Sadam
Kan du svänga kör du för sakta.
Man tackar man tackar, Skoj och vara här Jag lånar brors husqvarna 570 så hänger jag me jag å . Nä jag får nog inte låna den, vet inte varför Å jag har glömt å tillbe HERREN idag
Sadam skrev:Japp de har vi . Du och krattan var ute på hyttön och lekte lite. Då kom jag och personen som kör skoter fast de e sommar . Vi slängde upp den dä roliga blå lampan å ni skulle på å dra direkt men så såg ni vilka de var vi har träffats fler gånger men har aldrig vågat gå fram å prata me HERREN
Ebbe skrev:Mehh, å inte ringer du mig!!!
När är du ledig sen? Jag vill oxå sprätta...
Välkommen in i ironisektens sjuka värld sADAM! Oj då, CaPS LoCK error...
Ja så länge jag har varit här så har den funits där. Guru ok. Då lär jag ändra lite i min profilTom Byron skrev:"Ett till värdelöst vetande inlägg"
Om man klickar på "supermotard" så får man ju upp alla aktuella trådar lixom, då till höger om våran tråd så är det 5stjärnor varav 4är ifyllda........
Vad betyder det? å när kom den dit, har den alltid varit där?
Sadam skrev:Ja så länge jag har varit här så har den funits där. Guru ok. Då lär jag ändra lite i min profil
Jag är inte nå bra på engelska eller vad de ordet står för . Därför blev de herre Nä nu ska vi sjunga å vara glad eller hur gick den där sångenTom Byron skrev:Herren låter typ som en godsägare som går runt med piska å spöar sina undersåtar, så funkar det inte här. Vi har roligt ALLA tillsammans
Åååå jo! LITE pisk har du nog erbjudit både den ena och den andra här i din fanclub...Tom Byron skrev:Herren låter typ som en godsägare som går runt med piska å spöar sina undersåtar, så funkar det inte här. Vi har roligt ALLA tillsammans
Det verkar som det är ett tecken på hur populär tråden är?!? Om man kollar så verkar det som om vi fick våra 4 stjärnor när vi passerade typ "läst" 10 000 ggr, andra trådar som har 5 stjärnor har blivit "lästa" runt 20 000 ggr... Kan det vara så?!?Tom Byron skrev:"Ett till värdelöst vetande inlägg"
Om man klickar på "supermotard" så får man ju upp alla aktuella trådar lixom, då till höger om våran tråd så är det 5stjärnor varav 4är ifyllda........
Vad betyder det? å när kom den dit, har den alltid varit där?
Yasha skrev:Det verkar som det är ett tecken på hur populär tråden är?!? Om man kollar så verkar det som om vi fick våra 4 stjärnor när vi passerade typ "läst" 10 000 ggr, andra trådar som har 5 stjärnor har blivit "lästa" runt 20 000 ggr... Kan det vara så?!?
Heda fanclub, på väg mot 5 stjärnor!
Du åker inte bara hoj du är på läst ocksåYasha skrev:Citat från susning.nu: "En guru är i österlandet (bland annat Indien) en kunnig (inom religionen, hinduismen) och högt respekterad person, som ofta lever i avskildhet.
I överförd betydelse används ordet om extremt kunniga personer i största allmänhet, som folk brukar gå till med sina problem. Det används även som en något nedsättande beteckning i stil med "husgud"."
Jag uteslöt den sista betydelsen, för den handlade om datagurus och vår älskade guru har förklarat att han inte är så bra på datorer...
/ Vera
Wheeliegirl skrev:Adam...bara ett tips:
Akta dig för att säga nåt nedsättande om gurun eller att avslöja att han inte e nån gud eller nåt sånt!
Då får du munhugg och storstryk av div sektledare, pisk av gurun och ev. utesluts du ur Heda-sekten och måste be på dina bara knän för att få va med och leka igen!! (ve och fasa!)
/En anonym som vet......
Wheeliegirl skrev:
/En anonym som vet......
TomK skrev:Men lilla stumpan, vad har du nu gjort då ? Inte har du väl dissat allas vår lättviktare till hojåkare, Heda [1] ? Fy på sig!
[1] "snart på en motard nära dig" (tm)
Nä, för det finns åtminstone 1 tråd som har 5 stjärnor men inte (då jag tittade) hade kommit upp i 1000 inlägg än... Men inte vet jag, Swedie får väl förklara läget!Tom Byron skrev:Eller kan det vara 1000 inlägg?
Här ÅKS minsann inte hoj!!! Däremot så siktar jag på att lära mig KÖRA en vacker dag!Sadam skrev:Du åker inte bara hoj du är på läst också
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|