Yasha skrev:Jepp!
Och du trodde, på allvar, att jag inte hade någon som helst koll på vad vi pysslar med va?!!Det är bara för att jag är tjej!!!
![]()
Supermoto skrev:Ehhhh, host host. LYCKA TILL, du lär behöva det![]()
![]()
![]()
Yasha skrev:Ha ha!!!
Visste ni att Heda fanclub-tråden har trådnummer 666?!?Heda - the beast!
![]()
Ebbe skrev:Du berättade ju bara hälften ju!! Ahhhh.... det var en sån där tjejgrej igen där jag skulle ha läst dina tankar och förstått ändå! En gång för alla....DET FUNKAR INTE SÅ!!!!! :kocko
![]()
Puss då...
Och så kom han fram ur skuggorna...Sadam skrev:Tja ba på er alla nu är jag inne efter ett tags smygande. Å då kan jag ju säga att krattan har lurat
mej övre på att jag ska ha en retta
. Men vi får se hur de blir
. Å heda förlåt mej att de blir en kåphoj
![]()
![]()
![]()
![]()
Om du vill ha med det gamla inlägget i ditt inlägg, klickar du på "Citera" i överkanten på inlägget istf "Svara" ovanför/nedanför trådenSadam skrev:Har en liten fråga. Efter som jag är ny här så undrar jag hur man får med ett gamalt inlägg i fet stil![]()
Sadam skrev:Å heda förlåt mej att de blir en kåphoj![]()
![]()
![]()
![]()
Yasha skrev:Och så kom han fram ur skuggorna...Hej Adam!!!
![]()
Och Krattan lurar INGEN!Det var bara konstaterande, att om du nu nödvändigtvis ska häda och prata om kåpmojar i motardforumet och DESSUTOM i Heda Fanclub... Så får du troligtvis mer hoj för mindre pengar om du köper en begagnad Retta istf en Fajörblejd!
![]()
Om du vill ha med det gamla inlägget i ditt inlägg, klickar du på "Citera" i överkanten på inlägget istf "Svara" ovanför/nedanför tråden
/ Vera
Göra enTom Byron skrev:KåphojMmm jag ska räkna lite på det där........ kåphojmuppar kan bli typ "Hedaprospects" eller någe.... annars är det bara att göra en *bow* å det blir med på kort så e du med
![]()
![]()
![]()
Jag tror jag fattarSadam skrev:Göra enMen dina ord är min lag
![]()
![]()
så självklart gör jag de
![]()
Sadam skrev:Göra enMen dina ord är min lag
![]()
![]()
så självklart gör jag de
![]()
Jag är inte ett dugg avundsjuk, nää då...Tom Byron skrev:Today, heda goes enduro dvs, 18/21 tum
Let´s get dirrty![]()
Yasha skrev:Jag är inte ett dugg avundsjuk, nää då...Jag vill oxå bli smutsig, med Heda, på hojen, i skogen...
![]()
Ta mig! MED alltså!!!![]()
![]()
Är det nå't allvarligt fel om man skrattar åt sina egna skämt?!?![]()
Tom Byron skrev:Mmm, jo man lär ju öva lite på hur det känns att inte nå ned, hehehe ...
/Heda
Yasha skrev:Men Heda... SÅ stor är den väl ändå inte?!?![]()
Kan tänka mig att det blir lite skillnad i höjd med 18/21 på. Jag tyckte din hoj var hög ändå, jämfört med lill-Husan!![]()
Japp de har vi . Du och krattan var ute på hyttön och lekte lite. Då kom jag och personen som kör skoter fast de e sommarTom Byron skrev:Jag tror vi har träffats någon gång, du höll på att ta körkort den sommaren tror jag? Jaja, jag känner väl igen dig..... hehe
*bow* är typin real life............ hehe
å inget är ju på allvar egentligen (!) vi mest bara dummar oss......![]()
Tom Byron skrev:Today, heda goes enduro dvs, 18/21 tum
Let´s get dirrty![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!