Heda fanclub!

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Man tackar man tackar, Skoj och vara här :rock Jag lånar brors husqvarna 570 så hänger jag me jag å :D . Nä jag får nog inte låna den, vet inte varför :va :D Å jag har glömt å tillbe HERREN idag :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
sADAM *fniss*, om jag får tycka till lite, så skippa HERREN, det låter alltför religiöst och konservativt tråkigt och allvarligt...

Vi brukar kalla honom för GURUN! :bow Som ledare för den eminenta och exklusiva Husa-sekten och styrelseledamot i Heda fanclub anser jag att GURU är ett alldeles ypperligt ord som beskriver Hedas överlägsenhet. Vi DYRKAR Heda-gurun!!!

Heda råkkar phett! :rock Heda är bäst, snyggast, starkast, snabbast och vackrast! (Detta kan aldrig sägas för många ggr, speciellt inte på samma dag!) :fakta

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
RIDE ON !!! Rätt inställning..............

:p :p :p

Blåblink, då vill man gärna lätta :rodnar :rodnar

Sadam skrev:
Japp de har vi . Du och krattan var ute på hyttön och lekte lite. Då kom jag och personen som kör skoter fast de e sommar :rock . Vi slängde upp den dä roliga blå lampan :D å ni skulle på å dra direkt :tummenupp men så såg ni vilka de var :rofl vi har träffats fler gånger men har aldrig vågat gå fram å prata me HERREN :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag ska inte åka, bara byta... du vet en sådan där dag när man inte har någe inplanerat, fixar å trixar med hojen.

Vill du veta det mest pinsamma då rå!

Men eftersom en GURU aldrig gör fel så kan jag berätta :D

Jag trodde det var någe knas med motorn för den stannade på lägre varv å svår att starta osv..... behövde choke fast den var varm osv....

Vet ni var det var......... uppsamlingsflasskan som alla förgasarslangar å dyl går ned i var ju typ..... mer än halvfull..... så de där 4 ventilationsslangarna som går runt förgasaren var ju nedstickna i soppa....

Jag tog bort det å vips så blev tomgången högre å stabil...

Men som sagt, inte mitt fel........ jag e ju GURU :rodnar :rodnar :rodnar :rodnar :rodnar

Ebbe skrev:
Mehh, å inte ringer du mig!!! :gråta
När är du ledig sen? Jag vill oxå sprätta... :banana

Välkommen in i ironisektens sjuka värld sADAM! Oj då, CaPS LoCK error... :p

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Frxtn, jag kom på en helt sjuk grej jag inte vågat förut, vet ni hur lätt det är att slide:a in och ut ur kurvorna när man har knottriga däck på, speciellt i regn!!!

Faan va det råkkar, inte för det går så brett men det går så harmoniskt när det släpper..... :bow :bow :bow

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
"Ett till värdelöst vetande inlägg"

Om man klickar på "supermotard" så får man ju upp alla aktuella trådar lixom, då till höger om våran tråd så är det 5stjärnor varav 4är ifyllda........

Vad betyder det? å när kom den dit, har den alltid varit där?

Sadam

Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Tom Byron skrev:

Om man klickar på "supermotard" så får man ju upp alla aktuella trådar lixom, då till höger om våran tråd så är det 5stjärnor varav 4är ifyllda........

Ja så länge jag har varit här så har den funits där. Guru :bow :bow ok. Då lär jag ändra lite i min profil :rodnar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Herren låter typ som en godsägare som går runt med piska å spöar sina undersåtar, så funkar det inte här. Vi har roligt ALLA tillsammans :fakta

Sadam skrev:
Ja så länge jag har varit här så har den funits där. Guru :bow :bow ok. Då lär jag ändra lite i min profil :rodnar

Sadam

Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Herren låter typ som en godsägare som går runt med piska å spöar sina undersåtar, så funkar det inte här. Vi har roligt ALLA tillsammans :fakta
Jag är inte nå bra på engelska eller vad de ordet står för :confused: . Därför blev de herre :notme Nä nu ska vi sjunga å vara glad eller hur gick den där sången :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Åååå jo! LITE pisk har du nog erbjudit både den ena och den andra här i din fanclub... :crash

:bow :bow :bow :bow :bow :bow

:whip

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:

Det verkar som det är ett tecken på hur populär tråden är?!? Om man kollar så verkar det som om vi fick våra 4 stjärnor när vi passerade typ "läst" 10 000 ggr, andra trådar som har 5 stjärnor har blivit "lästa" runt 20 000 ggr... Kan det vara så?!?

