hehe kolla fjollan ^^

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
En röd
:lol

Hehe pinsamt dåligt men han får säkert nått tuggummituggandegroupie på 14 vårar.
 

Mad Mike

Yxa
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
TL 1000R
Mikael Cagiva skrev:
Ok, han är vid liv, sniffar lim och bedriver kattjakt. Är det tillåtet att skratta åt honom nu då? :va

:rofl :rofl Nej men vänta en stund så är det någon som påstår att killen är Ghost rider eller åteminstonde känner en som sett honom på bild :rolleyes:

Hans dans var iaf skitkul :lol
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Norrlandsguld skrev:
Känner igen honom från en typ dokumentär som visades i julas. Gummbos el. nåt hette den och handlade om riktiga original i en delstat i USA. Killen och hans kompis cyklade runt och sköt katter samt sniffade lim.Katterna sålde de till en pizzeria. Helt bizarr film! Bästa iår! Han är inte seriös för 5 öre...... :arsele
Gummo heter filmen och jag tror inte det är han killen även om han är jävligt lik :D
För övrigt den sjukaste rulle som någonsin spelats in... klart sevärd :D
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
McFille skrev:
Jaså? Vilken värld lever du i? Underskatta aldrig hur grymma människor kan vara, särskilt barn! Grabben kommer säkerligen bli påmind om detta resten av sitt skolliv, om inte längre.

Sen att/om han tog livet av sig måste han ha haft större problem än detta...men det är en annan femma...

Ta inte livet så allvarligt, du dör ju ändå så.
Hur grymma de kan vara? Tål man inte att de skrattar åt en - för det skall de göra - så kan man ju ta ett järnrör o säga ifrån.
Ville han inte att det skulle komma ut är han verkligen jättejättedum i huvet. Men nu även när det hänt så och? Finns det folk som ägnar sitt liv till att trycka ner honom för det?
Borde han bry sig tycker du?
Han borde skratta ihjäl sig när han kollar på det själv tycker jag.

Jag har filmer på min mobil där jag inte heller är speciellt normal och somliga skulle nog tycka det är pinsamt, men jag kan garva som fan åt det för jag vet att jag hade jättekul den dagen.

Fick ju höra mängder med historier från SHfesten i januari och jag kan inget annat än att skratta ihjäl mig när jag får höra det. Nåt var visst vidrigt o nåt med att jag blev utslängd en massa gånger från huvudstans minsta fest :lol

Kanyl: Tar man ett människoliv är man psyksjuk. Man dödar inte någon, då är inte alla hästarna i hagen precis.... Kom o fixa min dator istället, den har stått på sen du var här sist FÖRRA MÅNADEN!!! :)
 

asdffdsa

ABOOBOO!
Gick med
31 Jul 2003
Ort
fdsaasdf
Hoj
Spark
Hmm

Märks att det är nått fel på Mavve, vi kanske borde mobba honom. Välkommen ut till skolornas värld. Om vi säger att "Markus" råkade födas med ett synfel, som gör att han har synfel och måste ha glasögon, riktigt tjocka sådana, ska man då slå och reta honom hela tiden? Inte låta honom vara med i lekarna och verkligen förstöra starten på hans liv, när han formar sitt blivande jag. Dvs en tillbakadragen person som är livrädd för alla individer han träffar. Du kanske växte upp i en liten håla där man skrattade lite åt folk med tjocka glasögon sen lät dom vara med i leken? Som sagt, välkommen ut i skolornas värld, det funkar inte så. Du är fan skrämmande dum i huvudet ibland. Nu kommer du säkert svara nått tufft och säga att du inte bryr dig, men anyway, kanske lyser upp lite iaf. Och förövrigt, innan du nämner det, jag blev inte mobbad som liten. Har dock vänner som blivit det, och de är blyga och tillbakadragna av sig pga personer som du.
 

BIKER23

Ny medlem
Gick med
23 May 2003
Ort
UPPSALA
Hoj
R1 04
hihi

Ha ha mycket stört.Japp det kan man kalla fjolla. Var inte räkan i Gummo för han var ju ett riktigt missfoster :hihi
 

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Africa Twin
asdffdsa skrev:
Märks att det är nått fel på Mavve, vi kanske borde mobba honom. Välkommen ut till skolornas värld. Om vi säger att "Markus" råkade födas med ett synfel, som gör att han har synfel och måste ha glasögon, riktigt tjocka sådana, ska man då slå och reta honom hela tiden? Inte låta honom vara med i lekarna och verkligen förstöra starten på hans liv, när han formar sitt blivande jag. Dvs en tillbakadragen person som är livrädd för alla individer han träffar. Du kanske växte upp i en liten håla där man skrattade lite åt folk med tjocka glasögon sen lät dom vara med i leken? Som sagt, välkommen ut i skolornas värld, det funkar inte så. Du är fan skrämmande dum i huvudet ibland. Nu kommer du säkert svara nått tufft och säga att du inte bryr dig, men anyway, kanske lyser upp lite iaf. Och förövrigt, innan du nämner det, jag blev inte mobbad som liten. Har dock vänner som blivit det, och de är blyga och tillbakadragna av sig pga personer som du.

Sticker ut näsan och håller med. :fakta
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top