kurre3
Det är visst nån som är tillbaka...=)
Jag tror det är Mike Helber!
edit: Just ja, Hellooo WelCOOOOmeee!
edit: Just ja, Hellooo WelCOOOOmeee!
Du kommer märka att de flesta på sporthoj. com e ja lite ehh, vet inte hur jag ska beskriva de
Skiver jag dålig engelska?
...kocko...
Ja. För att vara "amerikan" borde du ju kunna hantera ditt modersmål. Hittade litet väl många fel som ingen engelsktalande skulle göra. Så, nej. Jag tror INTE att du är "a American".
Så många svenskar på detta forum som är helt kassa på att skriva och formulera svenskan är det väl inte omöjligt med en amerikan som är kass på engelska/amerikanska?
Jag har läst värre saker av de som har svenska som modersmål.
Välkommen förresten, från en svensk som är överjävlig på engelska.
Visserligen finns det många här på SH som nyttjar en helt bedrövlig svenska. MEN att denna "a American" gör såna fel i sin stavning som han gör får mig att tvivla.
Är han amerikan så stavar han lika illa som majoriteten här på forumet och då passar han in...
välkommen! så varför lämnade du usa? var i kalifornien i september och kan inte förstå om du lämnat kalifornien för sverige! där är ju varmt!!!
Ja... jag spenderade en sommar i LA, (Orange County). Riktigt najs ställe må jag säga. Hade jag möjlighet skulle jag gärna bostätta mej där ett par år. Hela kusten där är toppen!
Ett extra grattis till dej som flyttat till våra breddgrader av egen fri vilja!
... I left cali for sweden pga kärlek of course.... /Marc
Sorry, jag ska inget säga om mockfjärd. Jag kan verkligen inte mitt sverige, vet inte ens vart det ligger på kartan.
Sannolikt högre nivå på den slarviga engelskan än på majoriteten av svenskan här iaf!
Swengelska is the shit. First I went to this ställe called "Ett Litet Hak" and had några vinare. Then we gick och met några friends which had nån sort afterwork and began to bli reallu really funanny in their heads.
We hamnade att this ställe where I had a beer, and a drink and a beer and...
Since I hade jobbbat f-up mkt igår it all went to hlevete and I became really full like a kastrull
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |