fakta mej övre på att jag ska ha en retta :squid . Men vi får se hur de blir :p . Å heda förlåt mej att de blir en kåphoj :bow :bow :bow :bow
Och så kom han fram ur skuggorna... :crash Hej Adam!!! :hej

Och Krattan lurar INGEN! :fakta Det var bara konstaterande, att om du nu nödvändigtvis ska häda och prata om kåpmojar i motardforumet och DESSUTOM i Heda Fanclub... Så får du troligtvis mer hoj för mindre pengar om du köper en begagnad Retta istf en Fajörblejd! :p

Sadam skrev:
Har en liten fråga. Efter som jag är ny här så undrar jag hur man får med ett gamalt inlägg i fet stil :va
Om du vill ha med det gamla inlägget i ditt inlägg, klickar du på "Citera" i överkanten på inlägget istf "Svara" ovanför/nedanför tråden


/ Vera
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Kåphoj :mad: Mmm jag ska räkna lite på det där........ kåphojmuppar kan bli typ "Hedaprospects" eller någe.... annars är det bara att göra en *bow* å det blir med på kort så e du med :tummenupp :tummenupp :hej

Sadam skrev:
Å heda förlåt mej att de blir en kåphoj :bow :bow :bow :bow
 

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Yasha skrev:
Och så kom han fram ur skuggorna... :crash Hej Adam!!! :hej

Och Krattan lurar INGEN! :fakta Det var bara konstaterande, att om du nu nödvändigtvis ska häda och prata om kåpmojar i motardforumet och DESSUTOM i Heda Fanclub... Så får du troligtvis mer hoj för mindre pengar om du köper en begagnad Retta istf en Fajörblejd! :p


Om du vill ha med det gamla inlägget i ditt inlägg, klickar du på "Citera" i överkanten på inlägget istf "Svara" ovanför/nedanför tråden


/ Vera
:hej hallo Yasha. Å tack för hjälpen, man får sitta me nån som kan de här me forumet så man lärsej nångång :confused: :va men men. Å de där me hojar har ni ju fullständigt koll på, Därför blir de nog en retta. :rolleyes:
 

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Tom Byron skrev:
Kåphoj :mad: Mmm jag ska räkna lite på det där........ kåphojmuppar kan bli typ "Hedaprospects" eller någe.... annars är det bara att göra en *bow* å det blir med på kort så e du med :tummenupp :tummenupp :hej
Göra en :confused: Men dina ord är min lag :bow :bow :bow så självklart gör jag de :D
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag tror vi har träffats någon gång, du höll på att ta körkort den sommaren tror jag? Jaja, jag känner väl igen dig..... hehe

*bow* är typ :bow in real life............ hehe

å inget är ju på allvar egentligen (!) vi mest bara dummar oss...... :crash

Sadam skrev:
Göra en :confused: Men dina ord är min lag :bow :bow :bow så självklart gör jag de :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Today, heda goes enduro dvs, 18/21 tum

Let´s get dirrty :cool:
Jag är inte ett dugg avundsjuk, nää då... :3freak Jag vill oxå bli smutsig, med Heda, på hojen, i skogen... :crash

Ta mig! MED alltså!!! :D

:lol



Är det nå't allvarligt fel om man skrattar åt sina egna skämt?!? :eek:
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Mmm, jo man lär ju öva lite på hur det känns att inte nå ned, hehehe Det är försäsongsträning nu inför isbanan....... :cool:

/Heda

Yasha skrev:
Jag är inte ett dugg avundsjuk, nää då... :3freak Jag vill oxå bli smutsig, med Heda, på hojen, i skogen... :crash

Ta mig! MED alltså!!! :D

:lol



Är det nå't allvarligt fel om man skrattar åt sina egna skämt?!? :eek:
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Mmm, jo man lär ju öva lite på hur det känns att inte nå ned, hehehe ...

/Heda

Men Heda... SÅ stor är den väl ändå inte?!? :rodnar

Kan tänka mig att det blir lite skillnad i höjd med 18/21 på. Jag tyckte din hoj var hög ändå, jämfört med lill-Husan! :bow
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
nja, känns inte safe....... en Husa enduro har samma sadelhöjd som min med motardfälgar, den är sjukt hög......

det skiljer en decimeter mellan din husa å min ktm med 18/21....

Yasha skrev:
Men Heda... SÅ stor är den väl ändå inte?!? :rodnar

Kan tänka mig att det blir lite skillnad i höjd med 18/21 på. Jag tyckte din hoj var hög ändå, jämfört med lill-Husan! :bow
 

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Tom Byron skrev:
Jag tror vi har träffats någon gång, du höll på att ta körkort den sommaren tror jag? Jaja, jag känner väl igen dig..... hehe

*bow* är typ :bow in real life............ hehe

å inget är ju på allvar egentligen (!) vi mest bara dummar oss...... :crash
Japp de har vi . Du och krattan var ute på hyttön och lekte lite. Då kom jag och personen som kör skoter fast de e sommar :rock . Vi slängde upp den dä roliga blå lampan :D å ni skulle på å dra direkt :tummenupp men så såg ni vilka de var :rofl vi har träffats fler gånger men har aldrig vågat gå fram å prata me HERREN :D
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Today, heda goes enduro dvs, 18/21 tum

Let´s get dirrty :cool:

Mehh, å inte ringer du mig!!! :gråta
När är du ledig sen? Jag vill oxå sprätta... :banana

Välkommen in i ironisektens sjuka värld sADAM! Oj då, CaPS LoCK error... :p
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top