hehe kolla fjollan ^^

need-4-speed

I've got a need for speed
Gick med
21 Feb 2004
Ort
Uppsala
Hoj
BMX. [Övningskör med bil]
Fattar inte varför ni garvar så dålig är han inte! Fame factory är ju mycket värre! :kocko
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Mikael Cagiva skrev:
Jaha, en ledig söndagkväll och lite sökande och titta vad jag fann (jag måste definitivt skaffa ett liv...):

Han som sjunger i videon heter Chris Owen alias Gellieman, 19 år och bosatt i Kalifornien.

Intresserad av skateboarding, gitarr och kör en Jeep Cherokee.

Han har även medverkat i sådana storfilmer som American Pie och She`s all that.

Vad är det här för typ? :va

Hans personliga hemsida:

http://fp3.antelecom.net/janlake/crispers.html
tvivlar på det... när kom "aisha" ut? inte mer än ett år sen väl? Dessutom en dansk grupp som gjort den... chris owen är 24år, killen i filmen ser ut o vara en bra bit under 20...

lika, jo visst! men de e inte han
 

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Haha! Snygga moves! :rofl

Detta var för välproducerat för att vara en kille skulle ta självmord efteråt.
Gjode han det skall han ha stryk. :rolleyes:
 

McRae

Radical Riders
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Trelleborg
Hoj
KTM 625 SMC -04
kajlyl skrev:
tvivlar på det... när kom "aisha" ut? inte mer än ett år sen väl? Dessutom en dansk grupp som gjort den... chris owen är 24år, killen i filmen ser ut o vara en bra bit under 20...

lika, jo visst! men de e inte han

outlandish version e en cover!
låten e gammal
 

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Trollywood
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Det har begåtts ett självmord efter mobbing, och det är han som kallar sig Anton Maiden som tog livet av sig, omständigheterna kring det hela är dock oklara och inget jag vill rota i. Killen tjänade ju stora pengar och skivan gick ju helt klart bra för att vara så usel rent musikaliskt.

Det här är en helt annan stjärna dock, och det är ju trist att människor måste mobba honom för nått sådant här. Dock är ju det här inget som Ginza säljer och jag tror någon har blandat ihop här... (det är för djävligt att folk driver kompisar till självmord för en liten sång)

Btw, på Iron Maidens officiella forum och nyhetssite så tog man upp Anton Maidens död...
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Man mobbar ju de som det är fel på. Så är det bara. Synd, men livet är hårt.....

Spelar man in nåt sånt som den finnige lille tönten så är man bra modig eller förbannat snedkommen i livet....

Jag garvar så jag dör och då har jag inte ens ljudet på :lol :lol
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Mavve skrev:
Man mobbar ju de som det är fel på. Så är det bara. Synd, men livet är hårt.....

Livet behöver inte vara så hårt om alla fattar att alla är lika. Om alla skulle ta hand om varandra skulle ingen behöva leva i misär.
Men man kan ju göra som du säger och mobba de som sticker ut, jag dömer dig inte.
Jag är inte heller Troende men lever mitt liv i tron om att alla KAN få det lika bra om alla bara låter bli att vara elaka mot varandra.
Tycker denna filmen verkar lite väl seriös för att vara "äkta", kanske tom ÄR menad som ett skämt?
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jorrd skrev:
Livet behöver inte vara så hårt om alla fattar att alla är lika. Om alla skulle ta hand om varandra skulle ingen behöva leva i misär.
Men man kan ju göra som du säger och mobba de som sticker ut, jag dömer dig inte.
Jag är inte heller Troende men lever mitt liv i tron om att alla KAN få det lika bra om alla bara låter bli att vara elaka mot varandra.
Tycker denna filmen verkar lite väl seriös för att vara "äkta", kanske tom ÄR menad som ett skämt?

Men att skratta åt honom är ju ett sätt att tala om att han gjorde fett bort sig. Upp i sadeln igen och kom tillbaka lille kille, vem bryr sig efter en vecka? Ingen....

Tar man livet av sig är man ju psykiskt störd.
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Mavve skrev:
Men att skratta åt honom är ju ett sätt att tala om att han gjorde fett bort sig. Upp i sadeln igen och kom tillbaka lille kille, vem bryr sig efter en vecka? Ingen....

Tar man livet av sig är man ju psykiskt störd.

Kan inte mer än att hålla med! :tummenupp
Man måste ju förstå att man kommer få problem ifall man gör en sån här "annorlunda" film och om den eventuellt visas på fel ställen.
Och tar man livet av sig är man svag, och förtjänar att brinna i Skärselden.
:rofl
 

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös! :(
Mavve skrev:
vem bryr sig efter en vecka? Ingen....

Jaså? Vilken värld lever du i? Underskatta aldrig hur grymma människor kan vara, särskilt barn! Grabben kommer säkerligen bli påmind om detta resten av sitt skolliv, om inte längre.

Sen att/om han tog livet av sig måste han ha haft större problem än detta...men det är en annan femma...
 

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tyresö
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Kommer ni ihåg killen som sjöng till "she bangs" i American Idol? Teknikstuderande Lee ,tror jag han hette( asiatisk kille).......Igår så stod tv:n på när jag satt framför datan och jag hörde att programmet tog upp lite om hur Elak Simon( jury) var mot dom , och nu visar det sig att Lee fick ett skivkontrakt i slutändan , inte av American Idol utan det var nån som i efterhand erbjöd honom ett kontrakt.....Så tänk på att dom vi skrattar åt kan vara morgondagens stjärnor( hu vilken tanke).
 

xtreme

Småhojsmissbrukare
Gick med
9 Oct 2003
Ort
Öland
Hoj
Såld
Låt säga så här... om har har begått självmord gjorde han det redan i samma stund som han började spela in filmen! :lol Det här är en sådan film som jag alltid plockar fram och visar polare. Det är nog den enda filmen jag sparar efter en formatering av hårddisken! Den är bara bäst! :yoparty

Men jag tvivlar starkt på att det är samma snubbe som är med i Ammerican Pie! :confused:
 

Norrlandsguld

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Långt i norr..
Hoj
Suzuki RF900R
Känner igen honom från en typ dokumentär som visades i julas. Gummbos el. nåt hette den och handlade om riktiga original i en delstat i USA. Killen och hans kompis cyklade runt och sköt katter samt sniffade lim.Katterna sålde de till en pizzeria. Helt bizarr film! Bästa iår! Han är inte seriös för 5 öre...... :arsele
 

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Ducati 748 2002
Ok, han är vid liv, sniffar lim och bedriver kattjakt. Är det tillåtet att skratta åt honom nu då? :va
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top