Heda fanclub, på väg mot 5 stjärnor! :bow

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Mer värdelöst vetande

Citat från susning.nu: "En guru är i österlandet (bland annat Indien) en kunnig (inom religionen, hinduismen) och högt respekterad person, som ofta lever i avskildhet.

I överförd betydelse används ordet om extremt kunniga personer i största allmänhet, som folk brukar gå till med sina problem. Det används även som en något nedsättande beteckning i stil med "husgud"."

Jag uteslöt den sista betydelsen, för den handlade om datagurus och vår älskade guru har förklarat att han inte är så bra på datorer...

/ Vera :hej

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Eller kan det vara 1000 inlägg?

Yasha skrev:
Det verkar som det är ett tecken på hur populär tråden är?!? Om man kollar så verkar det som om vi fick våra 4 stjärnor när vi passerade typ "läst" 10 000 ggr, andra trådar som har 5 stjärnor har blivit "lästa" runt 20 000 ggr... Kan det vara så?!?

Heda fanclub, på väg mot 5 stjärnor! :bow

Sadam

Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Re: Mer värdelöst vetande

Yasha skrev:
Citat från susning.nu: "En guru är i österlandet (bland annat Indien) en kunnig (inom religionen, hinduismen) och högt respekterad person, som ofta lever i avskildhet.

I överförd betydelse används ordet om extremt kunniga personer i största allmänhet, som folk brukar gå till med sina problem. Det används även som en något nedsättande beteckning i stil med "husgud"."

Jag uteslöt den sista betydelsen, för den handlade om datagurus och vår älskade guru har förklarat att han inte är så bra på datorer...

/ Vera :hej
Du åker inte bara hoj du är på läst också :skrämd :bow

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Adam...bara ett tips:

Akta dig för att säga nåt nedsättande om gurun eller att avslöja att han inte e nån gud eller nåt sånt!
Då får du munhugg och storstryk av div sektledare, pisk av gurun och ev. utesluts du ur Heda-sekten och måste be på dina bara knän för att få va med och leka igen!! :eek: (ve och fasa!)

/En anonym som vet......

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
:kär:kär :kär:kär

Wheeliegirl skrev:
Adam...bara ett tips:

Akta dig för att säga nåt nedsättande om gurun eller att avslöja att han inte e nån gud eller nåt sånt!
Då får du munhugg och storstryk av div sektledare, pisk av gurun och ev. utesluts du ur Heda-sekten och måste be på dina bara knän för att få va med och leka igen!! :eek: (ve och fasa!)

/En anonym som vet......

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Wheeliegirl skrev:

/En anonym som vet......

Men lilla stumpan, vad har du nu gjort då ? :) Inte har du väl dissat allas vår lättviktare till hojåkare, Heda [1] ? Fy på sig!

[1] "snart på en motard nära dig" (tm)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Äsch, hon muppar sig bara! Vi har rett ut det, och arkiverat, som den rebell hon är och alltid varit så var det väntat.
:cool:

TomK skrev:
Men lilla stumpan, vad har du nu gjort då ? :) Inte har du väl dissat allas vår lättviktare till hojåkare, Heda [1] ? Fy på sig!

[1] "snart på en motard nära dig" (tm)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Eller kan det vara 1000 inlägg?
Nä, för det finns åtminstone 1 tråd som har 5 stjärnor men inte (då jag tittade) hade kommit upp i 1000 inlägg än... Men inte vet jag, Swedie får väl förklara läget! :rolleyes:

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Re: Re: Mer värdelöst vetande

Sadam skrev:
Du åker inte bara hoj du är på läst också :skrämd :bow
Här ÅKS minsann inte hoj!!! :mad: Däremot så siktar jag på att lära mig KÖRA en vacker dag! :cool:

Kunskapen finns på Internet, innerst inne är jag blond... :eek:

Puss då! :hej

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM