Jenna J skrev:OCH mysko gubbar!
*gömmer sig*
VAR? Var då??? Hjälp!!!
Jenna J skrev:OCH mysko gubbar!
*gömmer sig*
Ghost skrev:VAR? Var då??? Hjälp!!!
Yasha skrev:Övriga svar återstår att klura ut på söndag!
Gokart&Äventyr i Södertälje! Jag antar (hoppas) att du åker bil?!?Ghost skrev:Oops!!!
Har i hastigheten alldeles glömt att fråga.
Har inte en susning om var gokarthallen ligger...
Hmm... vem kör då bilen?!?Ghost skrev:Jag dyker upp med stoppklossen på släp för att inte skräpa ner mer än nödvändigt.
Yasha skrev:Hmm... vem kör då bilen?!?
Tom Byron skrev:Det är någe fel på dig Trevlig helg
Spelar ingen större roll vad det är för fordon, för om du har stoppklossen på släp kommer du ändå ingen vart utan en annan presumptiv förare...Ghost skrev:Bil? Vad då bil, vem behöver en sån?? Har du aldrig hört talas om riksha? Superbra träning..
Yasha skrev:Spelar ingen större roll vad det är för fordon, för om du har stoppklossen på släp kommer du ändå ingen vart utan en annan presumptiv förare...
Jag trodde att du skulle fatta att det var det jag menade på en gång... men ack vad jag bedrog mig...Ghost skrev:GAAAHAHAHAHA!! Touché!!
Yasha skrev:Jag trodde att du skulle fatta att det var det jag menade på en gång... men ack vad jag bedrog mig...
Jag är SÅÅÅ ledsen att inte gurun kommer och förgyller vår tillvaro på söndag... får locka med nå't annat än fika och chix nästa gång. Men vad kan vara bättre än det?!?
HEDA HEDA HEDA
Yasha skrev:Ebbe och Fia låter, via sms, hälsa till fancluben att de vräker sig i vit sand, toksol och långgrunt vatten och har det lagom varmt... Precis som om vi skulle bry oss om det?!? Här som det är så HÄRLIGT med gråkalla, blöta dagar, morgonfrost och mörker!
Puss då!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |