flemming
110 e för sakta
ebbaklasa skrev:
Moahaha!
vafa han kan ju bilda ett band med Keith från "american idol" han med madonnaposen..
Flemming
ebbaklasa skrev:
McRae skrev:den här killen kommer från Holland
hemsida: http://jellebuelens.nl.nu/
tog cirka 20sekunder med google att hitta....
tvivlar på det... när kom "aisha" ut? inte mer än ett år sen väl? Dessutom en dansk grupp som gjort den... chris owen är 24år, killen i filmen ser ut o vara en bra bit under 20...Mikael Cagiva skrev:Jaha, en ledig söndagkväll och lite sökande och titta vad jag fann (jag måste definitivt skaffa ett liv...):
Han som sjunger i videon heter Chris Owen alias Gellieman, 19 år och bosatt i Kalifornien.
Intresserad av skateboarding, gitarr och kör en Jeep Cherokee.
Han har även medverkat i sådana storfilmer som American Pie och She`s all that.
Vad är det här för typ?
Hans personliga hemsida:
http://fp3.antelecom.net/janlake/crispers.html
kajlyl skrev:tvivlar på det... när kom "aisha" ut? inte mer än ett år sen väl? Dessutom en dansk grupp som gjort den... chris owen är 24år, killen i filmen ser ut o vara en bra bit under 20...
lika, jo visst! men de e inte han
är den? har för mig jag har sett en intervju där de berättar om varför de skrev låtenMcRae skrev:outlandish version e en cover!
låten e gammal
Mavve skrev:Man mobbar ju de som det är fel på. Så är det bara. Synd, men livet är hårt.....
Jorrd skrev:Livet behöver inte vara så hårt om alla fattar att alla är lika. Om alla skulle ta hand om varandra skulle ingen behöva leva i misär.
Men man kan ju göra som du säger och mobba de som sticker ut, jag dömer dig inte.
Jag är inte heller Troende men lever mitt liv i tron om att alla KAN få det lika bra om alla bara låter bli att vara elaka mot varandra.
Tycker denna filmen verkar lite väl seriös för att vara "äkta", kanske tom ÄR menad som ett skämt?
Mavve skrev:Men att skratta åt honom är ju ett sätt att tala om att han gjorde fett bort sig. Upp i sadeln igen och kom tillbaka lille kille, vem bryr sig efter en vecka? Ingen....
Tar man livet av sig är man ju psykiskt störd.
Mavve skrev:vem bryr sig efter en vecka? Ingen....
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|