hedra röris med kortege

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Betalning och fika!

Det börjar närma sig och jag måste meddela ett sista datum för inbetalning till Patrik.

Pengarna måste vara mig tillhanda senast måndag den 11 juni.
Skulle ni vara oroliga att det inte hinner med i överföringen så hör av er till mig. Ibland vet man ju inte när bankerna gör sina överföringar.

Angående maten efter minnesstunden:

Jag och Bandittjej är kluvna här. Men vi har en fundering på att ni som kör hoj tar er mat i en ryggsäck och sen när ni kommer till Motorsport, där vi samlas före kortegen, så ger ni era väskor till en som kör bil (den personen ordnar vi).

På så sätt slipper ni ligga och köra med ryggsäck hela tiden!

Har ni andra idéer så hör av er.

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Mer information! Viktigt Viktigt!

Ni får ursäkta att det droppar in lite information hela tiden men det är svårt när allting löser sig bit för bit.....

Halv elva alltså 10:30 är det samling på Motorsport i Landskrona. Då har vi en halvtimme på oss att ordna till kortegen.

Vi kommer att eskorteras av en brandbil ut på väg 17 sen så skall vi försöka ordna med poliseskort (mc) ut till Skrävlinge. Innan minnesstunden blir det ingen kortege ut till olycksplatsen, för ont om tid för det.
Detta finns det önskemål om efter minnesstunden. Det är fritt att följa med dit efteråt.

Ev ska två gixxer köra framför bilen men det beror på vad begravningsentreprenören säger. En gixxer är bokad, finns det någon annan frivillig så skicka pm till mig.

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Där är en betalning som nyligen är gjord. Den är märkt med namn som förmodligen inte är ett nick......kan denna/dessa personer höra av sig till mig så att namnen på bandet blir rätt.
Märkningen är EvaPelle.....

Biohazard

BKK-instruktör
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Nightrod
Då har jag också skänkt en liten slant till minnet av vår hojbroder.
(Hoppas det blev rätt m. överföringen.)

Happis

puma
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
2004 Suzuki
Där är en betalning som nyligen är gjord. Den är märkt med namn som förmodligen inte är ett nick......kan denna/dessa personer höra av sig till mig så att namnen på bandet blir rätt.
Märkningen är EvaPelle.....

Hay!
Våra nick; Kuazimudo & Happis:)

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Nu ligger där två betalningar på den 8:e juni. Där står inget nick alls. Jag tror att den ena är från Solid Snake....vem är den andra? Nu beställer jag detta imorgon så hör av er så fort som möjligt! Vill ju inte att nåt blir fel.

GixxerLord

COG Vs Locust =Hell of a War
Gick med
28 Jan 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2
bägge gixxerna framför bilen e fixade..det e jag och kenth (motorsport)

vi ska ha kistbärare det kommer vara 3st från motorsport och så behöver vi 3 från SH. e det någon som känner sig frivillig...och klarar det psykiskt...jag vet inte om ag klarar det iaf...ävn om jag vill....tacksam för svar så for som möjligt!! skickar pengar idag till dig =)

drredbull

Maskulunist
Gick med
16 Dec 2006
Hoj
KTM 450 exc-f sixdays, 690 duke, Honda Dax.
Nu ligger där två betalningar på den 8:e juni. Där står inget nick alls. Jag tror att den ena är från Solid Snake....vem är den andra? Nu beställer jag detta imorgon så hör av er så fort som möjligt! Vill ju inte att nåt blir fel.

Kanske jag är den andra?, men jag har för mig att jag skrev Drredbull i inforutan (100 kr).

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Kanske jag är den andra?, men jag har för mig att jag skrev Drredbull i inforutan (100 kr).

nä där stod inget men då vet jag att du är en av dem iallafall....tack så mycket för svaret.....:)

Följer självklart med om dom anhöriga vill det.

vem som helst får följa med! titta i information så du vet vad som gäller om tider och mötersplats.

bägge gixxerna framför bilen e fixade..det e jag och kenth (motorsport)

vi ska ha kistbärare det kommer vara 3st från motorsport och så behöver vi 3 från SH. e det någon som känner sig frivillig...och klarar det psykiskt...jag vet inte om ag klarar det iaf...ävn om jag vill....tacksam för svar så for som möjligt!! skickar pengar idag till dig =)

angående kistbärare skulle det utses innan minnesgudstjänsten på lördag enligt Bandittjej. jag kan ställa upp som kistbärare om det behövs.

skriver upp dig som betalare, Gixxerlord

Last edited:
Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år